Gå til innhold

Ta med lydanlegg


Anbefalte innlegg

Hei, jeg og noen kompiser tenker at vi blir med på The eXperience i år (07)

Så lurte vi på om det er noe mulighet for å ta med seg dette lydanlegget: http://img300.imageshack.us/my.php?image=imgp4797tr8.jpg

Det er på 239 watt, mer info finnes her: http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0no.cgi?id=931313 &cart_id=

Er det da greit å koble dette anlegget på strømmen der vi også kobler inn strømmen til datamaskinene? Og går det greit å spille høyt med det om dagen osv?

Håper dere skjønte spørsmålene.

Er takknemlig for alle svar. :)

 

Mvh. Thoryllo ;)

Endret av Thoryllo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du har dessuten ikke mer enn ca 230 watt til din pc. Bruker du mer. Må du kjøpe en billett til.

 

MVH L..

9001343[/snapback]

 

L.. jeg har aldri skjønt det uttrykket. Hva vil det si å få Rammstein til å fremstå som akustisk?

Lenke til kommentar

 

Du har dessuten ikke mer enn ca 230 watt til din pc. Bruker du mer. Må du kjøpe en billett til.

 

MVH L..

9001343[/snapback]

 

L.. jeg har aldri skjønt det uttrykket. Hva vil det si å få Rammstein til å fremstå som akustisk?

9001481[/snapback]

 

Det vil si alt bedre enn normale pc høytalere. Eks pappas musikkanlegg i fra stuen.

Står det under pc høytalere på komplett kan du ta det med deg. Alt annet er musikkanlegg som man kan tro at rammstein er i stuen din.

 

Personlig har jeg Logitech Z4. Mer enn nok til å plage Fubar et par ganger i løpet av dagen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Du kan vel ha med deg så store høytalere du bare gidder, men hvor høyt du kan spille med de, er vel en helt annen sak. Personlig liker jeg veldig godt at det er lyd og bråk hele tiden - det hører til på LAN!

9023160[/snapback]

Lyd og bråk er fett og hører til på LAN, MEN det er ikke like gøy når personen på rekka forran deg spiller Boten Anne på større høyttalere enn crewet har, pluss en random sitter bak deg og prøver å overdøve alle med Holly Dolly.

Dessuten finnes det en hel god hardcore-gamere der ute av oss, som liker å holde støynivået på ett OK nivå i allefall mens compofinalene pågår. Det var virkelig ikke gøy å spille finalene på TG med ett så sykt støynivå som det til tider var.

 

Jeg respekterer at folk vil spille musikk, men en plass må grensen gå.

Lenke til kommentar
Du kan vel ha med deg så store høytalere du bare gidder, men hvor høyt du kan spille med de, er vel en helt annen sak. Personlig liker jeg veldig godt at det er lyd og bråk hele tiden - det hører til på LAN!

9023160[/snapback]

Lyd og bråk er fett og hører til på LAN, MEN det er ikke like gøy når personen på rekka forran deg spiller Boten Anne på større høyttalere enn crewet har, pluss en random sitter bak deg og prøver å overdøve alle med Holly Dolly.

Dessuten finnes det en hel god hardcore-gamere der ute av oss, som liker å holde støynivået på ett OK nivå i allefall mens compofinalene pågår. Det var virkelig ikke gøy å spille finalene på TG med ett så sykt støynivå som det til tider var.

 

Jeg respekterer at folk vil spille musikk, men en plass må grensen gå.

9025246[/snapback]

 

Helt enig, jeg skal sitte å spille i css compo med clanen min :D

og da orker jeg ikke å sitte å høre etter folk så plutselig hører jeg boten anna, det er jeg ikke keen på. the eXperience er et bra gamer lan. Der man faktisk kan sitte med clanen sin å øve sammen, spille i compo uten å høre botten anna med mere :cool:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...