Gå til innhold

Counter-Strike-servere hos Gamer.no (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Skulle hatt 1 de_dust2 server, en som changer mellom standard maps, og en som hadde Torbo gungame, og en som hadde normal gungame.

Skrevet
:cry: Vet nå i hvert fall at jeg ikke skal anbefale servere på dette forumet, for maken til gjeng med pubertale idioter har jeg faktisk aldri møtt i CSS før. Det er jevn drittslenging og hyppig tk`ing.
Skrevet

Ja, er beklagligvis slik til tider. Forhåpentligvis kommer det en solid gjeng med admins snart, samt et ordentlig brukersystem - satser på ManiAdmin selv.

Skrevet

Er helt enig, bare sutring på serverne.. Det verste er alle som cheater da.. Håper det kommer admins snart.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Onyx, ikke kall deg "Diskusjon.no | Onyx" det kan missforstås som om du er admin.. ;)

(Jeg spurte deg ingame om du var admin) ;)

Skrevet (endret)

Tja, admins har jo en annen tag. Dessuten så er det flere som bruker ''Diskusjon.no'' foran navnet, bruker det for å vise at jeg er medlem av Diskusjon.no. ;)

Endret av Onyx
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Men det skaper forvirring.. xD

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet
Vi har en som jukser inne på GunGame nå...

EDIT: Har video + steam id hvis noen vil banne.

9011051[/snapback]

Kan du legge den opp i en link, sånn at vi kan downloade..? xD

Skrevet

Makan til cheating skal man lete lenge etter, jeg har ikke konsoll på source så jeg fikk ikke tatt noe demo eller steam id

Synes Cs er tragiskt når det gjelder å sitte å ghoste på VT og cheate som bare faen

Skrevet

Spillerne ''Inuz - Precision'' og ''Speed My Cheat'' jukser uten tvil. Synd ikke VAC klarer å oppdage cheatene, da de helt sikkert er nye.

Skrevet
:cry: Vet nå i hvert fall at jeg ikke skal anbefale servere på dette forumet, for maken til gjeng med pubertale idioter har jeg faktisk aldri møtt i CSS før. Det er jevn drittslenging og hyppig tk`ing.

9015621[/snapback]

Det er anti-TK system i oppstarten av hver runde som holder kontroll, ser jeg mer bråk blir det script som passer på konstant og kaster folk kjapt ut.

Ja, er beklagligvis slik til tider.  Forhåpentligvis kommer det en solid gjeng med admins snart, samt et ordentlig brukersystem - satser på ManiAdmin selv.

9016031[/snapback]

Sourcemod brukes, som igjen er fra Mani ;)

Server nr. 2 er nede.

9017181[/snapback]

Tilbake.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Server 1 lukket seg.

Oppe nå?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...