Gå til innhold

Firmware 1.1.0 på EOS 400D?


Anbefalte innlegg

Hei. For et par dager siden tenkte jeg at jeg skulle sjekke om det var kommet ut noen firmwareoppdateringer til mitt nye kamera, Canon EOS 400D. Jeg sjekket først hva jeg allerede hadde inne på kameraet, v1.1.0. Greit, tenkte jeg. Så sjekka jeg nett. Til min store forbauselse fant jeg ut at det nylig var kommet ut en oppdatering, men at dette bare var 1.0.5!

Jeg har prøvd å søke på nett etter en forklaring på dette, men har ikke klart å finne noe enda. Så jeg lurte på om det er noen andre som har 1.1.0 firmwaren på sin 400D, eller vet noe om årsaken til at noen få personer får et kamera med firmware fra fremtiden. :ph34r:

 

:)

Endret av galskapen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du dukker opp til stadighet nå, Blix. Har jo selv vært litt aktiv på dotten, så det gleder meg at du, og også andre prominente synsere, dukker opp på akam også. Håper du trives hos oss, selv om vi kan virke litt mer nerdete enn oss eldres "jevnaldrende" på dotten, av og til.

Tør jeg spørre hvorfor du finner det verdt bryet å bruke tid på ungdommer og aldrende infantile fotoraringer her på akam?

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Ut ifra listen over fikser, er ikke dette en viktig fiks - hvis du ikke har bruk for MTP protokollen eller kinesiske menyer da.

 

Så hvis du ikke føler deg trygg på firmware-oppdatering, så er det ingen grunn til å gjøre noe.

 

Tom

9058647[/snapback]

 

Takk for svar! :thumbup:

 

Føler ikke spesielt stort behov for kinesisk meny, nei! :tease:

 

Men MTP protokoll vet jeg ikke hva er...? :blush:

Lenke til kommentar

Kinesisk meny er da praktisk. Hva vis du får et slag mot hodet mens du er på ferie i Kina, mister passet og andre identifikasjonspapirer, og blir nødt til å lære deg kinesisk for å kommunisere? Da kan du i alle fall livnære deg som fotograf, mens du venter på at hukommelsen kommer tilbake, og du kan vende tilbake til ditt opprinnelige hjemland. Noen som har tenkt på det?

Lenke til kommentar
Kinesisk meny er da praktisk. Hva vis du får et slag mot hodet mens du er på ferie i Kina, mister passet og andre identifikasjonspapirer, og blir nødt til å lære deg kinesisk for å kommunisere? Da kan du i alle fall livnære deg som fotograf, mens du venter på at hukommelsen kommer tilbake, og du kan vende tilbake til ditt opprinnelige hjemland. Noen som har tenkt på det?

9059090[/snapback]

 

:!:

 

God fantasi, du! :D

Lenke til kommentar
Kinesisk meny er da praktisk. Hva vis du får et slag mot hodet mens du er på ferie i Kina, mister passet og andre identifikasjonspapirer, og blir nødt til å lære deg kinesisk for å kommunisere? Da kan du i alle fall livnære deg som fotograf, mens du venter på at hukommelsen kommer tilbake, og du kan vende tilbake til ditt opprinnelige hjemland. Noen som har tenkt på det?

9059090[/snapback]

 

Dette kan jo bare gjøre ting enda verre.

Hvis kameraet i ulykken skiftet over på kinesisk meny, så tror du kanskje selv du er kineser. Og finner dermed aldri tilbake til Norge :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...