Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar Det kalles tidløs stil. Vi fleste i motedelen har preppy stil og det er 10x bedre enn jyplingstilen med buksa på ræva og new-era caps. Ingen som tar sånne seriøst uansett. 6
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar Det kalles tidløs stil. Vi fleste i motedelen har preppy stil og det er 10x bedre enn jyplingstilen med buksa på ræva og new-era caps. Ingen som tar sånne seriøst uansett. Hvis du føler deg truffet bør det ringe en bjelle
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar Din bestefar var/er en velkledd mann. Endret 3. januar 2011 av Slettet+9871234
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar Din bestefar var/er en velkledd mann. Well, yes he is
KKake Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Så hva er problemet ditt da? At det er tåpelig å bruke penger på å se velkledd ut?
kris98 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Så absurd som det går ann. Plutselig sprader de rundt i byen, deretter banker noen "punks" opp en av sine egne. Etter dette blir det grillfest, de spiller basketball med jesus og alle dør av matforgiftning.
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Så hva er problemet ditt da? At det er tåpelig å bruke penger på å se velkledd ut? Nei, for han ser bra ut til å være bestefar. For folk under 40 er det sløs å bruke mye penger på kjedelige klær uten fantasi. Men det er min mening, jeg får vel diskutere videre i motedelen hvis jeg føler for det
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar Det kalles tidløs stil. Vi fleste i motedelen har preppy stil og det er 10x bedre enn jyplingstilen med buksa på ræva og new-era caps. Ingen som tar sånne seriøst uansett. Hvis du føler deg truffet bør det ringe en bjelle Bruker mer penger enn normalt på klær - check. Kler seg bedre enn de aller fleste - check. Joda, jeg føler meg truffet. 1
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Alle dem i motedelen av forumet som betaler hundrevis av lapper for å se ut som bestefar Det kalles tidløs stil. Vi fleste i motedelen har preppy stil og det er 10x bedre enn jyplingstilen med buksa på ræva og new-era caps. Ingen som tar sånne seriøst uansett. Hvis du føler deg truffet bør det ringe en bjelle Bruker mer penger enn normalt på klær - check. Kler seg bedre enn de aller fleste - check. Joda, jeg føler meg truffet. Subjektiv mening det da, ikke fakta.
CypheroN Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Subjektiv mening det da, ikke fakta. Sorry, I don't respond to bullshit. 1
AnjoEntertainment Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Dette skal visst være meget populært for tiden:
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Subjektiv mening det da, ikke fakta. Sorry, I don't respond to bullshit. Fail, you just did 1
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 (endret) , Endret 14. juni 2017 av medlem-173043
NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Motedelen, appledelen og den relgiøse delen av forumet er same shit.. 1
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Enig med nothinDoin, det gjør meg ingenting at de går kledd slik, men å si at de er mer velkledd enn andre blir jo helt feil. Godt at alle ikke er like trangsynte som de på motedelen av forumet. Dersom du impliserer at en person i skjorte og blazer er mindre velkledd enn en i hettegenser bør du ta deg en runde. Trangsynt og konservativ i klesveien er jeg muligens ja. 2
medlem-173043 Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 (endret) . Endret 14. juni 2017 av medlem-173043 2
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 Oh lord. Jaja, er en grunn til at man ikke diskuterer mote her! Also: http://en.wikipedia.org/wiki/Blazer 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå