Gå til innhold

Bruktmarked og annonsekommentarer


Anbefalte innlegg

Jeg hadde gjerne sett at man flyttet opp annonsehandlinger slik at folk faktisk begynner å kommentere annonser, og ikke selve selgeren hver eneste gang det er noe galt med annonsen.

 

Slik det er nå er det ikke så mange som har annonsehandlinger synlig uten å scrolle nedover, noe som sikkert gjør at man ikke oppfatter at det finnes en slik funksjon.

 

Som dere ser så er ofte den siste kommentaren mer myntet på annonsen enn selgeren, noe som setter ned karakteren på selger.

 

Dette er sikkert enkelt å endre på :)

 

EDIT: Fjernet link til en tilfeldig valgt annonse. Ville bare vise et eksempel på hva som ofte skjer, selv om de fleste sikkert har sett det før.

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så absolutt enig med deg, det burde vert noe slikt, jeg synes forresten det er litt for mange pc`er som blir lagt ut uten att de forsvinner derfra, kan man ikke laget er ordning der man betalte kanske 5,- over sms, da ville de useriøse forsvunnet..

 

 

Synes forresten ikke du skall linke til anonser, fjern den;)

 

 

 

 

 

post 600

Endret av Sigggen
Lenke til kommentar
Problemet er jo hovedsaklig at folk kommenterer uten å ha erfaring med selgeren..

 

Hadde det vært opp til meg hadde jeg bannet folk som kommenterer for de mener at selger overpriser med en hundrings..

8949635[/snapback]

Jeg får intrykk av att de skriver att folk overpriser bare for og gi kjøperne intrykk av att hans egen anonse ikke er overpriset :no:

Lenke til kommentar

Hele poenget med kommentering og karaktergivning er jo hvordan akkurat DIN handel gikk med vedkommende, ikke hvorvidt du er fornøyd med prisen.

 

Enkelte går jo så langt at de kommenterer i negativ retning for at mobilnummeret ikke står oppført eller at selger bruker en hotmail-adresse.

Slik som bruktmarkedet er nå ligner det en barnehage uten tilsyn..

Lenke til kommentar

Mye tull og lureri på bruktmarkede.

 

Håper det blir gjort en ny ordning som gjør bruktmarkede til en trivligere plass. Kanskje som nevnt tidligere at man betaler 5,- for en annonse? Slik at de som spammer bruktmarkede med 3-4-5 annonser som er helt like- kun for å komme på forsiden. Det er bare tull.

Lenke til kommentar
Mye tull og lureri på bruktmarkede.

 

Håper det blir gjort en ny ordning som gjør bruktmarkede til en trivligere plass. Kanskje som nevnt tidligere at man betaler 5,- for en annonse? Slik at de som spammer bruktmarkede med 3-4-5 annonser som er helt like- kun for å komme på forsiden. Det er bare tull.

8952506[/snapback]

jeg synes den 5,- betalings tjenesten høres ganske bra ut i ettertid, man kan jo sikkert betale de 5,- over sms, eller lignende..

Lenke til kommentar
Mye tull og lureri på bruktmarkede.

 

Håper det blir gjort en ny ordning som gjør bruktmarkede til en trivligere plass. Kanskje som nevnt tidligere at man betaler 5,- for en annonse? Slik at de som spammer bruktmarkede med 3-4-5 annonser som er helt like- kun for å komme på forsiden. Det er bare tull.

8952506[/snapback]

jeg synes den 5,- betalings tjenesten høres ganske bra ut i ettertid, man kan jo sikkert betale de 5,- over sms, eller lignende..

8952535[/snapback]

Ja, er en god ordning det. Eventuelt betale med sms, hus tlf(slik ordning finn.no har) eller betale med bankort ala Qxl opplegg.

Lenke til kommentar

Jeg betaler gladelig de fem kronene selv for at det skal bli litt ryddigere, men jeg synes også mye av problemet ligger bak det at det kanskje er for enkelt å kommentere selger. Noen ganger er det jo helt klar overprising og et ønske om å føre en eventuell kjøper bak lyset, men i de fleste tilfeller virker det som at selger ikke har et realistisk bilde av hva brukt HW er verd, eventuelt at vedkommende legger inn for lite info, etc. At man får negative kommentarer fordi man vil ha kommunikasjon per mail, eller at man bruker en mailadresse som stammer fra hotmail er utrolig dumt. Kanskje man burde lage et system der de som holder på med den slags kommentarer kanskje blir bannet en måned eller noe, og da mener jeg fra forumet også, ikke bare bruktmarkedet..

Lenke til kommentar
Enig, noen gir andre dårligere karakterer bare for og sette seg selv i godt lys..

8953957[/snapback]

Det vil ikke være mulig i neste versjon, da kan kun personer som har kjøpt/solgt noe gi karakter til hverandre. Samtidig vil spørsmål til annonser ikke vise før selger selv har valgt å besvare de. At noen mener et produkt er for dyrt har nada med karakterer å gjøre.

Lenke til kommentar
Enig, noen gir andre dårligere karakterer bare for og sette seg selv i godt lys..

8953957[/snapback]

Det vil ikke være mulig i neste versjon, da kan kun personer som har kjøpt/solgt noe gi karakter til hverandre. Samtidig vil spørsmål til annonser ikke vise før selger selv har valgt å besvare de. At noen mener et produkt er for dyrt har nada med karakterer å gjøre.

8977572[/snapback]

Gleder meg som en unge! :thumbup:

 

Hva med de brukerprofilene som nå er nedstemt av useriøse brukere, vil alle profiler bli nullstilt?

Lenke til kommentar
Enig, noen gir andre dårligere karakterer bare for og sette seg selv i godt lys..

8953957[/snapback]

Det vil ikke være mulig i neste versjon, da kan kun personer som har kjøpt/solgt noe gi karakter til hverandre. Samtidig vil spørsmål til annonser ikke vise før selger selv har valgt å besvare de. At noen mener et produkt er for dyrt har nada med karakterer å gjøre.

8977572[/snapback]

Gleder meg som en unge! :thumbup:

 

Hva med de brukerprofilene som nå er nedstemt av useriøse brukere, vil alle profiler bli nullstilt?

8978137[/snapback]

second that.

Håper alt blir som nytt, med null karakterer og alle starter på ''nytt''

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...