Zingzing Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Litt av grunnen til hvorfor jeg slutta med cheats var fordi ps2kontrollen blei jævli fort slitt ut når du spamma R2 R2 L1 R1 Venstre Ned Høyre Opp Venstre Ned Høyre Opp når det var som værst. Og at når du spiller GTA med cheats på PS2 så husker du cheatsa.. for alltid.. 8985063[/snapback] That's right R1 R2 L1 R2 OPP NED OPP NED OPP NED
Armageddon Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Koder i GTA er et must. Jeg velger da å ikke bruke dem i historien. Men om det er oppdrag jeg går lei eller ikke får til, taster jeg inn et par koder og leker meg litt. Jeg saver først så klart, så loader jeg senere uten cheats..
Mountain Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Litt av grunnen til hvorfor jeg slutta med cheats var fordi ps2kontrollen blei jævli fort slitt ut når du spamma R2 R2 L1 R1 Venstre Ned Høyre Opp Venstre Ned Høyre Opp når det var som værst. Og at når du spiller GTA med cheats på PS2 så husker du cheatsa.. for alltid.. 8985063[/snapback] That's right R1 R2 L1 R2 OPP NED OPP NED OPP NED 9013993[/snapback] er ikke d koden til "våpen 3" ? på San Andreas Btw, eg skal ikke bruke cheats til GTA IV før storien er over, da kommer eg bare til å tenke, hvorfor går eg å kjøper våpen, når eg bare kan taste noe, så får eg mye bedre.. hater den tanken, men den ligger i hodet hvis du bruker en våpen cheat f.rks.
Armageddon Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Hadde jo vært greit med cheats som hadde blitt unlocked først etter man hadde fullført story. Da hadde man sluppet den fristelsen hvertfall.
Bebeluv Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 opp ned kodene er for og fjerne purken venstre høyre er få purk
Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Bruker koder noen ganger når jeg det er noe jeg ikke klarer
Zingzing Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Litt av grunnen til hvorfor jeg slutta med cheats var fordi ps2kontrollen blei jævli fort slitt ut når du spamma R2 R2 L1 R1 Venstre Ned Høyre Opp Venstre Ned Høyre Opp når det var som værst. Og at når du spiller GTA med cheats på PS2 så husker du cheatsa.. for alltid.. 8985063[/snapback] That's right R1 R2 L1 R2 OPP NED OPP NED OPP NED 9013993[/snapback] er ikke d koden til "våpen 3" ? på San Andreas Btw, eg skal ikke bruke cheats til GTA IV før storien er over, da kommer eg bare til tenke, hvorfor går eg å kjøper våpen, når eg bare kan taste noe, så får eg mye bedre.. hater den tanken, men den ligger i hodet hvis du bruker en våpen cheat f.rks. 9015667[/snapback] Jeg husker ikke Kodene er bare brent i hodet mitt. R2 R2 L1 R2 OPP NED OPP NED OPP NED Gta 3 hvertfall
Grievdus Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Litt av grunnen til hvorfor jeg slutta med cheats var fordi ps2kontrollen blei jævli fort slitt ut når du spamma R2 R2 L1 R1 Venstre Ned Høyre Opp Venstre Ned Høyre Opp når det var som værst. Og at når du spiller GTA med cheats på PS2 så husker du cheatsa.. for alltid.. 8985063[/snapback] That's right R1 R2 L1 R2 OPP NED OPP NED OPP NED 9013993[/snapback] er ikke d koden til "våpen 3" ? på San Andreas Btw, eg skal ikke bruke cheats til GTA IV før storien er over, da kommer eg bare til tenke, hvorfor går eg å kjøper våpen, når eg bare kan taste noe, så får eg mye bedre.. hater den tanken, men den ligger i hodet hvis du bruker en våpen cheat f.rks. 9015667[/snapback] Jeg husker ikke Kodene er bare brent i hodet mitt. R2 R2 L1 R2 OPP NED OPP NED OPP NED Gta 3 hvertfall 9018149[/snapback] trur det det var polti kden i gta 3 jeg . "våpen 3" på san andreas er vell, R1,R2,,L1,R2, venstre, ned, høyre,opp,venstre,ned,ned,ned . trur jeg hvertfall
Sniken_123 Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Koder er jo for tapere som er så dårlig at de ikke klarer å spille spillet i ordinær tilstand (de som bruker de på oppdrag eller saver etter de har brukt de på gøy) Dersom du bruker liv koden i SA får du jo et par mill $ i tilleg, dette forandrer spillet totalt, spesielt tidlig i spillet... Skjønner ikke hva som er vitsen med å gjøre oppdrag med koder som, evig liv, evig ammo, alle de beste våpene og at det ikke går an å få politi etter seg. Endret 4. august 2007 av Sniken_123
Stonemeister Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Runde spillet, gjøre alt som er å gjøre, og da er det, etter min oppfatning, lov til å gjøre hva man vil, koder også. Man skal alltid spille gjennom et spill ordentlig, før man bruker kodene, men ja, jeg kommer til å kode så jævlig etter det.
Mountain Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 (endret) Eg gleder meg til kodene;P håper det blir et drøss meg koder. Men eg kommer selfølgelig ikke til å bruke koder før eg blir lei spillet, spørs om eg blir lei da. Hmm, har en tanke om å lage en tråd om hvilke koder vil du ha i GTA IV . Endret 4. august 2007 av Narrie
F.torres Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 trur ikke. kan hende jeg tar en våpen kode eller noe hvis jeg får achievments da.
Mountain Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 (endret) Når eg tenker meg om så skal eg ikke bruke koder mer i spill, grunnen er at, som Bloodspiller sier de brenner seg fast i hjernen. Eg skal ta GTA IV som et eksempel. I begynnelsen er det kanskje moro med koder. Men når du engang vil starte newgame, og har brukt koder før bare for fun etter du var finish med storien. Så gidder du ikke streve med å finne en saftig AK, for det er jo enklere og bare bruke våpenkode. Eller skaffe penger til et hus, da er det like enkelt med en pengekoder. Da blir hele spillet ødelagt, og du fortsetter bare å bruke koder. Den situasjonen vil eg aldri havne opp i igjen! Endret 5. august 2007 av Narrie
Armageddon Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Djeesus. Hørt om viljestyrke eller? GTA styrer ikke hjernene deres skjønner dere. Om man ikke vil bruke koder så lar man heller det bare være..
Lakus Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal ikke bruke koder før jeg har runna spillet! Basta!
Stonemeister Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal ikke bruke koder før jeg har runna spillet! Basta! 9218901[/snapback] Jeg kommer ikke til å se på koder før det står 100% på den jævla greia!
Mountain Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Når eg tenker meg om så skal eg ikke bruke koder mer i spill, grunnen er at, som Bloodspiller sier de brenner seg fast i hjernen. Eg skal ta GTA IV som et eksempel. I begynnelsen er det kanskje moro med koder. Men når du engang vil starte newgame, og har brukt koder før bare for fun etter du var finish med storien. Så gidder du ikke streve med å finne en saftig AK, for det er jo enklere og bare bruke våpenkode. Eller skaffe penger til et hus, da er det like enkelt med en pengekoder. Da blir hele spillet ødelagt, og du fortsetter bare å bruke koder. Den situasjonen vil eg aldri havne opp i igjen! 9214378[/snapback] Litt teit å sitere sitt eget innlegg, men eg syns eg tok alt for hardt i. Eg har alltid brukt koder sånn av og til, bare for fun. Det var bare noe som overbeviste meg veldig igår. Nå er eg litt mer meg selv igjen, eg kommer vertfall ikke til å bruke koder før eg har runna spillet. Som Armageddon sa, det er viljestyrken som teller. Men eg hater at kodene blir brendt fast i hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå