Gå til innhold

Ny RealPlayer-beta sluppet


Anbefalte innlegg

Med QT følger vel iTunes. Hvilket jeg hater. Så får man også disse prosessene som går i bakgrunnen, uten mulighet til å slå de av i programmet. Og for å spille videoer i QT må man ha betal-versjonen.

 

RM har jeg liten erfaring med. Men jeg husker at jeg ikke likte den. Og jeg husker også all reklamen.

 

VLC brukes nå, og bortsett fra innholdet på Apple sine sider har jeg ikke hatt problemer med å spille av videoer. Bortsett fra de som har egne flash-avspillere da-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både RealPlayer og QuickTime er søppel etter min mening.

 

Sist gang jeg brukte RealPlayer, var det et ekstremt tungt program til å være en medieavspiller. Tok ca. 1 minutt og i det hele tatt åpne programmet. Nå er det vell enda værre...makan til drittprogram skal man lete lenge etter!

Lenke til kommentar
Og for å spille videoer i QT må man ha betal-versjonen.
sikker på at du ikke mener å lagre videoer. QT hade vært enda mer patetisk hadde det ikke kunne spille video :p
VLC brukes nå, og bortsett fra innholdet på Apple sine sider har jeg ikke hatt problemer med å spille av videoer. Bortsett fra de som har egne flash-avspillere da-
VLC bruker jeg kun i nøds-tilfelle. Foretrekker kvalitets-codec og en ordentlig avspiller framfor VLC.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...