Gå til innhold

Navyfield! Command your ship to victory!


Anbefalte innlegg

Det er skjeldent jeg kommer over ett gratis spill som har gitt meg så mye morro som NavyField. Navyfield er ett multiplayer spill som foregår i rom mellom 10-128 spillere der hver spiller har sitt eget skip som han selv har kjøpt, oppgradert og valgt selv. Disse slagene går ut på å senke fiendens skip innenfor en tidfrist på normalt 15-20 min. Ettersom hvor bra dette går vil du bli belønnet med Xp, Points og Credits som du kan bruke til å oppgradere og utruste skipet ditt etter eget ønske.

Spillet er ikke spessielt imponerende teknisk sett og grafikken er ikke den store men dette bidrar litt til stemningen i spillete.

 

 

Du begynner med 50000 credits og points som du skal bruke til å kjøpe ditt første skip. Du begynner med en fregat fra en nøytral nasjon som koster 200 credits hvis jeg husker riktig. I begynnelsen vil det ikke være mye du kan endre på denne båten men etterhvert som du får mer og mer XP vil du få tilgang til bedere skip, flere våpen osv.

 

Noe som er viktig i spillet er tolmodighet og planlegging. Det er fire nasjoner i spillet (Tyskland, USA, japan og England) som alle har unike skip og våpen. Disse har alle ett eget skipstre hvor du må velge mellom en av to linjer som forenes når du nermer deg top lvl. Det er 110 levler i spillet der du etterhvert går fra en stakkars fregat på 1000 tonn, til den japanske marinens stolthet, slagskipet Yamato på 72000 tonn. Med tanke på at du starter med 50000 penger og det første skipet koster 200 virker det kansje mye i forhold til prisen av skipet, men etterhvert som du beveger deg over mot en av de fire nasjonene og oppover i lvlene vil du snart se at du må være flikt til å spare om du skal få råd til din første slagkrysser!

Jeg sitter f.eks selv på en engelsk Renown med 3 doble 14" kanoner der kanonene i seg selv veier 3000 tonn stykket og koster 14000 credits.

 

Link til hjemmeside til spillet: www.navyfield.com

Screens av spillet:

 

http://www.navyfield.com/file/screenshot/screenshot01.gif

http://www.navyfield.com/file/screenshot/screenshot02.gif

http://www.navyfield.com/file/screenshot/screenshot05.gif

 

 

Jeg kommer antaglig vis til å oppdatere denne tråden imorgen når jeg ikke har sittet oppe i 48 timer. Natta :)

 

EDIT: Download linkene på siden er veldig trege. Annbefaler å søke på gamespot etter navyfield. Det gir deg en eldre versjon men den oppdateres automatisk.

 

 

Downie link: http://www.fileplanet.com/169095/160000/fi...d--v1.135-Patch

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, har spillt dette en stund, veldig moro, siden det krever litt 'skill' for å spille .

 

Dog temmelig grind heavy da, jeg har spilt det trutt og fast i over et år, har nå et Tennesse 1945 battleship med 16 inch guns på.

 

Det betyr at alt som heter cruisers og heavy cruisers bør skygge banen :)

 

Janster

 

Hint til nye spillere.

 

Japan med torpedo båt = mange kostlige kvelder med billig torpedo kverking.

 

Tyskland = feteste destroyers = tidlig moro med bra balje.

 

Usa og England = middelmådige til laaangt senere.

Endret av Janster
Lenke til kommentar
Hehe, har spillt dette en stund, veldig moro, siden det krever litt 'skill' for å spille .

 

Dog temmelig grind heavy da, jeg har spilt det trutt og fast i over et år, har nå et Tennesse 1945 battleship med 16 inch guns på.

 

Det betyr at alt som heter cruisers og heavy cruisers bør skygge banen :)

 

Janster

 

Hint til nye spillere.

 

Japan med torpedo båt = mange kostlige kvelder med billig torpedo kverking.

 

Tyskland = feteste destroyers = tidlig moro med bra balje.

 

Usa og England = middelmådige til laaangt senere.

8953573[/snapback]

 

 

 

Høres spennende ut. Laster ned nå. Men går så sakte at jeg tror jeg kommer til å å av med pensjon og mate fugler i parken innen den har kommet ned (og jeg er 21) :)

Lenke til kommentar
Jeg har oppdatert førstepost med en langt raskere link en de du får på hjemmesiden.

8953677[/snapback]

 

 

Kjapt spørsmål. Jeg har lastet ned spillet, lagt det inn, starter det, får beskjed om at det oppdateres.

Deretter får jeg meldingen VC file loading.. Done

HTTP file doesn't exist

APP program update preparing failure. Please contact the GM..

 

Så.. Hva gjør jeg nå? Har kverka brannmurer, åpna og lukka porter, lest på faq på hjemmesiden og klødd meg i hue med begge hender. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Jeg har oppdatert førstepost med en langt raskere link en de du får på hjemmesiden.

8953677[/snapback]

 

 

Kjapt spørsmål. Jeg har lastet ned spillet, lagt det inn, starter det, får beskjed om at det oppdateres.

Deretter får jeg meldingen VC file loading.. Done

HTTP file doesn't exist

APP program update preparing failure. Please contact the GM..

 

Så.. Hva gjør jeg nå? Har kverka brannmurer, åpna og lukka porter, lest på faq på hjemmesiden og klødd meg i hue med begge hender. Noen forslag?

8958529[/snapback]

 

Jeg fikk samme melding

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Jeg har oppdatert førstepost med en langt raskere link en de du får på hjemmesiden.

8953677[/snapback]

 

 

Kjapt spørsmål. Jeg har lastet ned spillet, lagt det inn, starter det, får beskjed om at det oppdateres.

Deretter får jeg meldingen VC file loading.. Done

HTTP file doesn't exist

APP program update preparing failure. Please contact the GM..

 

Så.. Hva gjør jeg nå? Har kverka brannmurer, åpna og lukka porter, lest på faq på hjemmesiden og klødd meg i hue med begge hender. Noen forslag?

8958529[/snapback]

 

Jeg fikk samme melding

8959951[/snapback]

 

 

Møkk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...