Gå til innhold

Sanger fra PC til Ipod?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har noen spørsmål. Skal vedde at de er nokså enkelt å løse, det er bare jeg som er helt blåst på sånne ting som detta.

Jeg har også leita gjennom forskjellige tråder for å finne svar, men har ikke funnet noe konkret.

 

For det første: Hva bruker man iTunes til? Leste at man kunne synkronisere musikken, men det skjønner jeg ikke hva betyr. MÅ man ha iTunes?

 

For det andre: Når jeg har kobla til det som skal kobles til for å kopiere ned musikk, kommer det en melding som sier "ikke koble fra" og med et parkering-forbudt-skilt. Det som skjer da er at iPoden er helt låst. Jeg må koble fra ledningene for å komme inn i menyen.

 

Forresten, ikke klikk selv om jeg ikke har noe peiling på detta her.

Takk :thumbup:

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har to spørsmål. Skal vedde at de er nokså enkelt å løse, det er bare jeg som er helt blåst på sånne ting som detta.

Jeg har også leita gjennom forskjellige tråder for å finne svar, men har ikke funnet noe konkret.

 

For det første: Hva bruker man iTunes til? Leste at man kunne synkronisere musikken, men det skjønner jeg ikke hva betyr. MÅ man ha iTunes?

 

For det andre: Når jeg har kobla til det som skal kobles til for å kopiere ned musikk, kommer det en melding som sier "ikke koble fra" og med et parkering-forbudt-skilt. Det som skjer da er at iPoden er helt låst. Jeg må koble fra ledningene for å komme inn i menyen.

 

Forresten, ikke klikk selv om jeg ikke har noe peiling på detta her.

Takk :thumbup:

8994718[/snapback]

 

Okey, for det første så trenger du ikke kunne se menyene når du kobler til iPod'en.

Du bruker iTunes til og legge inn musikk på din iPod.

Vet at dette ikke var så bra svar, men er ikke så flink til og forklare slike ting

Lenke til kommentar

Man kan IKKE bruke WMP til å legge inn sanger på iPoden din. Siden det er et Apple produkt og de gjerne vil ha flere til å oppdage sitt OS. Du kan derimot bruke WinAMP eller MediaMonkey(?) til å legge over sanger til din iPod. Det er vanlig at det kommer opp et ikke koble fra skilt på iPoden når den er koblet i pcen. Den vil ikke bli forstyrret når den syker med iTunes. Det kan ødelegge iPoden. Det enkleste jeg kan anbefale deg er å lese bruksannvisningen. Den vil nok hjelpe deg litt mer.

 

Hilsen Fat_Board

Lenke til kommentar

Tvilar på du vil klare å ødelegge iPod-en ved å dra den ut mens den er kopla opp mot PC-en, men det er ingen grunn til å gjere det.

 

Synest du iTunes er eit bra program til å høyre musikk på PC-en så er ingenting betre. Har sjølv brukt det i 4 år sidan eg kjøpte min iPod, synest det er eit kjempeprogram. Enkle menyer, lett å finne knapper, oversiktleg og bra bibliotek osv.

 

Det finnes massevis av programmer der ute du kan synkronisere iPod-en med, eg har brukt ein del Ephpod som samtidig kan hente musikk frå iPod til PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...