StarGazer Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Har dere prøvd Guild Wars? PvP delen av spillet EIER PvP delen av wow... : ) 8922214[/snapback] Der er jeg inne på tur-basert, altså man trykker på en "instant" skill, da må man vente 1-2 sek så kommer skillen. Blir kjedelig. Litt forskjellig med WoW kan man si. Mye artigere å spamme sinister strike som Rogue ehh? 8923107[/snapback] Det er akkurat det samme i wow. Global cooldown. Drittfett å bare trykke på en skill ja. Det er rå pvp!
Pjolter Knicksen Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Har dere prøvd Guild Wars? PvP delen av spillet EIER PvP delen av wow... : ) 8922214[/snapback] Der er jeg inne på tur-basert, altså man trykker på en "instant" skill, da må man vente 1-2 sek så kommer skillen. Blir kjedelig. Litt forskjellig med WoW kan man si. Mye artigere å spamme sinister strike som Rogue ehh? 8923107[/snapback] Har en rogue lvl 29 som jeg har brukt en del i BG men det er da ikke noe særlig morsomt å spamme sinister strike osv. Det er bare kjedelig....
Zelda_ Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 (endret) Som 378 resilience warrior føles pvp som endeløs grinding (ja grinding). Pvp blitt sykt mye det samme hver gang. Du eier en fyr og plutselig kommer 2 adds og ganker deg. Eg har opplevt alt fra preemade team med 10 mager og 20k shadow bolt criter. Man har drept 10 stk samtidig og misset 20 executer på rad. Pvp har lite mer å by på for meg, arena går greit, men er kjedelig i lengden. Personlig er eg typen som går alene i bg og prøver å få bra fighter. Men pvp er for lite variert no. Endret 23. juni 2007 av Zelda_
PcT Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Vil du ha 1v1 ikke gå BG's... (Transfer med en full pop server med outdoor pvp) Kan ikke hoppe i guild wars, sucks the dick. WoW pvp handler om groups, om det ikke er snakk om outdoor pvp. Carl M: Ikke spill MMO's, start med FPS du tror det passer deg bedre (Du vil aldri kunne få bra gear i et mmo om du bare dreper ett par folk, MMORPG's er alt om character devepment, noe som ikke funker om du vil ha instant rewards) Jeg vil ikke si at du må slowe ned i Arena for å gjøre det bra. Finnes mange 2on2, 3on3 og 5on5 rush teams. (warr + shammy i 2on2 er alt om å rushe og få ned det WF totemet fort, eller se på de noen av de beste 5on5 teamsa med 2550+ rating i s2 med 1 healer 4 dps setup, er ikke slow paced der kan man si nei) PvP i WoW er helt fint det, om en gir det en skikkelig sjanse og ikke prøver å leke supermann hele tiden. (Har bare pvpet i TBC så godt som personlig, gjorde litt gruuls lair, mags lair og ssc i starten men etter det har jeg fått meg rundt 40-50k HK siden BC gikk live) Zelda_ få med deg en skikkelig shaman og gjør havoc i WSG, morsomt det. (Tror jeg fikk litt over 50 KB's og 500k dmg forrige WSG jeg var i med en IRL resto shammy, bare campa GY'n og drepte hauger mens alle andre fomla med flagget lol)
Carl M Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 *snip* 8931667[/snapback] Ikke heeelt rimelig at du snakker til meg om spillsjangre når du utelukkende har wow som referansepunkt, syns du ikke? Du mislykkes bare i å se hvor kjedelig det er at PvP er en kandidat til tilsynelatende linær gearprogresjon parallellt med PvE. PvP i wow utvikles til et funksjonsmessig 100% likt alternativ til PvE nettopp slik at nevnte FPS-spill fanatikere fortsatt kan leve i illusjonen av at de 'pwner noobs' med sine 'uber skillz'.
Indexi Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 PvP er/var det beste med WoW. Jeg savner tiden når jeg ikke viste om jeg kom til å tape eller vinne den duellen. Nå er det mer slik "Han har litt dårligere gear og er x klasse med y specc, så jeg vinner sikkert" og motsatt. Det er jo ikke 100% sikkert, men jeg kan på forhånd vite i stortsett alle dueller eller 1v1 situasjoner hva utfallet blir. Stemmer ikke alltid selvsagt, men dere skjønner poenget. Ja, mange sier at "jo men det er forsatt skill og teamplay som gjør at man vinner i 2v2, 3v3 og 5v5". Det var det i de første månedene av TBC. Men nå i Season 2 når de fleste har gearet opp og man stadig møter teams som alle har "skill" så blir det igjen bare det samme statiske greiene. "Hvilken mage er oom først" , "Pallyen resistet Counterspell" etc, altså alt kommer ned til små tilfeldigheter og ikke skill. Nettopp fordi alle er så godt gearet for pvp at man nærmest står stille og venter på at det andre laget skal gå oom eller at at noen skal gjøre en feil. Jeg begynte først å hate Arena, når teamleaderen våres i 5v5 sa at det hadde vært lurt om alle healere og castere hadde enchanted Spellsurge. Jeg har ikke noe imot Spellsurge, det er en genial enchant hvis man vil outlaste noen, men selve ideen bak at 5v5 ikke lenger er om DPS og koordinasjon (når man har bra gear) men om hvem som går tom for mana først er ikke min oppfatning av PvP. WoW går bare mer og mer vekk fra dynamikken som jeg likte i PvP, og hvis man ikke ser det så er man bare blendet av "ez epix".. PS. Jeg er ikke noe scrub som ikke har peiling på Arena. Har 417 resillence, 10.7k HP og allerede 3/5 season 2 gearet og alle updatede honor epics, så ikke noe flaming takk.
Zelda_ Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Er enig i det mange sier om at pvp er kun flaks. Crits, resists, dodge osv er ting man kan irritere seg over. Men tenk kor kjedelig spillet hadde vært uten. Ja eg kan også gå bersek når man taper 10 arena på rad pga warrioren i andre teamet har passiv reclenss og du ikke criter den drit. Men sånn er wow, ting er ikke rettferdig. Personlig bygger en eg char som tåler litt uflaks. Eg trenger ikke crite eg treger ikke å treffe på alt, og har få svakheter. Egentlig liker eg en high hp warrior godt, men fy faen for et slit det er å nuke ned en holy priest ^^ Et stort problem er class balansen, den er egentlig ikke større en før, men det er det at folk er bedre enn før og vet alle hemmelighetene. Blizz prioriterer også å balansere grp pvp og ikke 1vs1, noe som er litt trist, for det finnes få fetere ting en en bra 1vs1 kamp. Endret 24. juni 2007 av Zelda_
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 WoW er jo et MMORPG så, hvert eneste MMORPG har PvP som en stor del av spillet i seg.
Tmz Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 PvP er alt jeg bryr meg om i wow, resten er bare dritt synes jeg. Instancer og pve tull er jo ingen utfordring.
Zeelot Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 PvP Is the shit. Man gjør PvE for å bli bedre i PvP.
psyches Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Skrevet 24. juni 2007 YIHA! Vurderer sterkt å droppe raide guilden framfor en hardcore pvp guild!
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 PvP Is the shit. Man gjør PvE for å bli bedre i PvP. 8934790[/snapback] Vel, som sagt WoW er et MMORPG spill som basert stort sett på PvP.
Matsemann Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 WoW er et spill der man gjør det man selv synes er morsomt
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Joa, det er sant. Nå er jeg litt uenig med meg selv her, men uansett. WoW er et spill der man kan velge å vie seg helt til PvP/vie seg helt til PvE/komme opp med en god blanding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå