Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Skrevet
En eventuell zombie-apokalypse hadde gjort meg glad. Synd virkeligheten desverre ikke er som den burde... Hadde jeg vært gud hadde zombier definitivt vært på "to-do"-listen min.

Hvis gud fantes hadde han nok også hatt det på "to-do" listen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker fantastisk å kunne gjøre så mye uten å tenke på konsekvensene. :p Knuse butikker, kjøre hvordan man vil, hvilken bil man vil etc. Og joda, den nådeløse nedslaktningen av zombier. Selvsagt gitt at jeg hadde en skikkelig bil og mer enn nok av våpen, hehe. :)

Skrevet
Hadde jeg vært gud hadde zombier definitivt vært på "to-do"-listen min.

Enig. Fyfaen som jeg hadde dratt en "Dawn of the dead" og sperret meg inne på et kjøpesenter. Gjerne det i sandvika med XXL.

Skrevet
Enig. Fyfaen som jeg hadde dratt en "Dawn of the dead" og sperret meg inne på et kjøpesenter. Gjerne det i sandvika med XXL.

XXL har alt i en butikk... :)

Skrevet

Tror jeg hadde valgt Ski Storsenter isåfall. Da er uansett ikke XXL så veldig langt unna.

Jeg irriterer meg over at strømnettet (eller hva det heter) i denne leiligheten er lagt opp så rart. En sikring går på både kjøleskap og kontor, som er i andre siden av leiligheten.

Skrevet

Mopeden min (/storebror min sin) gjer meg glad :wee: er så frykteleg kjekk å kjøre. Og så har eg funne ut at det er for lite med 70 km/t på speedometeret, det og gjer meg glad :D

Skrevet (endret)

Netopp vert og henta farmor og farfar sin LP/Kassett spiller + høytalere og satt det inn i mitt nye hjem :D

Skal bli deilig og flytte inn om noen uker!

Endret av Skogslik
Skrevet

"Killing for peace is like fucking for virginity." Dette får meg til å trekke på smilebåndet. Sikkert, det er kult å si det, men det stemmer jo ikke. Det har jo vist seg at krig har ført til fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...