Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Nærmere 40 innlegg med off-topic er fjernet.

 

Når det gjelder språk er normen bokmål eller nynorsk. SMS-språk, dialekt, l33t-speak, o.l. er tabu og skal unngås. Se retningslinjene #3 og nettikette angående språk på Diskusjon.no.

 

Ellers vil jeg minne om reglene for gjesteposting som er nevnt øverst i denne kategorien. Gjesteinnlegg som ikke er "sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold" vil bli slettet, og misbruk kan medføre reaksjoner.

 

Til slutt vil jeg bare minne folk om å bruke p_report.gif-knappen når man oppdager regelbrudd istedet for å kommentere dette og/eller bidra til ytterligere off-topic.

 

Og nå: Flere bilder folkens. :)

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Ekwathne: For meg virker det som om alle jentene der kjemper for å halde inne magen :hmm: Søte pupper though ;)

For meg ser det bare ut som om at magen faller inn, siden de ligger på ryggen. Samme skjer når jeg ligger på ryggen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Så hva gjør du på en puppetråd, hvis du klarer deg med bildene inne i hodet? :p

Og kva gjer du i ein puppetråd utan å poste bilete?

 

jessicabiel_titty.jpg

 

Beklagar lite/dårleg bilete, men de forstår tankegangen min.

 

Disse var veldig lange, hvis du skjønner hva jeg mener. På nippen til å være hengepupper. Jeg ser jo at det ikke er det men den flørter vel mye med grensa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...