Gå til innhold

Slippdato på Crysis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet
Ja vi kan da håpe. Far Cry skulle egentlig komme høsten 03 men endte opp med å komme ut vår 04. Håper ikke Crysis blir utsatt og.

9002325[/snapback]

Crysis har jo allerede blitt utsatt en gang før. Skulle jo komme i slutten av 06 egentlig.

Skrevet

Spillet er nok ferdig nå .. Er vel bare pussing de driver med nå.

Håper vi får en saftig komprimering da.. Ville vært herlig å kjøre spillet med 1024x og high/ultra high på 4xAA med 60-80 fps og ingenting under det..

Også burde de lage fler våpen! jeg vil ha massevis av dem. Ser kjipt ut å bruke SCAR rifla igjennom hele spillet, spesielt mot aliens. Burde fått noe med guff i, som varmelaser og kanskje en high tech flammekaster mot aliens, siden de lever av kulde.

Det hadde nok piffet opp spillet en god del.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Er jo mange våpen i Crysis:

- Bauer Pistol

- Shotgun (Husker ikke navnet)

- SCAR / MACS Assault Rifle

- FY71 Assault Rifle

- GK8 Gauss Rifle

- Precision Rifle

- AK47

- LAW Rocket Launcher

- XM214 Hurricane Minigun

- Shi Ten Machine Gun

- Molecular Accelerator (alien)

- Molecular Arrestor (alien)

- Singularity Cannon (alien)

Dog så er det sikkert fler som ikke er blitt avslørt enda.

Skrevet

“The alpha is done and the beta demo is not a million miles off – it’s definitely coming though. The game is in really great shape and there are a number of things that work extremely well.

“Everything you’ve seen in the videos is real, and there is a whole bunch more stuff still to come that you’ve not seen yet. Let me just say that it’s a really exciting title and I wish I could say more!”

Jeg bare bli med i betaen ass, håper den kommer snart.

Skrevet
Er jo mange våpen i Crysis:

- Bauer Pistol

- Shotgun (Husker ikke navnet)

- SCAR / MACS Assault Rifle

- FY71 Assault Rifle

- GK8 Gauss Rifle

- Precision Rifle

- AK47

- LAW Rocket Launcher

- XM214 Hurricane Minigun

- Shi Ten Machine Gun

- Molecular Accelerator (alien)

- Molecular Arrestor (alien)

- Singularity Cannon (alien)

Dog så er det sikkert fler som ikke er blitt avslørt enda.

9003090[/snapback]

Jaja, vet jo at vi får nok, men mente at jeg ville ha noe ekstra futt for å mose aliens, hater å skyte på aliens i flere minutter med 5.56mm ect, blir så arcade aktig.

Gauss og rocket launcher holder sikkert, men ikke når de kommer svirmlende rundt deg fra alle hjørner som videoene viser. Alienene lever jo av kulde, det logiske våpnet er jo flammekaster og laser. Ikke bare er de sårbare for varme, men flamme med crytech-kvalitet hadde vært konge.

Litt OT men jaja :p

Skrevet

Tja, kanskje. Men de ser også infrarødt slik jeg har forstått. Med det i tankene ville jeg satset på et våpen med en mindre termisk signatur. Kanskje et slags mekanisk våpen som produserer lite varme. Armbrøst kanskje. Jeg vet ikke, jeg bare brainstormer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...