Gå til innhold

Mistet brukernavn/passord til VIGO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har søkt skole og sånt til neste år men, i mellomtiden har jeg mistet brevet hvor brukernavnet og passordet mitt. Er det noen som vet hvordan brukernavnet er bygd opp, sånn at jeg kan trykke på "glemt passord"? Evt. hvem jeg skal ringe for å få ordnet opp i det, jeg finner ikke noe nummer på www.vigo.no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke skolene som tar seg av det, det er et organ i fylkeskommunen, men aner ikke hva det heter.

Lærerne har nok fri, men det kan jo hende at kontoret driver med noe administrativt arbeid. Når er fellesferien egentlig?

Skrevet
Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord.

8994705[/snapback]

Er du sikker på dette? Er surt hvis det ikke gjør det, og jeg blir stående uten skoleplass til høsten.

Skrevet
Du vil få en SMS/e-post om at inntaket er klart, denne meldingen inneholder også brukernavn og passord.

8994705[/snapback]

Er du sikker på dette? Er surt hvis det ikke gjør det, og jeg blir stående uten skoleplass til høsten.

8994715[/snapback]

95% sikker..:p Men hvis du vil være på den sikre siden, kan du ringe inntakskontoret i din fylkeskommune.

Skrevet

Det er sant som Aquageek sier. Den svarslippen får du i juli-tider. Om jeg husker riktig, så kunne du sende svarslippen tilbake med ditt svar, eller svare elektronisk.

Skrevet

8994705[/snapback]

8994715[/snapback]

95% sikker..:p Men hvis du vil være på den sikre siden, kan du ringe inntakskontoret i din fylkeskommune.

8994740[/snapback]

Det var det det het, ringer i morgen jeg for å være på den sikre siden. Takk for hjelpen :thumbup:

Skrevet

Jeg fikk passord og brukernavn på SMS idag tidlig:)

Jeg har dog ikke mistet arket heller. Hvis du har mistet kan du kontakte rådgivern fra ungdonskolen og snakke med henne .

Skrevet

Har du krysset av for sms får du ikke noe i posten.

Og smsen skal inneholde både brukernavn og passord så det skal ikke være noe problem.

Skrevet
jaok  :)

Jeg har krysset av paa forhaands svar saa det skal nok gaa bra!

Naar faar man vite svaret da?

9039768[/snapback]

det spørs i hvilket fylke du bor . hedmark veit jeg at er 15 juli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...