Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag, og at jeg har vært sammen med damen min i 1 måned idag :love: Hun kommer snart til meg, så skal vi være hjemme hos meg å kose oss før vi skal til byen med en hel gjeng av venner :D Gleder meg

Gjest member-97590
Skrevet

HELG!!!!1111!!

Skrevet

Jeg har verdens søteste lillebror. Han har hatt arbeidsuke på skolen og brukt pengene han tjente til å kjøpe egen gitar til Guitar Hero til meg i bursdagsgave. :')

Skrevet

Jeg har verdens søteste lillebror. Han har hatt arbeidsuke på skolen og brukt pengene han tjente til å kjøpe egen gitar til Guitar Hero til meg i bursdagsgave. :')

That's the spirit! Sånt varmer!

Akkurat nå så er det musikk som gjør meg glad.

Skrevet

At tellinga på båndbredden på Photobucket kontoen plutselig ble resatt.. Den skal ikke gjøre det før 12. neste måned, men det gjør meg ingen verdens ting. Jeg hadde visst brukt 28.6/25GB så.. :hmm:

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Sol og fint vær, hyggelige folk jeg skal jobbe med på jobben, og at jeg er i Oslo om ei uke. :D

Skrevet

Fant nettopp ut at min Harman/Kardon DVD 1 var sonefri. Leste en 8 år gammel anmeldelse av den der det sto at den var sonefri og hvordan jeg skiftet sone. Trengte bare å taste inn de 7 første sifrene i tallet pi og så taste inn den sonen jeg ville ha. Nå kan jeg bestille filmer fra Amerika.

Gjest medlem-178389
Skrevet

at det er fotball kamp ikveld :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...