Gå til innhold

trenger spill for ferien


Anbefalte innlegg

Skal være hjemme alene i 2 uker nå før jeg drar til utlandet på ferie og alle venna mine er i roskilde og bortreist etter det så er bokstavelig talt hjemme alene uten noe å gjøre.

 

Er ikke stort å gjøre der jeg bor og tenkte på å skaffe meg et pc spill å spille de 2 ukene da.

 

Men det må ikke være et spill som man kan runde på 2-3 dager.

Gjerne et eventyrspill som jeg kan spille ca 6-7 timer per dag uten å gå lei det. Tenkte på et slags eventyrspill. IKKE WOW! men noe annet.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vil ha pc spill, gidder ikke kjøpe en konsoll for å spille 2 uker når jeg har dritbra gaming pc. har spilt oblivion uheldigvis

 

Noe annet å spille? noe som tar lang tid, noe eventyr eller noe

8963299[/snapback]

Har du CS? Hvis ikke er Source til å anbefale. Det blir du ikke fort lei av og det finnes mange forskjellige "modder" som f.eks. deathmatch og zombie mod.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
vil ikke ha cs, ikke noe steamspill. NO FPS! :p

 

vil ha noe eventyr der man gjør fremskritt. Går opp i lvl, et eller annet

8963851[/snapback]

Mine Favoritter: Diablo 1 og 2 og lord of destruction(ekspansjon sett til 2'a), WarCraft III frosen throne med rpg maps kan sitte å spille i evigheter. :)

Lenke til kommentar
Heroes of Might and Magic 3 'stjal' et halvt år av livet mitt. Med det har du mer enn nok å gjøre i to uker :)

8964899[/snapback]

Det stjal lengre av mitt liv. :) Husker ein kompis av meg hadde det, blei nok mange besøk hos han. Men eg fekk låne CDen og det blei ikkje fleire besøk. Det var bra, for han blei litt...ja...ekkel, på ein måte. Best å ikkje skrive om det. :ermm:

 

Det er eit tur-basert strategi spel, om du liker sånne spel. :)

 

No er det Heroes V som har eit 'balletak' på livet mitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...