odderling Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Er det noen som har en ide til et spill i samme rpg sjangeren siden gothic 3 spillet mitt krasjet og er umulig å fikse. Gjerne skriv om egen oplevelser!
KayAU Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Har du spelt forgjengaren, Gothic 2? Det er etter mi meining det beste spelet i serien, og den beste RPG-en for PC. Kay
Neppe Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Du kan jo prøve Two Worlds. Det er veldig delte meninger om det. Men om du gir det tid, så er det bedre og dypere enn det virker i starten. Du må bare huske å laste ned den siste patchen som nermest gjør spillet til ett nytt spill. www.2-worlds.com Ellers har du jo Oblivion. Men du er vel rimelig nedsnødd om du har prøvd Gothic og ikke hørt om Oblivion, så utdyper ikke det mer. Disse spilla krever kvalitets pupp, om du skulle ha grei grafikk.
Uncas Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Har du spelt forgjengaren, Gothic 2? Det er etter mi meining det beste spelet i serien, og den beste RPG-en for PC. Kay 8932300[/snapback] Går ikke ann å spille 2'ern uten å ha mosa gjennom 1'ern da
F.torres Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Har du spelt forgjengaren, Gothic 2? Det er etter mi meining det beste spelet i serien, og den beste RPG-en for PC. Kay 8932300[/snapback] støtter gothic 2, syns det er mye bedre enn 3 ern
Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Har du spelt forgjengaren, Gothic 2? Det er etter mi meining det beste spelet i serien, og den beste RPG-en for PC. Kay 8932300[/snapback] Går ikke ann å spille 2'ern uten å ha mosa gjennom 1'ern da 8935140[/snapback] Jeg gjorde det - og jeg er ingen liten Gothic-fan. Personlig tror jeg det er best å spille 2'ern først. I allefall for folk som er ny med denne typen rollespill. 2'ern er mye mer "moderne". Det første har en del kontroller og andre ting som kan virke traurige i starten. Det er lettere å komme inn i 2'ern, og når man er ferdig med det vil det være lettere å ta fatt på 1'ern. Nå er forresten Gothic-serien heldigvis sånn at hvert spill er laget på en måte som gjør at nye spillere fortsatt ikke vil føle seg helt "alien". Når man møter på karakterer som en har møtt på tidligere i serien, kan man velge å spørre dem om hvem de er, som om karakteren man spiller har glemt dem - etc. Men uansett, Gothic 2 er absolutt anbefalt. Grafikken er definitivt gårdagens, og det virker nok helt sikkert super-vanskelig og frustrerende til det patetiske i starten, før du får vrien på spillet. Om du gir spillet to timer av ditt liv, så kan jeg nesten love deg at du ikke vil angre. Gothic 2 er det beste spillet jeg har spilt noen gang - og jeg har spilt mange. Two Worlds synes jeg er et fantastisk spill. Om du overlevde problemene Gothic 3 hadde, så tror jeg nok du skal overleve Two Worlds sine lignende problemer. Two Worlds har mange små bugs, og hesteridningen er veldig dårlig tilordnet. Men likevel, spillet har ikke de samme kritiske problemene som Gothic 3 hadde (story-break, etc). Two Worlds er også et spill du må gi litt tid. Gjør du det, så kommer du nok ikke til å angre. Det er et kjempeflott rollespill. Kommer ut i Norge om bare noen få dager. Endret 24. juni 2007 av Hr. Jenssen
Uncas Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 er vel litt offtopic detta, men hvis du anbefaler gothic 2 kommer han til å laste ned gothic 2 gold og det er ABSOLUTT ikke å anbefale for folk som ikke har spilt gothic(siden det har night of the raven, som gjør spille myyye vanskeligere).
KayAU Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Laste ned? Eg vil absolutt ikkje anbefale nokon å laste ned noko som helst. Eg anbefalar å kjøpe Gothic 2, installere det utan NotR, spele gjennom det, deretter legge inn NotR. Kay
Uncas Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Laste ned? Eg vil absolutt ikkje anbefale nokon å laste ned noko som helst. Eg anbefalar å kjøpe Gothic 2, installere det utan NotR, spele gjennom det, deretter legge inn NotR. Kay 8938552[/snapback] Tar du bilde av NOTR plata di skal du få en hundrings av meg Tilbake til topic, Fable TLC går muligens under den sjangeren - artig spill som må spilles gjennom en gang og som er verdt de 149kr det koster
krabbemat Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Har du spelt forgjengaren, Gothic 2? Det er etter mi meining det beste spelet i serien, og den beste RPG-en for PC. Personlig tror jeg det er best å spille 2'ern først. I allefall for folk som er ny med denne typen rollespill. 2'ern er mye mer "moderne". Det første har en del kontroller og andre ting som kan virke traurige i starten. Det er lettere å komme inn i 2'ern, og når man er ferdig med det vil det være lettere å ta fatt på 1'ern. 8936756[/snapback] Lettere å komme inn i 2'ern? Hmm.. skeptisk.
Hr. Jenssen Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 (endret) er vel litt offtopic detta, men hvis du anbefaler gothic 2 kommer han til å laste ned gothic 2 gold og det er ABSOLUTT ikke å anbefale for folk som ikke har spilt gothic(siden det har night of the raven, som gjør spille myyye vanskeligere). 8937533[/snapback] Går an å bestille fra amerikanske Amazon.com. Koster hundre kroner. Har du ikke så mye penger, skjønner jeg ikke egentlig hva du gjør på en PC i det heletatt. Lettere å komme inn i 2'ern? Hmm.. skeptisk. 8955691[/snapback] Det skal du få lov til å være. Tar du bilde av NOTR plata di skal du få en hundrings av meg 8946240[/snapback] Det er faen meg greit. Disc 4 er NOTR-discen. Skal du ha kontonummeret mitt på PM? ...og jeg er 110% sikker på at Kay også har original-plata, så det er bare å hoste opp pengene til han også. Endret 27. juni 2007 av Hr. Jenssen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå