Shadix Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 jeg har gått lei av å heale og har lyst å gå shadow i raids. jeg vet åssen specc jeg vil ha og hvordan jeg skal spille, men jeg er intresert i tips om addons og ui som kan være kjekt å ha.. post gjerne en bra guide eller hvis du har noen gode tips til en rookie shadow priest
World Of Warcraft Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Bruk VE og VT. Og gjør damage. Er vell det eneste du trenger å vite.
wetass_ohyes Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hold Shadow Word: Pain oppe hele tia,og samme med Vampiric Touch og Embrace. Bruk Mind Flay hyppig. Last ned en addon som viser når du må redotte. Eneste jeg trengte.
olegunnaro Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Hvordan spell rotation du bruker kommer helt an på gear (mer +spell power = mere aggresiv rotation uten at det går utover longlivity) og hvor mange og hvor bra pots du bruker. På de fleste bossene i Karazhan kan jeg gå helt ut med Mind Blast + Sw:Death spam så lenge tanken gjør bedre tps enn meg. En Vt+pain + mind flay rotation er kanskje mana effektivt, men man gjør ikke noe særlig til dps. Hovedgrunnen til å bringe en shadowpriest til raids er mana return, mer dps = mer mana tilbake til gruppa.
Instict Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Shadowpriester er faktisk ganske ettertraktet for tiden. Men for all del, IMP VE !
Daehli Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Jeg brukte nesten ett år på å krangle med guildet om å bruke shadow priests. Så mye ble det at jeg faktisk solgte tre priester i den perioden og spiller mage i dag. Angrer litt i dag ja, både healing og SP er gøy. Det som er viktig med SP er at du har redused threat i både disipline og shadow treet.
M@R7!N Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Hadde en shadowpriest i Karazhan i går. Ble kicka ettersom han gjorde mindre dmg enn tanken (druid) Ikke misforstå, spriests kan gjøre mye damage, men vær så snill ha litt peiling og ikke bare dot og håp på og gjøre bra dps Om i tilfelle noen skal kommentere angående vamp touch sin regen. Vi trengt det ikke Edit: Er ikke threatreduction hos spriests nerfa? Den i dicipline? Endret 30. juni 2007 av M@R7!N
Rostad Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Nå er de vel ikke pga. Dpsen til shadowpriests vi har med dem i raids da. Det er mere for den utrolige manaregene healers får.
Malux Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Den utrolige mana regenen kommer jo nettopp fra den utrolige DPS'en, da *grins* dårlig dps = dårlig mana regen, bra dps = bra mana regen. Silent resolve threat reduce påvirker heller ikke shadow spells, les tooltipen neste gang du mekker ett nytt talent tree.
Sink Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) jeg ligger stort sett top3 i guilden jeg er i, annet enn på voidreaver av naturlige grunner >_< Nå er de vel ikke pga. Dpsen til shadowpriests vi har med dem i raids da. Det er mere for den utrolige manaregene healers får. 8974989[/snapback] vi gir ikke shadowpriests til healers, med mindre det er en shaman(for totem), for om en healer går oom har man for dårlig dps og da burde heller casters få mer mana så bossen ryker fortere. Endret 30. juni 2007 av Sink
Daehli Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 har de patchet silent resovle¿ Jeg var ganske sikker på at det var all threat for rundt ett år siden. Uansett hva folk sier så gjør shadow priest mest og gjevnest dps i alle kamper på mellom 1,5 og 90 sekunder. En del lengre med godt gear. Problemet er selvfølgelig aggro, men shadow priest som har peiling på klassen sin får skjelden aggro. Desuten har de fade og det finnes trinkets. Beste casting rekkefølgen på lengre fighter er VT, Pain, VE, MB, flay, flay, MB, flay, flay, også om igjen etterhvert som buffsene tikker ut. Selvfølgelig i kortere fighter så er det pain, MB, flay, flay, MB. Hvis en shadow priest noen gang ligger mer enn noen prosent bak den med mest DPS, så er det noe alvorlig glalt. F.eks med fire/arcane mage, så har ikke jeg sjangs til å ut-DPSe den gamle priesten min med samme dmg-gear. Det var UD priest, og Devouring Plague gir en del ekstra DPS, dog ikke så mana effektiv. Det som er småskummelt er VE, da du i tillegg til å være på topp i Dmg, så vil du også utheale de fleste healere, dog mest i overheal. btw. 5 Shadow-priests i samme gruppe vil i teorien kunne ha evig med mana hvis de kun bruker VT, pain og flay.
PSV Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Silent Resolve ble forandret en av de første patchene i expansion. Shadowpriests er helt på tryne imbalanced for øyeblikket i alt, og man burde forvente å se shadowpriests på de aller øverste plassene. Fade, la meg bare si det.. er det meste bortkastede du bruker, det SUGER! VE er uff, alt for aggro skapende, bruk kun sent i kampene, som f.ex noen av de siste Shatters på Gruul. VT er must, må være på hele tiden. Samme med SW:P SW:D og MB når de er oppe.
Fuzoya Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Fade, la meg bare si det.. er det meste bortkastede du bruker, det SUGER! Den er ok om du drar aggro , for da dumper den bittelitt aggro og du kommer forhåpentligvis under den som skal ha aggro og da burde han ha fått mer aggro i mellomtiden fade expirer og du får aggro tilbake. Om du mente å specce den så er jeg helt enig i deg, da er det totalt bortkasta. For man bruker ikke fade så mye at det gjør noe
olegunnaro Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Shadowpriests er helt på tryne imbalanced for øyeblikket i alt, og man burde forvente å se shadowpriests på de aller øverste plassene.8976965[/snapback] En god lock eller fire mage burde ikke ha problemer med å toppe en shadow priest i samme gear kvalitet når man begynner å snakke tier 5 equilant gear, da shadow priests scaler håpløst dårlig med gear i forhold til andre klasser. VE er uff, alt for aggro skapende, bruk kun sent i kampene, som f.ex noen av de siste Shatters på Gruul. 8976965[/snapback] Er ikke helt enig der du. Kan ikke si jeg har hatt noen problemer med Gruul og VE hitill, i Karazhan er det i alle fall ikke noe problem med VE på noen av boss encounterene. edit: Med en rotation som inneholder Sw:Death brukt ved hver cd, må jeg si det er ganske dumt og ikke bruke VE. da det fører til ekstra arbeid for healerne. Endret 30. juni 2007 av Gwaihir Vindherre
Tinyboom Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 /cry hater at folk skal tvinge meg til å heale... til tider, er det så ille at man tar en /dnd NO! Im not going to heal in eny ins... så slipper man å svare :!: I tillegg heter jeg tinyshadow <---er det vanskelig å fatte min specc? -_- No more, NO MORE healing! Jeg har gått i streik xD
WarpX Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Synes det er helt greit å heale selv om jeg er shadow. Men føler at det kunne vært bedre med holy/disc spec... merker mine begrensninger.
ahpadt Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 (endret) www.shadowpriest.com 8968419[/snapback] Nå er de vel ikke pga. Dpsen til shadowpriests vi har med dem i raids da. Det er mere for den utrolige manaregene healers får. 8974989[/snapback] Først og fremst syntes jeg nerfen vi fikk med threat var ganske brutal. Blizzard ga oss mildt sagt et spark midt på (ja, der ja). De vurderte ikke å gjøre nerfen en tanke mindre en gang. Rått og iskaldt gjort av Blizzard. Jeg er både enig og uenig. Det er veldig avhengig av hvordan locks/mages/hunters utfører oppgavene sine. Det er ufattelig mange som spiller de klassene som tar det "chill" - utnytter jævlig lite av potensialet sitt. Jeg vet at shadowpriests nå er mest ment som manabatterier, men jeg føler at jeg fortsatt gjør brukbar DPS. -- Artig å lese de forskjellige menigene folk har. Basisen rundt PVE spriest: Last ned DoTimer. Det er høyest nødvendig for å holde dots oppe konstant. Prioriter spells etter hvor mye dps de gir over kortest mulig tid. Mind blast er høyeste. Spec 4/5 imp mind blast. Legg alltid opp VT først, så får du utnytta maksimalt av manaen som den gir. VE er farlig, spesielt på aggro-sensitive fights. Bruk det kun når det er høyest nødvendig. Imp VE kan da tas av personlige preferanser (om du vil ha det). Ta gear med +shadow damage/+damage. Det er den staten som gir deg mest som spriest. Du burde også ha 16% to hit med spells. Jeg pleier å gå for 5/5 shadow focus og 6% fra gear. Crit gir deg veldig lite, så det er en stat du ikke bør prioritere over noen andre - jeg pleier bare å ha det med om jeg ikke kan få noe mer av andre stats. Stamina leser jeg at det ikke er nødvendig før man nærmer seg mot BT/hyjal. Det er uansett greit å ikke være 100% glasskanon.. Det finnes masse småting som du kan kjøpe som har god +damage. Wand of shadow wrath, illidari cloak of shadow wrath (ol) er greie items. Man burde uansett være obs på å ikke miste for mye stats når man veldig slike items, så velg de med omhu. Kjøp Blessings Deck. Den gir: Darkmoon Card: CrusadeBinds when picked up Unique Trinket Requires Level 70 Equip: Each time you deal melee damage to an opponent, you gain 6 attack power for the next 10 sec., stacking up to 20 times. Each time you land a harmful spell on an opponent, you gain 8 spell damage for the next 10 sec., stacking up to 10 times. Den er mildt sagt latterlig bra til å kunne fåes tak i så enkelt. Ta opp tailoring. Shadoweave og spellstrike er ufattelig bra til å være crafted, og man må opp til T6 for at man skal finne noe sammenlignbart. Du kan også ta opp enchanting om du ønsker det - for +12 spell damage på ringer. Håper jeg ikke glemte noe. Have fun! pewpepwpew Endret 4. juli 2007 av ahpadt
Megaman42 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Bruker å hive VE på ganske kjapt...vente litt på at MT'en skal få aggro................så VT > SW:Pain > Devouring Plague (Inner Fire + DP på bosser) (om den er oppe) > Mind Blast + SW:Death > Mind Flay > MB+SW:Death når de er oppe igjen Husk å hive på nye DoTs da <Pass aggro, veldig viktig> På bosser kan det være viktig å Mind Flay'e mer, går ganske fort oom om du spammer MB+SW:Death hele tiden =) Ligger ofte øverst på damagelista men magen og locken tar meg når det er AoE på gang :!: De har 200 mer spelldamage enn meg i tillegg, så vil si at Spriester gjør ganske så bra damage.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå