Gå til innhold

2007 - Tidenes spillhøst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2007 har vært et fantastisk spillår, men lineup'n for 2008 ser ikke mindre bra ut. I tillegg til noen av overnevnte, ser jeg frem til disse:

Star Wars: The Force Unleashed

Saints Row 2

Dead Space

Dark Sector

Prototype

Fracture

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Listen settes i et helt nytt perspektiv når man tenker på at Halo 3 er spillet som har fått "verst" kritikk.

Er ellers bittelitt skuffet over høsten. Ingenting direkte galt med den, langt i fra. Men den ble heller ikke den mega-høsten som den først så ut til å bli. Metal Gear Solid 4, Smash Bros Brawl, Grand Theft Auto 4, Splinter Cell Conviction, Tekken 6 og Rock Band kommer ikke før neste år. Det samme gjelder Alan Wake og Halo Wars, som mange antok ville komme i år.

Jeg er mer enn fornøyd med spillutvalget som kommer i år, men det så ut til å bli nesten dobbelt så heftig.

Skrevet

Spillsommeren 2008 blir eid da :)

Battlefield Bad Company

GTA IV

Army Of Two

Burnout Paradise

Turok

Age Of Conan

LittleBigPlanet

Rock Band

Spore

Far Cry 2

Metal Gear Solid 4

Noen eksempler :)

Skrevet (endret)
Vedder leveren min på at halvparten av de spilla vil bli utsatt til høsten.

Lets not hope soo. Bad Company, Army Of Two, FarCry2, RockBand, Spore og LittleBigPlanet er de jeg ha.

Endret av KoffeinKanin
Skrevet

Kanskje like greit at ikke det kommer flere spill, jeg har hvertfall ikke tid til å spille gjennom alle uansett, langt mindre begynne med multiplayer og community som jeg ofte ender opp med.

Skrevet
Er ellers bittelitt skuffet over høsten. Ingenting direkte galt med den, langt i fra. Men den ble heller ikke den mega-høsten som den først så ut til å bli. Metal Gear Solid 4, Smash Bros Brawl, Grand Theft Auto 4...

Egentlig veldig glad for det. Har mer enn nok med spillene som kommer nå. Må gjerne drøye litt inn i 2008 før neste stim med storspill kommer for min del.

Skrevet

hittil så ser det slik ut før meg:

Halo 3 = kjøpt (og utspilt)

COD4 = I posten antageligvis i dag

Assassins Creed = Antageligvis i posten i morgen :)

Guitar Hero 3 = bestilt for X måneder siden

Bortsett fra det så får vi se men de spillene er i boks allerede.

Army of two kan godt være at jeg tar tak i fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...