Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilen starter ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har fullkasko

bile nstår i garasjen her hjemme.

kan jeg ringe  forsikringsselskapet å be dem hente bilen og kjøre den til verksted?

ser at jeg har veihjelp egenandel 300kr..

noen som vet?

8963060[/snapback]

 

Du kan helt sikkert ringe så kommer det en fyr fra viking eller falcken alt etter som hva forsikringsselskapet har avtale med og prøver å få start på den for deg og hvis han ikke får det til så tar han den på lasteplanet og kjører den til det verkstedet du ønsker i nærheten.

 

Det er mulig at det kommer litt an på avtalen men jeg har ikke hørt om noen veihjelpsavtaler her i norge som ikke har fungert på denne måten. Det skal ikke koste mer enn 300 i egenandel, men mulig det er max 1 eller 2 ganger i året du kan benytte deg av det.

Lenke til kommentar
jeg har fullkasko

bile nstår i garasjen her hjemme.

kan jeg ringe  forsikringsselskapet å be dem hente bilen og kjøre den til verksted?

ser at jeg har veihjelp egenandel 300kr..

noen som vet?

8963060[/snapback]

 

Du kan helt sikkert ringe så kommer det en fyr fra viking eller falcken alt etter som hva forsikringsselskapet har avtale med og prøver å få start på den for deg og hvis han ikke får det til så tar han den på lasteplanet og kjører den til det verkstedet du ønsker i nærheten.

 

Det er mulig at det kommer litt an på avtalen men jeg har ikke hørt om noen veihjelpsavtaler her i norge som ikke har fungert på denne måten. Det skal ikke koste mer enn 300 i egenandel, men mulig det er max 1 eller 2 ganger i året du kan benytte deg av det.

8963097[/snapback]

 

 

 

ok har fått en mekaniker til å fikse den men fyren klarte ikke.så tviler på at viking eller falken får start på den hvertfall.

men du mister ikke bonus ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...