Gå til innhold

De mest sexy puppene du vet om! (REGLER i 1. POST)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SLUTT MED OT!

 

Neste bruker som poster noe annet enn det som skal postes, risikrer å ligge tynt ann.

 

Tråden blir stengt om OT'n ikke forsvinner.

 

Istede for å sitte å være redd for at dere skal bli bustet om dere går inn på porr sider, så gi faen og post bilder istedet.

 

Dette er SISTE advarsel!

Lenke til kommentar

SLUTT MED OT!

 

 

 

 

## REDIGERT AV ILPOSTINO

 

Alle poster som ikke inneholder et nytt bilde (men en quote fra tidligere post) med kommentarer eller tilsvarende vil bli slettet over en lav sko. det samme vil innlegg som kun inneholder tekst.

 

REDIGERING SLUTT ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
SLUTT MED OT!

 

## REDIGERT AV ILPOSTINO

 

Alle poster som ikke inneholder et nytt bilde (men en quote fra tidligere post) med kommentarer eller tilsvarende vil bli slettet over en lav sko. det samme vil innlegg som kun inneholder tekst.

 

REDIGERING SLUTT ##

9128540[/snapback]

Om folk lurer på hvorfor innlegg forsvinner, så er grunnen her.

 

I tillegg minner jeg igjen om at det skal være bilder av pupper, ikke kropper.

Lenke til kommentar

8972722[/snapback]

 

jeg kjenner hun dama her.... vet ikke hvor fett hun syns det er at du legger ut bilder av henne som fineste pupper. Men off the record er jeg enig; fine pupper

9204184[/snapback]

Jævlig morsomt det der. Alltid noen som kjenner en, som kjenner ei, som har en tante, som har en onkel, som har en kompis, som kjenner hu.

 

Forresten. Om hun synes det er fett eller ikke er ett-fett. Når man legger ut toppløsbilder av seg selv ut på nettet, hva forventer man? Man er ute etter oppmerksomhet, og får det!

 

--

 

Aner ikke hvem det er. Men puppene er i allefall det jeg vil kalle perfekte.

 

cqs1186245964y.JPG

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...