Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Billigste ISDN?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en av de mange som fortsatt sliter med dialup.

Som de fleste av dere som bruker eller har bruk ISDN er jeg ikke særlig glad i den lappen som kommer hver 3. mnd. :o

 

Noen som vet hvilken operatør som tilbyr billigst tellerskritt?

Det hadde også vært kjekt om noen kunne gi meg tips om fastlinje via ISDN <- kanskje _litt_ urealistisk? :lol:

 

*klem*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg er en av de mange som fortsatt sliter med dialup.

Som de fleste av dere som bruker eller har bruk ISDN er jeg ikke særlig glad i den lappen som kommer hver 3. mnd.   :o  

 

Noen som vet hvilken operatør som tilbyr billigst tellerskritt?  

Det hadde også vært kjekt om noen kunne gi meg tips om fastlinje via ISDN  <- kanskje _litt_ urealistisk?  :lol:  

 

*klem*

 

Tiscali sitt maxi surfer? gir 6 timer om dagen til 595,- pr mnd eller Online 150 er vel de to rimeligste.

Lenke til kommentar

husker jeg hadde et tilbud fra tiscali som var 3kr fra 24:00-08:00 der prisen ble halvert etter første time

 

fra 17:00-24:00 var prisen 5-6kr den første timen, og halv pris for tiden etter 1.time..

 

å så ca 8kr fra 08:00-17:00 med ca 8kr første time /m halv pris ette 1.time...

 

 

er lenge siden nå så jeg vet ikke om tilbudet eksisterer lenger, men d var d billigste tilbude da jeg hadde isdn :)

 

husker jeg satt fra kl 24:00-08:00 om morgene hver dag i helgene ^^

Lenke til kommentar
Hei

Noen som vet hvilken operatør som tilbyr billigst tellerskritt?  

Det hadde også vært kjekt om noen kunne gi meg tips om fastlinje via ISDN  <- kanskje _litt_ urealistisk?  :lol:  

*klem*

Kommer an på brukermønstret - f.eks. med Tiascali Surfer ( 80,-/mnd= 30 min./døgn ) kan du spare opp ubrukt tid til helga ( men det var neppe en sum for så lite bruk som plaget lommeboka di )

 

Hvis du har regelmessig bruk derimot, kan du laste ned en online timer, slik at du kan holde øye med anvendt bruk/ overskridelse. Med et fastpris opplegg betaler man heller ikke den 50-øringen pr. oppkobling, sålenge man er innenfor.

Lenke til kommentar

Jeg brukte lenge Intercent til å holde oversikt over tiden jeg var på nettet.

 

Anbefaler det. Det er freeware, og det beste av slike programmer jeg kom over i hvert fall. :)

 

Glemte å si at hvis du laster ned 99-versjonen (det var den jeg brukte), og bruker Windows XP, kan det hende du blir nødt til å sette på Windows 98 compatibility mode.

Betaen av den nye versjonen har jeg ikke prøvd.

 

Uavhengig av hvilket abonnement er det jo kjekt å holde styr på bruken, kanskje spesielt hvis du skaffer deg Online 150 eller andre fastpris-abonnementer, slik at du vet hvor mye du har tilgode.

Ville jo være grusomt å (ikke) se penger gå til spille.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...