Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville nok gått for å lede hun, ikke komme med noen unnskyldning.

 

Hvis den seksuelle spenningen er massiv så vil hun nok bli med deg uansett hva du sier. "Jeg glemte mobilen min på rommet, bli med å hente den?" vil fungere like bra som "Me, you and a bed, now!"

 

Hvis den seksuelle spenningen derimot er på et midtpunkt. Dvs den eksisterer, men kan like fort falle ned som den kan øke så vil slike kommentarer muligens ødelegge spenningen.

 

Scenario 1. Spenningen er på et midtpunkt. Du føler at det er tid for å extracte. Du ser hun i øynene uten å si noe. Med en gang du ser at jenta gir et litt "nærvøst" blikk tilbake drar du hun med deg, eventuelt en sjapp komentar som "kom!". Jenta blir nå ledet av deg og er fanget av spenningen. Når dere er inne på rommet vil den seksuelle spenningen ha doblet seg.

 

Scenario 2. Spenningen er på et midtpunkt. Du føler at det er tid for å extracte. Du sier "Har du sett den grelle tapeten på rommet til Gunnar?"* Jenta svarer fnisende nei. Hun blir kanskje med på rommet for å se på tapeten, men den seksuelle spenningen har fallt. Sex er ikke lenger i lufte, humor og forventninger om noe morsomt er. Når du prøver deg inne på rommet er sjansen for LMR større.

 

* Ikke noe personlig mot svaret ditt Toth, bare det første eksempelet jeg så :)

 

Hvis jeg ikke tar feil sier vel 60's anti-manefesto noe liknende dette; spenning oppstår naturlig, og forskjellige rutiner (humor o.l., ikke mystery-rutiner) vil kunne ødelegge den naturlige spenningen.

 

Et eksempel:

 

Jeg var på Tempest, henger ved baren og får øyekontakt med en søt jente. Jenta går mot meg og spenningen bygges. I det hun nærmer seg stopper hun opp og bare stirrer på meg. Spenningen sprang til nye høyder. Hadde hun stoppet opp og sagt hei ville spenningen stoppet på det nivået den var bygd opp til, og muligens sunket ned igjen. Men siden hun bare ble stående der og se meg dypt i øynene steg den for hvert milisekund. Til slutt gikk hun bare forbi meg. Push pull = I wanna fuck you skrek tankene mine.

 

Tok kontakt med hun og hu virka kul, men vi ble stående å prate en liten stund. Den seksuelle spenningen forsvant og hun var bare avarege hot girl igjen. Jeg/hun skulle ha handlet "in the moment".

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Scenario 2. Spenningen er på et midtpunkt. Du føler at det er tid for å extracte. Du sier "Har du sett den grelle tapeten på rommet til Gunnar?"* Jenta svarer fnisende nei. Hun blir kanskje med på rommet for å se på tapeten, men den seksuelle spenningen har fallt. Sex er ikke lenger i lufte, humor og forventninger om noe morsomt er. Når du prøver deg inne på rommet er sjansen for LMR større.

 

* Ikke noe personlig mot svaret ditt Toth, bare det første eksempelet jeg så :)

 

Hvis jeg ikke tar feil sier vel 60's anti-manefesto noe liknende dette; spenning oppstår naturlig, og forskjellige rutiner (humor o.l., ikke mystery-rutiner) vil kunne ødelegge den naturlige spenningen.

Du glemmer kroppspråk, tonalitet og øyekontakt. Gjøres det riktig, kan du egentlig si hva som helst. Fuckeyes, lurt smil "Har du sett den grelle tapeten på rommet til Gunnar?" *intesify fuckeyes + micro smile*

 

Ikke at det er den beste framgangsmåten, men så lenge resten er på plass, så kan du egentlig si hva faen som helst for å isolere ;)

 

 

Neste lørdag skal: "Jeg har en rosa elefant på rommet mitt, vil du se?" testes. ^^

Lenke til kommentar

Gidder noen utdype fuckeyes litt?

 

Det jeg har skjønt så langt er at du ser på jenta, tenker hva du vil gjøre med henne (seksuelt) og har et lurt glis om munnen. Dette kan da brukes sammen med greiene til 60, la oss si at det oppstår en pause i samtalen og du har blikkontakt med henne. Å gi henne fuckeyes skal da øke tension, som fører til andre ting... Har jeg skjønt det riktig?

 

Må bare få dette bekrefta, så jeg ikke ender opp som den creepy duden med et voldtektsmann-blikk (:!:) eller noe.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Du glemmer kroppspråk, tonalitet og øyekontakt. Gjøres det riktig, kan du egentlig si hva som helst. Fuckeyes, lurt smil "Har du sett den grelle tapeten på rommet til Gunnar?" *intesify fuckeyes + micro smile*

 

Ikke at det er den beste framgangsmåten, men så lenge resten er på plass, så kan du egentlig si hva faen som helst for å isolere ;)

 

 

Neste lørdag skal: "Jeg har en rosa elefant på rommet mitt, vil du se?" testes. ^^

 

Jeg glemte ikke kroppspråk eller tonalitet (som jeg antar er stemmebruk?). Øyekontakt nevner jeg i scenario 1.

 

Poenget med de to eksemplene var kun å sette det å si noe opp mot det å ikke si noe. (Tenker som sagt på setninger, ikke enkle ledene ting som "kom" og "bli med") Ikke se på utenforstående faktorer.

 

Hvis det er en stor seksuell spenning så vil det meste fungere der og da ja. Som jeg nevnte.

 

Men la oss si at begge scenarioene gjøres med et maskulint kroppsrpåk, fuckeyes og forførende stemme. å holde kjeft til det blir en liten stillhet før du leder hun inn på rommet vil bygge mer spenning enn det å si "jeg har en rosa elefent på rommet mitt!". Av samme grunn som nevnt i forrige post.

 

Å si "Jeg har en rosa elefant på rommet mitt, vil du se?" med en forførende stemme vil sette en ramme om at nå går vi inn på rommet, og noe skal skje. Hvis den seksuelle spenningen kun er på et midtpunkt (dvs nok til at hun har lyst, men for lite for at hun ikke skal vurdere situasjonen). Dette fører til en større grad av LMR. Det er ikke en stor investering å bli med deg inn på rommet, men en stor investering å kle av seg.

 

Å bare lede hun vil gjøre hun nævøs (nærvøs = kåt) og forundrende (hvor tar han meg med) men pga seksuelle spenningen er på et midtpunkt lar hun seg lede. Nærvøsiteten og nysgjerrigheten øker den seksuelle spenningen hos hun. Når dere da er inne på rommet er den på et høyere nivå og mindre sjanse for LMR. Fanger hun i et moment.

 

(Ikke like lett å forklare alt dette :) )

Lenke til kommentar
Gidder noen utdype fuckeyes litt?

 

Det jeg har skjønt så langt er at du ser på jenta, tenker hva du vil gjøre med henne (seksuelt) og har et lurt glis om munnen. Dette kan da brukes sammen med greiene til 60, la oss si at det oppstår en pause i samtalen og du har blikkontakt med henne. Å gi henne fuckeyes skal da øke tension, som fører til andre ting... Har jeg skjønt det riktig?

 

Må bare få dette bekrefta, så jeg ikke ender opp som den creepy duden med et voldtektsmann-blikk (:!:) eller noe.

Jeg liker ofte å prate dirty til jentene inne i hodet mitt, for det bringer frem en stemning hvor jeg automatisk får fuckeyes. Da myses øynene mine, vipper litt på ansiktet, biter meg i underleppa og/eller får frem et lurt lite smil.

 

Du kan prøve å se deg selv i speilet, men visualisere at du ser på en jente du skal til å pule. For å se hvordan ansiktsuttrykket ditt forandrer seg. Voldtekt utrykket vil vel være en smule mer aggressivt, mens fuckeyes er mer lekent? Smilet er vel muligens det som skiller det ene fra det andre.

Lenke til kommentar
Å bare lede hun vil gjøre hun nævøs (nærvøs = kåt) og forundrende (hvor tar han meg med) men pga seksuelle spenningen er på et midtpunkt lar hun seg lede. Nærvøsiteten og nysgjerrigheten øker den seksuelle spenningen hos hun. Når dere da er inne på rommet er den på et høyere nivå og mindre sjanse for LMR. Fanger hun i et moment.

Når jeg leste dette kom jeg til å tenke på hvordan nervøsitet og tiltrekning hører sammen. Husker jeg så et program på National Geographic Channel (?) hvor de undersøkte hvordan tiltrekning fungerte. De fleste konklusjonene i programmet var ganske kjedelige og lite banebrytende, men det var et fenomen jeg merket meg. De hadde et forsøk hvor en dame sto på forskjellige steder og ga ut et telefonnummer, så målte man hvor ofte mennene som fikk telefonnummeret ringte henne opp utifra hvor hun ga det til dem. Det viste seg at langt flere av mennene som fikk telefonnummeret hennes på en bro ringte henne opp senere, og i programmet forklarte de det med at mennene hadde opplevd nervøsitet i forbindelse med at de gikk over broen og at de underbevisst hadde koblet dette til møtet med damen, og dermed trodde de var tiltrukket av henne.

 

Noen som vet om noen teori som tar for seg linken mellom nervøsitet og tiltrekning? Har ikke lest noe særlig teori hvor noen har forklart sammenhengen. Men kanskje det er fordi de kaller det 'sexual tension' istedenfor?

Lenke til kommentar

Det jeg ser etter i en jente i disse dager er en jente som kan gjenskape den ekle følelsen jeg fikk i magen før da jeg var avstandsforelsket i jenter og var redd for å snakke med dem. Godkvalm, som det heter. Jeg har full tro på at kroppen/hjernen min er dum nok til å forveksle ekte frykt med godkvalme, men så lenge jeg tjener på det så er jeg fornøyd.

 

Men dette minner meg også om hvordan Hollywood lærte meg å sjekke. Jeg pleide å dagdrømme at hvis jenten jeg likte nesten ble påkjørt av en bil og jeg reddet henne så kunne vi blitt sammen.

Lenke til kommentar
Å bare lede hun vil gjøre hun nævøs (nærvøs = kåt) og forundrende (hvor tar han meg med) men pga seksuelle spenningen er på et midtpunkt lar hun seg lede. Nærvøsiteten og nysgjerrigheten øker den seksuelle spenningen hos hun. Når dere da er inne på rommet er den på et høyere nivå og mindre sjanse for LMR. Fanger hun i et moment.

Når jeg leste dette kom jeg til å tenke på hvordan nervøsitet og tiltrekning hører sammen.

 

Hehe ja, jeg skrev feil. Mente nærvøs = attraction. :)

Lenke til kommentar

Hvordan sjekker dere jenter på privatfester hos bekjente? Dette er noe jeg ikke klarer helt å mestre. Føler dette blir anderledes enn ute på byen da det er en annen sosial ramme rundt det hele. Har lest the Game og MM method, men føler disse kun fokuserer på aspektene med sjekking av totalt ukjente jenter på byen og andre offentlige steder. På en fest vet du som regel hvem alle er og de vet hvem du er og er klar over din sosialverdi.

 

Noen som har skrevet noe bra om nettop dette?

 

Hvordan åpner man f.eks vennina til ei du kjenner på fest uten å virke needy?

Lenke til kommentar
Er det en spesiell grunn til at du tror det virker needy å åpne?

 

Wh1te, var Kanskje en litt feil formulering fra min side.

 

Det jeg er spesielt redd for på privatfester med relativt få mennesker til stede, er å drite meg ut, for da har jeg ingen plass å rømme etterpå. Dessuten kjenner denne jenta kanskje folk jeg også kjenner og da blir det hele mer pinlig.

 

På et utested gir jeg som regel faen om jeg blir "avvist". sier som regel "hyggelig å snakke med deg", eller slenger ut en litt humoristisk kommentar.Går så videre til neste. Føler du må ta det litt mer slow og safe litt mer i den sosiale settingen en liten hjemmefest med mange bekjente tilstede byr på.

Endret av Manfromabove
Lenke til kommentar
Hvordan sjekker dere jenter på privatfester hos bekjente? Dette er noe jeg ikke klarer helt å mestre. Føler dette blir anderledes enn ute på byen da det er en annen sosial ramme rundt det hele. Har lest the Game og MM method, men føler disse kun fokuserer på aspektene med sjekking av totalt ukjente jenter på byen og andre offentlige steder. På en fest vet du som regel hvem alle er og de vet hvem du er og er klar over din sosialverdi.

Dette heter warm approach, as apposed to cold approach. Ikke at er særlig ekspert på dette. Sjekk mASF eller google it. Warm approach skal faktisk være lettere (ikke bare forskjellig, men faktisk lettere) da det er en del negative faktorer som ikke er tilstede og må fjernes.

 

Kan tenke meg at det viktigste i en warm approach er å ha riktig frame. Du er bare en sosial fyr som alle liker å være med, og som liker å snakke med alt og alle.

 

Leste nettopp en post som minnet meg på noe viktig: "En annen måte å se på det er at jeg sjekker ikke opp jenta/jeg "prøver meg ikke på henne" før ETTER at jeg har åpnet og er inne. Det er en flyt i hele interaksjonen hvor en vanlig samtale flyter over til sjekking."

Lenke til kommentar
Hvordan sjekker dere jenter på privatfester hos bekjente? Dette er noe jeg ikke klarer helt å mestre. Føler dette blir anderledes enn ute på byen da det er en annen sosial ramme rundt det hele. Har lest the Game og MM method, men føler disse kun fokuserer på aspektene med sjekking av totalt ukjente jenter på byen og andre offentlige steder. På en fest vet du som regel hvem alle er og de vet hvem du er og er klar over din sosialverdi.

Dette heter warm approach, as apposed to cold approach. Ikke at er særlig ekspert på dette. Sjekk mASF eller google it. Warm approach skal faktisk være lettere (ikke bare forskjellig, men faktisk lettere) da det er en del negative faktorer som ikke er tilstede og må fjernes.

 

Kan tenke meg at det viktigste i en warm approach er å ha riktig frame. Du er bare en sosial fyr som alle liker å være med, og som liker å snakke med alt og alle.

 

Leste nettopp en post som minnet meg på noe viktig: "En annen måte å se på det er at jeg sjekker ikke opp jenta/jeg "prøver meg ikke på henne" før ETTER at jeg har åpnet og er inne. Det er en flyt i hele interaksjonen hvor en vanlig samtale flyter over til sjekking."

Kunne tenke meg å fått vite mer om "warm approach". Du får jo ikke samme anledingen til å demonstrer høyere verdi for å tiltrekke deg henne, da mange tilstede vil kanskje arrestere deg, eller kommentere ting som blir sagt.Isolere henne er også vanskelig da det er lite plass.

Lenke til kommentar
*snip*

Ah, hadde visst bare skumlest innlegget ditt - sorry ^^

 

Jeg er enig i at en mer dominant og ledende oppførsel er bedre enn å verbalisere noe som helst. Har faktisk tatt meg selv i å verbalisere ting i ny og ne, og da blir "kvaliteten" på settet merkbart lavere.

 

Anyhoo, for å framkalle mine fuckeyes så:

Forestiller jeg at jeg knuller jenta

Forestiller meg at hun ser blikket, hun vet hva jeg tenker på og liker det

Prøver å kanalisere all lysten og villskapen i kuken gjennom øynene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...