Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp med SLI! Vær så snill? >.<

Kwante

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei... hehe... men da fikk du jo retta opp i det også:D har du huska strøm til begge skjermkortene med en 6 pins kontakt? den svarte kontakten på bilde skal i begge skjermkort.. altså 2 stk av den svarte.. noen skjermkort har tilåmed 2 per skjermkort..

06759_o.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
nei.. ser ikke en sånn

8975976[/snapback]

Den står midt imellom de 2 skjermkorta dine! Garantert!

Endret av Holten
Skrevet

hmm ikke lett å se.. du kan jo altids ta en reformatering... kansje det er noe feil i systemet? ja.. kansje du har fordorlig strømforsyning... sli krever en del watt

Skrevet

um.. jeg har alt formatert pcen.. ikke noe forskjell.. og jeg har en 1000w strøm forsyning.. så det kan ikke være problemet

Skrevet

dette var rart... byggde du pcen selv? eller var den ferdig? dette var rart! kansje kortene har noe slags skade .. du kunne jo fått dem bytta vis dem ikke er så gammle..

Skrevet (endret)

bygde den selv.. dvs, en venn av meg bygde den.. kortene er ikke gamle nei.. bygde pcen på onsdag ><

Endret av Kwante
Skrevet

kan også hende at du ikke har sli på hovedkorte.. den ene pciE porten er til et grafikk kort.. men den andre PciE skjører 8 x og bedyr at det er til PhysX kort.. som gjør at grafikk korter skal kjøre dobelt så bra.. så les i hovedkort manualen om du virkelig har 2 stk pciE 16x sli...

på mitt hovedkort har jeg 3 stk pciE 2 stk til grafikk kort og 1 til PhysX kort

Skrevet

sjekka manualen, og ja, jeg har det..

"Three PCI Express x16 Graphics slots, two are electrical x16 for true dual-graphics SLI configurations, one is electrical x8 for future GPU physics apllications"

Skrevet (endret)

aaa nå ser jeg feilen... ta ut korte fra den blå å sett den i den svate.. skal du kjøre sli skal begge kort stå i vær sin svarte slått :D

lykke til:D

Endret av On1Musha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...