The Norwegian Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 En blanding av City of Heroes, Gta og Crackdown med andre ord da eller?
tOmma- Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Grand theft auto world of warcraft hadde vært genialt. Md gratis spilletid. 8952482[/snapback] fuck så jeg gleder meg til gta4 kommer ut! 8952531[/snapback] Kommet noen nye trailere? 8952543[/snapback] Det skal komme en i dag - kl 00.00 amerikansk tid. Om noen timer kommer trailer #2 ut, "Looking for that special someone". Link.
Henry9 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 (endret) Er det kl 6 om morgen ?? Nå skal denne traileren være bra eller såå XP Endret 27. juni 2007 av Henrymeen21
Xbox-PS2 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Jeg vil ha et spill med gatemusikanter. Hvorfor bare høre på musikk i bilen. Morsomme gatemusikanter hadde vært alle tiders! Tenker nå selvfølgelig på GTAIV.
Xbox-PS2 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Eh, hvilken Amerikansk tid? Nå er klokken 6 og jeg ser fortsatt den gamle uklikkbare teksten...
Sollid Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg vil ha et Battlefield: Medieval Times. Tenk dere hvis Battlefield-serien fra DICE hadde gått tilbake til gamledager, med et perfekt meele-system som faktisk fungerte godt online, første person selvsagts. Med blod og gørr og katapulter og mulighet for å være alt fra ridder på hest til bueskytter 8931487[/snapback] Beste ideen jeg har hørt på år og dag hadde vært med et om Napoleonkrigen også kanskje den Amerikanske Revolusjon eller Viking Tiden. EDIT: Og med bedre grafikk enn virkeligheten....... Endret 28. juni 2007 av Zollid
vollta Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 ett fighting spill med: Chuck Norris,Sylvester,Arnold,Clintern også videre hehe!!
Landeplagen Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Jeg vil ha et spill med gatemusikanter. Hvorfor bare høre på musikk i bilen. Morsomme gatemusikanter hadde vært alle tiders! Tenker nå selvfølgelig på GTAIV. 8960256[/snapback] THUG 2 hadde det, faktisk.
Fragment Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 jeg vil gjerne ha et might and magic-spill igjen:) savner den gamle serien dark messiah var forsåvidt greit, men ikke noe mm-spill! p.s: might and magic! IKKE heroes of might and magic!
Zingzing Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Et Western spill! Cowboys vs Indianere. Stammer vs stammer Byer vs byer Et stor og utrolig miljø, og landskap. Og alt som et online spill! Så alle spillererne var ekte spillere Muligheten til og lage en ny stamme. Få sin egen ranch Besøke puben Lage avtaler Muligheten til og lage testament. Plyndre transporter. Forslag til navn: A Cowboys Life Btw, noen som vet om noe lignende spill?
Batnobbit Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Et spill som er nesten helt likt Fear bare skummlere og lengre.
tOmma- Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Eh, hvilken Amerikansk tid? Nå er klokken 6 og jeg ser fortsatt den gamle uklikkbare teksten... 8960329[/snapback] Den er ute nå Ganske bra film!
pertm Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg ønsker et RPG spill der en ikke har magi. Hadde vært kult om man kunne komme igjennom spillet uten å ha noen ferdigheter i kamp. Vet ikke om dette hadde vært så gøy og det kan være at en får for få muligheter til at det blir bra. Et annet spill jeg skulle sett er et civilization spill der en istedenfor å gå til Alpha Centauri fra jorda, noe jeg er helt sikker på at ligger fortsatt langt inn i framtiden. At man hadde flere planeter en kunne ha kolonier på og krige før en drar ut. Har noen flere tanker om det og har tenkt på kanskje å starte på det også, men tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det ferdig.
Gavekort Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Drømme spill : Du lager din person, du velger om du vil være "superhelt"/monster Hva som helst. Om du velger "Superhelt" så bestemmer du hva du kan gjøre, feks: Fly, rask, sterk, usynlig osv. Så velger du hvordan du skal se ut.blabla. Når du er monster så er du vanlig mennske, men du kan bli til monstere. Spiller lever i år 2008. Du kan gå over alt i en stor verden, Online. Du har eget hus ( Som du kjøper møbler osv.) , Jobben din er "Agent"/FBI/CSI noe greier. Men hemmelig. du kan få deg dame/mann. Du lever et "normalt" liv. det blir stor krig noen få ganger, mord osv. som du må finne morderen, I krigen er det bare å sloss Du kan velge om du vil være slem eller Snill.. Om du er slem kan du bare gå rundt.. drepe alle. Grafikken er på det beste, like bra som på ekte XD Du kan gå bort til.. ja hva som helst. øddlegge det, kaste det rundt. Rive ned gardiner... OSV. Du kan kjøpe hva som helst. tenk deg en Online verden som du kan gjøre hva du vil. Du blir fanget da av politiet om du dreper noen. men siden du er superhelt er det ikke noe problem. Nå må du se for deg spillet i Virkelighets grafikk.. se for deg deg selv.. løpe opp en vegg i london et sted. fly rundt osv. Det blir ikke noe bra gameplay men det et sykt kult Online spill ( 1000x bedre enn Playstation@Home ). Du kan ha hobby, Tennis, Golf osv. Alt er så enkelt ;P Du kjøper deg de klærene du vil.... Blabla, Du ser for deg resten.. Ingen Historie?? Når du starter spiller velger du alder. Da kan det være lurt å velge 14 som start. Etter kanskje maaaaange timer med spilling. Så dør du HAHA ;P Da kan du se på miner, Alt blir fikset til en Film XP Hehe.. Så er det en kode da, så du kan leve evig. Hehe.. Du kan finne kjendiser, " der er 50cent, Jeg dreper deg" ... Haha, Du kan ta bilder, Du kan gjøre alt, HAHA XP Akkurat Henry ;P 8959663[/snapback] Har du vurdert å gå til psykolog?
mESA Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hva med zombiespill fra zombiens synspunkt? Eller for den del, fotballspill fra dommerens synspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå