Gå til innhold

Skinning og herbalism eller mining?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skinning og herb/mining imo.

Da kan du ha på track veins eller blomster samtidig som du kan gå rundt og flå dyr.

Hva som er best av mining og herb vet jeg ikke, men tror en del har rerollet herb/alch etter TBC kom, så kanskje mining ikke er så dumt?

Edit: Bytt ut "hvem" med "hvilke".

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Skinning og herb/mining imo.

Da kan du ha på track veins eller blomster samtidig som du kan gå rundt og flå dyr.

Hva som er best av mining og herb vet jeg ikke, men tror en del har rerollet herb/alch etter TBC kom, så kanskje mining ikke er så dumt?

Edit: Bytt ut "hvem" med "hvilke".

9005561[/snapback]

Skinning skal jeg ha uansett.

 

Har herbalism på level 20, men vurderer å bytte til mining.

Lenke til kommentar

ikke et vondt ord å si om skinning og mining fra min side. har nå litt over 500g på level 41. får ikke de store summene for skin, men siden jeg får inn mye av det så har jeg en viss penge flyt. når det kommer til mining så selg ores og ikke bars.

 

tenk på at det man miner kan brukes i tre forskjellige proffesions(blacksmith, engineer og jewelcrafting), mens herbs stort sett kun brukes i alchemy. dette er nok en grunn til at herbs stort sett er dårligere butikk en ores. og man kan som sagt ikke kjøre 2 trackers samtidig.

 

jeg kommer nok til å rerolle tailoring på lvl 70, da det å ha et crafting proffesion under levling er "waste of money".

 

jeg kan også sikkert takke sånne som ikke vil ha skinning for minst 100 gull, da det er veldig kjekt når slike holder på å dreper samme beast's som jeg gjør.

Endret av lmthaman
Lenke til kommentar
Imthaman: Hvorfor ikke gjøre dem om til bars?...jewelcrafting, blacksmithing og engineering trenger jo bars og ikke ore?

9013831[/snapback]

 

gud veit hvorfor egentlig, men min erfaring er at ores selger bedre. og jeg får stort sett mer gull for å selge ores. dessuten sparer jeg tid på det, slipper å finne en forge hele tia. bare sender alt til bank alten

Endret av lmthaman
Lenke til kommentar

Det skyldes som Heart Break Kid sier at Jewelcrafters kan bruke Prospecting på ore.

Skal man gå for en ren farme karakter er skinning og mining best.

Selv har jeg skinning og herbalism, og har også tjent godt på det med huntern.

Tok herbalism egentlig bare for å lvl opp alchemy på en annen karakter.

Man får jo motes av enkelte planter også, så det er en grei skill å ha.

 

Uansett er det bare gull man er ute etter er mining bedre. Flere yrker som trenger ore og bars, enn herbalism som bare et yrke har behov for.

Lenke til kommentar

Du kan ikke benytte Auction House med trial account, så din eneste mulighet er å selge det til en vendor.

Skaffer du deg ordinær konto kan du benytte Auction House (AH).

Det lønner seg alltid å selge skins og hide på AH, siden det er behov for leather til mange forskjellige ting.

Hide er på en måte en slags sjelden type skin du får ved skinning av dyr.

 

Håper det var oppklarenede for deg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...