Gå til innhold

Ta med lydanlegg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har dessuten ikke mer enn ca 230 watt til din pc. Bruker du mer. Må du kjøpe en billett til.

 

MVH L..

9001343[/snapback]

 

230W?

Det er jo ikke nok til skjermkortet mitt en gang :p

Jada jada, jeg vet en pc ikke trekker all påstempla effekt på en gang, men med et skjermkort på 243W, en cpu på 60-80W og alt annet stæsj som disker ol, så ligger nok snittbruket over 230. For ikke å snakke om skjerm, så hørtes nå 230W litt lite ut.

 

Og hvis jeg hadde dratt med anlegget mitt tror jeg nok vakta hadde stoppa meg :p

Lenke til kommentar
Du har dessuten ikke mer enn ca 230 watt til din pc. Bruker du mer. Må du kjøpe en billett til.

 

MVH L..

9001343[/snapback]

 

230W?

Det er jo ikke nok til skjermkortet mitt en gang :p

Jada jada, jeg vet en pc ikke trekker all påstempla effekt på en gang, men med et skjermkort på 243W, en cpu på 60-80W og alt annet stæsj som disker ol, så ligger nok snittbruket over 230. For ikke å snakke om skjerm, så hørtes nå 230W litt lite ut.

 

Og hvis jeg hadde dratt med anlegget mitt tror jeg nok vakta hadde stoppa meg :p

9330673[/snapback]

Aner ikke hvor mange ganger det er sagt, men du er langt i fra bundet til 230w ...

Lenke til kommentar

Så det er klart jeg kommer med avbiter tang på eXperience..

dritt lei jævla dritt unger som setter på den værste techno dritten og bare går.. serlig når de har discanten på 1 og bassen på 10 og det skraper nesten i bassen..

 

så hvis det ikke funker så begynner vi med å klippe komponenter på hovedkortet...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...