Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Jeg leiter etter et gratis multiplayer strategy spill, som kan bli spilt både over LAN og internett, noen som har noen gode forslag?
Nesh Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) uhm - runescape? www.runescape.com funker ikke som lan da, men hvis du tenker gratis måned - så vil jeg anbeale Generals som et fantastisk strategispill for både lan og multiplayer. Det er jo noen år gammelt nå, så du skal ikke ut med stort for å få Generals og Zero Hour (expansion) Endret 3. juli 2007 av Nesh
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) uhm - runescape? www.runescape.com funker ikke som lan da, men hvis du tenker gratis måned - så vil jeg anbeale Generals som et fantastisk strategispill for både lan og multiplayer. Det er jo noen år gammelt nå, så du skal ikke ut med stort for å få Generals og Zero Hour (expansion) 8995148[/snapback] jeg tenker på gratis kjøping. EDIT: altså laste ned gratis (ikke ulovelig) Endret 3. juli 2007 av Slettet-aNZFa3
Nesh Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) hmm, det finnes ikke akurat mye lovlige større strategispill som duger både online og på lan, som det går an å laste ned gratis - vil jeg tro Endret 3. juli 2007 av Nesh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå