Gå til innhold

Kva (tilleggs-)utstyr treng ein for å byggje PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det er jo ikkje så forferdelig lenge til eg skal byggje pc, og eg lurar på eit par ting som eg sikkert bør regne med i budsjettet. No har det seg slik at eg berre er vane med å skru på ferdige maskinar, ikkje å bygge dei frå scratch. Det eineste eg har er ethernet-kable kopla til router og straum-kontakt i veggen. Så treng eg sjølvsagt dette:

HK

CPU

RAM

PSU

Skjermkort

Kabinett

Mus (deathadder)

Tastatur

OS (har eg frå før)

Høgtalarar

Vifte (120mm)

HDD

CDD

Skjerm

Kva meir treng eg? Det er litt surt å måtte vente i 2 veker etter eg har bygd pcen berre fordi eg har gløymd ein kabel, eit spesialskrujern, osv. :ermm:

Noko meir? Eg har stjerne-skrujern i standard-størrelse og umbraco-nøkkel. Kjølepasta?

Takkar for svar på førehand, rekner med at rimlig mange har eit godt svar på dette. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøleribbe / CPU-Vifte

Minnekortleser om du vil ha

Diskettstasjon om du vil ha

Musematte

Lydkort om det ikke er integrert på hovedkort.

Nettverkskort om det ikke er integrert på hovedkort.

Skrevet

Ja, musematte må eg ha, det gløymde eg. Det følger vel med CPU-vifte til dei fleste CPU'ar, gjer det ikkje? Korleis er viftene til C2D?

Er det noko meir? Treng eg kjølepasta? Kva kjølepasta, då? Kablar som ikkje fylgjer med HW?

Skrevet
Ja, musematte må eg ha, det gløymde eg. Det følger vel med CPU-vifte til dei fleste CPU'ar, gjer det ikkje? Korleis er viftene til C2D?

Er det noko meir? Treng eg kjølepasta? Kva kjølepasta, då? Kablar som ikkje fylgjer med HW?

8919186[/snapback]

Jeg lurer på det samme, hvilke andre kabler, følger strømkabel sov. med?

Et spørsmål: hva er OS?

Skrevet

8919186[/snapback]

Jeg vet ikke hva slags kabler som følger med din PSU, det må du nesten sjekke selv.

Kjølepasta følger som regel med CPU eller Kjøleribbe, anbefaler en Nexus-vifte og ikke den som følger med de fleste C2D -CPUene.

Nexus-vifta har kjølepasta inkl. Men ville heller kjøpt noe artic silver.

Skrevet

Oki, då går eg for ei CPU-vifte i tillegg, meir spesifikke planar om HW kjem når det er aktuelt (i utgangen av august. :)). Det skal nok bli bra! :)

Noko meir? Leidning fylgje med PSU?

Skrevet
Er IDE/PATA dei tjukke, grå kablane?

I så fall, så har eg ein slik frå før.

8968840[/snapback]

Det er lange flate kabler ja. (Som oftest grå, men finnes i andre farger. (Samt at de kan være runde men flate i endene))

Skrevet

Du trenger ikke men er lurt, antistatisk armlenke.

Skrutrekkere, tang, strips etc regner jeg med at du har.

Første gang er det lurt og ha noen som kan det med å bygge pc ved siden av deg. Det hadde jeg og siden det har alle pc byggingene gått smertefritt. Leste også endel guider etc til å begynne med.

Skrevet

Pass på interne kabler... Sjekk om PSU har sånn PCI-E kontakt, hvis ikke må du kjøpe adapter (er ikke alltid med i de nyeste skjermkortene). Ofte er IDE kabelen som er med hovedkort litt kort dersom du skal koble til CD rom ol. i de øverste 5.25" brønnene.

Skrevet

skruer er viktige.. ikke glem dem. pc'en holder altid lengre når alt er skrudd fast inni kabinettet og ikke ligger å slenger inni der. :p

fra spøk til alvor, du har nok nevnt det meste på lista di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...