Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fjerne flott på penis?


goliatmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flått på penis! Nei så syykt! Rart du ikke merket dette?

 

Husker da katta mi hadde det her forleden. Jeg løftet henne opp, i uviten om at det var en stor og ekkel flått som hadde sugd seg fast på halsen hennes.

Jeg kjente den jo, når jeg koste på henne. Jeg satte henne ned, og kun begynte å klø, og dermed føyk det en liten ting ut på kjøkkengulvet. Ja, det var flåtten.. Og ÆSJ! Det er noe av det ekleste jeg har sett. Og med tanke på at trådstarter har hatt en slik på penisen? :yucky:

Lenke til kommentar
Merkes det: nei

Hvor: overalt

Tid: vet ikke :p

9008230[/snapback]

står på flott pakka at den bare finnes langs kysten, men jeg har fått flott (ikke denne flotten) inni en busk langt inni oslo (på et sted som mest sansynlig ikke kan kalles kyst lengre) så jeg er nok enig med deg..

ikke spørr hva jeg gjorde innie busken..

Lenke til kommentar
Lurer litt, hvor lang tid tar det for at man kjenner noen effekter?

Og hvordan er disse effektene?

8978275[/snapback]

Effekter kan variere. Er ikke lenge sia det stod i vg om ei som ble lam på høyre eller venstre sia av kroppen pågrunn av flott.

Så man bør få den bort så fort som mulig.

 

Men også på penis da... høres vanvitig vondt ut, og vanvitig hvordan folk får ting til, hvordan greide du det egentlig? bare lufta den? :p

Vanligvis lever flotten i gres o.l

Og kan være lett å få om du spasserer i høyt gress

 

Så når du får den ut, stikk til legen med det samme... d kan være en stor fordel sålenge det var der nede den angrep :thumbup:

Lenke til kommentar

jeg brenner den for å ta "hevn" for at den er en forbanna ekkel parasitt som forsøker å krabbe rundt på både meg og pus på jakt etter blod, samt. en sykdomsspreder uten like.

 

Andre morsomme måter å drepe flått på:

Kokende vannbad

Klor/salmiakk

Legge den i do for å deretter gi den en skikkelig bedriten grav.

Lenke til kommentar

Jeg har selv mye erfaring med flått siden jeg har hytte på en øy på sørlandet.

Man kan fort få en eller flere flåtter om dagen når man er der. Jeg har da selvfølgelig hatt veldig mange flått på meg og har enda ikke blitt syk på noen måte. Det værste tilfellet vi har hatt i familien er vel da broren min fikk flott på pungen og den hovnet opp noe veldig.

Menneh altså, det jeg vil fram til er at det ikke er nødvendig å bli så redd om man har fått flått på seg. Men dere må jo for all del ta vekk flotten så fort som mulig.

 

En flått kan forresten overleve over ett år i et syltetøyglass med vann, så det å skylle den ned i do tror jeg er ganske ueffektivt...

Endret av Ltr
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Når jeg nå skulle lufte min laks fant jeg ut at en flott hadde sogd seg fast på mitt urinrør.

Som dere sikkert skjønner er jeg ikke så alt for hypp på p la denne flotten henge der så alt for lenge, men jeg aner virkelig ikke hvordan man fjerner disse udyrene og jeg vil helst ikke la andre gjøre det for meg.

 

Takk for svar

 

 

På urinRØRET faktiskt....damn du er dyktig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Apotektekniker

For å ta den vekk, skal du gjøre slik man pleier å ta vekk en flott. Ta en pinsett og fest den rundt flotten, deretter vrir du rundt til du får den av. Deretter er det viktig å brenne flotten slik at den ikke kan feste seg på nytt på nye steder på deg, andre og eventuelle husdyr. Det kan være ubehagelig og kanskje litt vondt å fjerne flotten fra penis, men det er slik man gjør det :)

Husk å vaske området der den satt godt etterpå og sørg for at ingen rester sitter igjen etter den :)

Lenke til kommentar
Gjest Apotektekniker
Hvorfor skal man brenne flotten?

 

Man skal brenne flotten for dersom man ikke gjør dette krabber den videre til den finner en annen å feste seg på, mennesker og husdyr. Man kan bli forgiftet av flott og det er derfor det er viktig å brenne den for å sørge for at den ikke setter seg på noen andre

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...