Gå til innhold

BF 2142 - Dine favoritt-gadgets


Anbefalte innlegg

Lurer på hva dine favoritt gadgets er i Battlefield 2142 (og Northern Strike, for den sakt skyld) er!

 

Hadde også vært fint om vi kunne komme frem til en fin oppgraderings-taktikk for de som akkurat har begynt å komme opp i litt rank! Altså; hvilke oppgraderinger bør man velge og sånt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel selv si at jeg er spesielt fornøyd med

"RDX DemoPak:", (sprengstoff som du selv kan velge når skal gå av)

"AED-6 Defibrillator" (Ting som får døde folk til liv igjen)

og

"IT-33 Optical Camouflage" (Liten dings som gjør deg 90% usynlig)

 

Som dere kanskje skjønner spiller jeg altså mest som Recon :p

Lenke til kommentar

Gøy å endelig se noe BF2142 diskusjon her, ikke bare 2ern og 1942 :p

 

Defribrillator er jo drit viktig, den gir meg kanskje 20 poeng hver runde(conquest) :!:

Den kondistingen er også sykt viktig, man kan løpe dobbelt så lenge! Kondisen man starter med er ikke til å holde ut.

 

Så elsker jeg virkelig granat. I går gikk jeg rundt et hjørne, og plutselig stod det en STOOR gjeng med fiender der. Jeg rakk å slippe ned granaten før de drepte meg, og gjett hvem som fikk 5 kills... :whistle:

Lenke til kommentar

Mine tre favorittgadgets i BF2142:

 

1. Defibrillator. Bruk denne på falne medsoldater så ofte du kan, den kan snu en kamp om du får liv i nok av kameratene dine.

2. RDX - se tidligere poster.

3. Infantry Sonar (Northern Strike unlock). En infanteriradar som du kontrollerer, ikke kommandøren din! Hjelper svært mye når du er i nærkamp på et bykart.

Lenke til kommentar
Når er det man kan begynne å unlocke våpen? Har over 1000 poeng, men kan ikke gjøre det enda..  :hmm:

8968779[/snapback]

 

du får nye våpen veldig lett. for hver unlock ser du at du bare kan unlocke nedenifra på listene og opp. så hvis du digger recon f.eks. så må du først unlocke minen, zoomen, og steady'en, før selve sniper våpenet kan unlockes.

 

m.a.o

 

du må unlocke alle småtinga under hvert våpen før du kan unlocke selve våpenet. =)

 

(var bare helt i starten at du kunne velge fritt hvilket våpen du ville unlocke)

 

håper du skjønte det =)

Lenke til kommentar

Den mest geniale gadgeten er utvilsomt RDX'en. Ingenting slår å ta ut litt hardware med et par eksplosive tønner. Også hylende morro å bruke til å ta ut folk med feil farge på titan. Spesielt i de lukene på toppen. Ligger det noen og camper der nede, så er det bare å hive ned litt RDX og trykke på triggeren. Oh the satisfaction!

Lenke til kommentar
Den mest geniale gadgeten er utvilsomt RDX'en. Ingenting slår å ta ut litt hardware med et par eksplosive tønner. Også hylende morro å bruke til å ta ut folk med feil farge på titan. Spesielt i de lukene på toppen. Ligger det noen og camper der nede, så er det bare å hive ned litt RDX og trykke på triggeren. Oh the satisfaction!

8968935[/snapback]

 

Er det ikke bare å hive en granat eller to ?

Lenke til kommentar

Ny regel:

For ferskinger tror jeg det kan være lurt at når man nevner et våpen/gadget/anne ting, så skriv en kjapp liten forklarelse over hvordan den funker også. Kan være litt vanskelig å huske alle de rare navnene til tider!

Eller man kan gjøre som Kharan, og vise til andrews forklaringer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...