Gjest medlem-105082 Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Hva skjedde med det spillet? Leste rundt og gledet meg til Half-Life1: Source skulle komme, og siden har jeg ikke hørt noe om det. Er det kommet ut? Får man kjøpt det? Jeg trodde folk kom til å prate om det og være fornøyde at Half-Life 1 kom med Source motoren. Har ikke hørt et pip om det. Leste også det kulle komme Blue Shift: Source og Opposing Force: Source. Hva skjedde med det?
TCi Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Half Life Source kom samtidig med Half Life 2. Usikker på hvor tilgjengelig det er men. Bare vanneffekter og noe fysikk er endret. Ellers ganske likt orginalen. Blue Shift Source og Oposing Force Source er bare modder som er under utvikling. Ingenting offisielt. Var jeg deg ville jeg ventet til Black Mesa Source kommer, istedet for å skaffe deg HL Source. Det er en fullstendig remake av orginalen (også mod). Sjekk nettsiden for media og info. http://www.blackmesasource.com Endret 24. juni 2007 av TCi
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Ok, takk for informasjonen. Skal følge med Black Mesa Source. Så ganske bra ut. Veldig bra ut faktisk.
Fanta4free Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 hl1 source følger med ekstended pakka av hl2 husker en kamerat av eg kjøpte det fikk emd en t shorte det spillet og litt mer er den sølvpakka vis folk skjønner hva jeg mener??
Skagen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 (endret) Siden det står "a Half-Life 2 modification" tar jeg det at jeg ikke trenger annet enn vanlig Half-Life 2 for å kjøre Blackmesa: Source? Altså at jeg ikke trenger å kjøpe Half-Life (1): Source? Endret 1. juli 2007 av skag1
TCi Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Stemmer. Modden bruker assets fra Half Life 2 sine data/tekstur-filer
Skagen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Jeg skulle kanskje ha sjekket FAQen på hjemmesiden først, men der fant jeg at man i tillegg til HL2 må ha Counter-Strike Source installert: Q. What will I need in order to play Black Mesa? A. You will need a full, working version of both Half-Life 2 and Counter-Strike: Source. As it would be illegal for us to repackage and distribute some of the CS:S assets that we are using, this is the only option available to us.
TCi Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 (endret) Hmm... visste ikke at de brukte assets fra CS Source. Fint du sjekket Har hele Source-pakken omtrent så jeg klarer meg. Endret 1. juli 2007 av TCi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå