Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_anon_*

Noen gode rutiner fra klining til fuckclose? Er enda inne i rutine fasen, inntil jeg blir sikrere på gamet.

 

Jeg merker at hvis jeg får i meg litt alkohol, hjelper det gamet ekstremt mye, da kommer jeg inn i en helt syk state. Jeg tenker ikke, jeg bare gjør, og føler ingen frykt! :D

 

Jeg skjønner ikke hvorfor PUAs sier at man helst ikke skal drikke når man skal sarge..

Lenke til kommentar

Hvis man er hjemme hos seg selv og kliner så er det bare å bevege det mot soverommet, prøve seg litt rolig og hvis det fungerer så fortsetter man med å eskalere. Hvis hun står imot så fortsetter du som før og prøver igjen noen minutter senere. Etterhvert så kommer man i mål.

 

Hvis man er på utested så må du få henne med deg hjem, da hjelper det alltid å friste med nacht eller frimerkesamling hjemme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skjønner ikke hvorfor PUAs sier at man helst ikke skal drikke når man skal sarge..

 

Virkelig? Du skjønner det ikke?

 

Fra make-out til fclose finnes det tusen veier. Det viktigste er at du klarer å vedlikeholde tension, noe som er vanskelig om du

 

a) Gikk for make-out tidlig på kvelden

b) Bor langt unna

 

Logistikk! Sjekk ut hva Gunwitch sier om dette.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_*

Jeg har brukt en genial safe vei til kissclose;

kommer du fra?

X

kjenner noen derfra, de sier at folk fra X er kule, men er dårlige å kysse

neheeeeei :):):)

*peke på munn*

 

denne har jeg også brukt som opener, så det blir kissclose innen noen sekunder. I dette tilfellet, blir det "fake" eskalering? At selv om vi kliner, har vi egentlig ikke kommet så "langt" at hun er klar for å bli nailed?

Lenke til kommentar
Det funker best å bare gå for kysset.

 

Anti-Manifesto av 60.

 

Tenk på det, hvis jenta vil at du skal kysse henne, tror du hun trenger en rutine først da? Hvis jenta ikke vil at du skal kysse henne, tror du rutinen hjelper?

 

True, men for en god del tror jeg det å gå for kysset er en litt skremmende opplevelse og at det er grunnen til at det hjelper med en rutine...

Men for all del, du har helt rett! :yes:

Lenke til kommentar

Takk for den posten, Wh1te!

 

Dette er ikke noe jeg føler blir nevnt noe særlig i materiale, bortsett fra at man selvsagt ikke skal være underholder/klovn for enhver pris, så dette er gode greier.

 

Merker selv at jeg er for dårlig på en rekke av de tingene "60" skriver om. Her har jeg en del å jobbe med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kissclose-rutiner er mest for din egen del. For å pushe deg til å gå for kysset. Det er i det minste min erfaring. Skjønner godt at folk sliter litt med å både se når de kan sette inn støtet og rett og slett ha baller til å gjøre det. Det er helt normalt.

 

60 har også skrevet ebook som jeg mistenker er grisebra. Det triste er at den koster $250. Til sammenligning kostet Sleazy Stories 80 NOK.

Lenke til kommentar

Fant dette spesielt interessant:

 

Another way guys break sexual tension is by making supplicating facial expressions when listening. Instead of using this opportunity to bask in the natural tension of the moment guys get wide-eyed, flash goofy smiles and do lots of head nodding. And don't forget the nervous throw away lines like "oh my god that's so funny". Instead you want to keep relatively quiet and use more of a blank stare when listening.

 

Dette er urovekkende vanlig blant folk. Verst av alt er at du ikke tenker bevisst over det før du faktisk leser om det. Det er så enkelt å falle umerket tilbake til der du alltid føler for å validere deg.

Lenke til kommentar

Nice post Wh1te, det med tension fikk meg til å tenke på det Xuma sier om jenter og frustrasjon. Han nevner at frustrasjon, kan vel tolkes som spenning om jeg skjønner alt riktig nå, gjør at de blir seksuelt opphisset. Dette er jo en av måtene å skape den samme effekten. Damn... dette må nesten fieldtestes.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Fant dette spesielt interessant:

 

Another way guys break sexual tension is by making supplicating facial expressions when listening. Instead of using this opportunity to bask in the natural tension of the moment guys get wide-eyed, flash goofy smiles and do lots of head nodding. And don't forget the nervous throw away lines like "oh my god that's so funny". Instead you want to keep relatively quiet and use more of a blank stare when listening.

 

Dette er urovekkende vanlig blant folk. Verst av alt er at du ikke tenker bevisst over det før du faktisk leser om det. Det er så enkelt å falle umerket tilbake til der du alltid føler for å validere deg.

Tror ikke vi skal være så dogmatiske her at vi sier at den oppførselen ikke kan passe i forskjellige situasjoner, avhengig av hvilke mål man har og hvem man prater med. Det er flere veier til Rom. Er en venn av meg som gjør det der med omtrent alle han prater med og han har ikke akkurat problemer med damene.

 

At tension-greiene til 60 funker tviler jeg overhodet ikke på, men betyr ikke at ikke andre greier funker. Det er ikke noen enkelt metode eller filosofi som er den riktige. Det som funker er det riktige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...