Gå til innhold

Half Life 2: The Orange Box - Hands-on Preview!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Så denne boksen vil inneholde HL2 og HL2: EP1 også?

Eller gjelder det bare til 360/PS3 versjonen?

 

For hvis det er slik til PC også, så trenger trenger jeg jo ikke å kjøpe HF2/HF2: EP1 separat.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Så denne boksen vil inneholde HL2 og HL2: EP1 også?

Eller gjelder det bare til 360/PS3 versjonen?

 

For hvis det er slik til PC også, så trenger trenger jeg jo ikke å kjøpe HF2/HF2: EP1 separat.

8987564[/snapback]

The Orange Box inneholder HL2 og EP1 også ja. For $20 mindre kan PC-spillere istedenfor kjøpe The Black Box som er det samme, utenom at den mangler HL2 og EP1. :)
Lenke til kommentar

Tror du virkelig Episode 2, Portal og Team Fortress 2 koster $20 alene?

 

Men jeg forstår deg såklart, men prisen er egentlig veldig fornuftig selv om du eier både HL2 og EP1. Valve har vel også sagt at hvert spill vi få sin egen nøkkel, slik at man kan selge det til venner om man ikke trenger dem.

Lenke til kommentar

20 dollar hadde vært mer enn nok for episode 2.(Dersom det varer litt lenger en den stusselige EP1 lengden.) Det er jo helt utrolig teit å legge ved alt mulig annet unødvendig fyll bare for å kunne legge på en høyere pris. Hva er poenget med en expansionpack når pakka koster like mye som et fullversjonspill, fordi man får med et fullversjonspill som man allerede har! Rein idoti, men sikkert som forventet fra Steam-fronten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...