Gå til innhold

Spesiellt lys i skogen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint fanget og sett. Typisk slik stemning det er rett før sola går ned etter en regnfull dag tipper jeg. Flotte grønnfarger og litt dis som siver opp av skogsbunnen i det lille sollyset som er igjen. Rusla nettopp en tur i skogen nå for en halvtime siden og opserverte noe lignende, men ikke så flott.

 

Hva er EXIF ?

 

/L

Lenke til kommentar

Tok meg bryderiet og klonet vekk kvisten nederst i høyre hjørne. :thumbup:

 

Veit ikke om jobben er godt nok gjort, men her er resultatet hvertfall:

 

EDIT: Glemte kritikken helt. Kjempenydelig bilde! Dette likte jeg kjempegodt. Fint lys og atmosfære. Likte fargene spesielt godt. Bilde er nå offisielt på min "skulle-ønske-jeg-hadde-tatt-selv"-liste :!:

post-94119-1182804084_thumb.jpg

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Veldig fint fanget og sett. Typisk slik stemning det er rett før sola går ned etter en regnfull dag tipper jeg. Flotte grønnfarger og litt dis som siver opp av skogsbunnen i det lille sollyset som er igjen. Rusla nettopp en tur i skogen nå for en halvtime siden og opserverte noe lignende, men ikke så flott.

 

Hva er EXIF ?

 

/L

8943438[/snapback]

Nydelig bilde, fin innramming. Kvisten nede til høyre forstyrret litt ja...

 

Edit: du lurte selvsagt på EXIF fra bildet... Hadde vært interessant, ja...

Endret av kjelldell
Lenke til kommentar

Ikke lett å få bilder i skogen som er ryddige nok til å vise lyset og dybden. Meget meget bra! Eventyrlige farger!

 

Selv har jeg en forkjærlighet for sylskarp tekstur på barnåler, så personlig syntes jeg kanskje dette ble en anelse soft. Men det er pirk, og veldig subjektiv sådan.

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...