Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Noen modige sjeler her som har prøvd "The Naked Man"?

 

Til dere som ikke ser på HIMYM, så går "The Naked Man" ut på finne en unnskyldning til å komme inn i leiligheten til jenta/få henne midlertidig ut av rommet ditt etter en bra kveld, for å så kle deg naken, finne din aller beste posering og vente til hun kommer inn i rommet igjen.

 

Høres dritmorsomt ut, og det finnes noen folk som hevder at de har klart å få det til i virkeligheten...

 

Jeg finner ikke klippet fra How I Met your Mother-episoden, men her er reaksjonen når Barney finner ut at det funker. :D

 

http://www.youtube.com/watch?v=IB_6tVjvJw8&feature=related

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra du kommer på første dagen i fadderuken begynner moroa. Spørs litt på studiet ditt da, men her møter du som regel mange flotte jenter som er like interessert i å bli kjent med deg som du er med dem. Godfylla hver dag i en hel uke skaper god stemning i gruppen og det er lett for å finne seg noen å eskalere med.

 

Er du som studenter flest så bor du borte fra hjemmet og med andre studenter, i tillegg til å gå ut både i ukedager og helger. Siden du oftere går ut, treffer du oftere jenter.

 

Og det er ikke bare på byn man får sjansen heller. Forelesninger, gruppetimer, kollokvier og lunsjpauser er gode tider å etablere både vennskap og forhold på. I det hele tatt er man ganske sosial som student, noe som må sies å være en god ting.

 

I det hele tatt er det som alt annet i verden. Det blir hva du gjør det til, men mulighetene er mye større som student enn når man er elev eller i arbeid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mens vi er inne på Facebook:

 

Var en jente (Dritdigg sosietetsjente, sånn som blir leid inn på events og sånt) som jeg ikke har prata med på år og dag som plutselig begynte å "like" helt tilfeldige bilder av meg. Jeg er på tiden utkikk etter jobb, og benyttet sjansen til å spørre henne om hun visste om noen steder som trengte folk. Hun brukte den neste halvtimen på å ringe venner for meg for å sjekke om noen kunne tilby meg no. Da hun måtte gå sa hun at vi måtte snakkes og at jeg var rå.

Det er jo ganske tydelig at hun i det minste har blitt nysgjerrig på meg igjen, men jeg sitter og funderer på hvordan jeg skal få møtt henne. Hun bor et stykke unna Oslo og det er kleint om jeg gønner på med "bli med å se film hos meg?".

Kanskje jeg bare holder praten gående med henne et par uker, får nummeret, og eventuelt spør henne om vi skal dra ut sammen neste gang hun er på byen. At jeg drar ut dit er uaktuelt.

 

Thoughts?

Lenke til kommentar

Jeg poppet noen innlegg inn i Kjærlighetstråden, noe jeg har forsøkt å gjøre ganske konsekvent med innlegg av typen "Jeg liker en jente, hva skal jeg gjøre?". Jeg føler at vi tidligere har blitt enig om at slike innlegg ikke passer i denne tråden, men hvis noen skulle vært uenig så er det bare å slenge meg en PM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mens vi er inne på Facebook:

 

Var en jente (Dritdigg sosietetsjente, sånn som blir leid inn på events og sånt) som jeg ikke har prata med på år og dag som plutselig begynte å "like" helt tilfeldige bilder av meg. Jeg er på tiden utkikk etter jobb, og benyttet sjansen til å spørre henne om hun visste om noen steder som trengte folk. Hun brukte den neste halvtimen på å ringe venner for meg for å sjekke om noen kunne tilby meg no. Da hun måtte gå sa hun at vi måtte snakkes og at jeg var rå.

Det er jo ganske tydelig at hun i det minste har blitt nysgjerrig på meg igjen, men jeg sitter og funderer på hvordan jeg skal få møtt henne. Hun bor et stykke unna Oslo og det er kleint om jeg gønner på med "bli med å se film hos meg?".

Kanskje jeg bare holder praten gående med henne et par uker, får nummeret, og eventuelt spør henne om vi skal dra ut sammen neste gang hun er på byen. At jeg drar ut dit er uaktuelt.

 

Thoughts?

Du må jo bare kjøre på med filmkveld, det eier!

Det kan være litt kronglette hvordan man skal legge seg ordrett uten å virke for stram for å komme seg til finish line.

 

Men kan jo bare spørre "Skal ikke ta en filmkveld, og kose oss?"

Ikke vent med byen å sånt piss. Ender opp med at hu ska briefe så jææææævlig foran trynet ditt med at hu kanskje kliner med en annen for å oppnå:

 

-Se deg sjalu noe som gir henne en god følelse i magen på at du er keen på henne.

-Gjøre deg forbanna (da viser du virkelig hvor du står hen :p)

-Eller minst sannsynelig bare være en drittsekk, ta igjen for ett eller annet.

 

Ta henne nå som hun er interessert :) ikke fyr opp med longtalk over face, blir ikke det kjedlig? Noe som detta ville jeg gjort det.

Lenke til kommentar

Mja, nja. Når man bor såpass langt unna hverandre som vi gjør så er filmkveld sykt high-pressure, og da ligger det veldig i lufta at jeg prøver meg på henne. I tillegg har jeg aldri vært på "dealern" med henne. Er bare en sånn jente som jeg har tilfeldigvis møtt her og der på byen og egentlig aldri hatt noe særlig å gjøre med. Jeg kan jo kanskje gå en fin mellomvei og invitere hun på vors til meg en gang. Da blir det ikke slik at JEG møter HENNE, men heller at jeg tar med henne ut. Da er hun liksom med meg og det er liten til ingen sjanse for at hun finner noen hun vil briefe med. Dog jeg ser poenget ditt Plizket. Noen jenter er gæærne.

Lenke til kommentar

Filmkveld er ikke et sticking point. Jeg elsker filmkveld. Filmkveld skal ha æren for sikkert 80% av forholdene jeg har vært i. Filmkveld er en bra fyr. Filmkveld er flott.

 

Poenget mitt er at hvis jeg inviterer henne på filmkveld, så VET hun hva jeg tenker på. Om hun sier ja er det flott. Da er det jo så godt som i boks. Men inntil videre er det en gamble. Å invitere på vors er litt mer low-key. Jeg kaller det stealth-flørting.

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har ei dame som er litt høyere enn meg. hva synes dere om slikt? og hvordan kan jeg gjøre det slikt at hun kanskje føle seg bedre. Hun sier at høyden ikke spiller så stor rolle for henne, men at hun ikke tørr å ha på seg høyhæla sko og det forstår jeg jo. men jg vil jo ikke at det skal hindre henne. Det kommer jo ikke noe godt ut av at hun føler seg ukomfertabel i et forhold ?Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...