Chad Thundercock Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt greia, folk er redd for å vise for mye interesse, hvorfor? Man er ikke needy, man viser bare at man tar hva man vil.
Raven_Heart Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt greia, folk er redd for å vise for mye interesse, hvorfor? Man er ikke needy, man viser bare at man tar hva man vil. Det er jo nærmest en standard regel at man ikke skal vise for mye interesse, men etter litt Blueprinting, Timming (haha) og en smule research på egen hånd så har jeg landet på at det kommer seg an på utgangspunktet ditt. Dvs hvis du viser interesse fordi du vil ha noe, fordi du trenger noe(n) som på mirakuløst vis kan fikse livet ditt og vil bruke henne til å plugge det evig sultne hølet i sjela di så vil du med stor sannsynlighet bli sett på som needy, men hvis du viser interesse fordi du liker henne, vil lære henne å kjenne og vil ta henne med på en opplevelse for livet så kan du slippe unna med ganske mye. Men, si dette til en som akkurat har plukket opp sin første PU-bok, og han vil antagelig gå i hundene for å gruble ut hva dette betyr så han kan lage den "perfekte" fremgangsmåten. Derfor er det mye lettere å si "ikke vis for mye interesse i starten" og så eventuelt lirke inn at det er ok så lenge man har riktig utgangspunkt etter hvert. Mine to cent.
Ekko Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Var innom seher.no, så kom jeg bort til denne artikkelen. Noen som kjenner til han? Jeg kjente ham faktisk for noen år siden, men hadde aldri koblet navnet om ikke bildet var med, den gang visste ikke jeg noen ting om PU og er ikke sikker på om han var begynt med det selv. Hyggelig fyr synes jeg, artig å snuble over denne linken. Ikke den typiske Dr. Ing. i data: http://www.youtube.com/watch?v=WqOZwoUWh6A
aspic Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Han hadde eit sjekkekurs her i Trondheim ein liten månad før jul i fjor. Eg drog ikkje då, men han gav i alle fall uttrykk for at han visste kva han dreiv på med, i alle fall profileringsmessig sett. Han kom inn i eine forelesinga vår og reklamerte stort for dette. Dei fleste av oss endte nok berre opp med å synes han var litt vel cheesy.
Cannabiskopen Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Faen så inaktiv denne tråden var i dag da. Har forøvrig fiksa en del inn i meg i dag, og befinner meg kun som king of the world for tida! Snakker mye mer og er mye mer utadvendt enn vanlig. Utrolig følelse som alltid! Og jo btw. Som sikkert flere av dere har lest beskriver Tim livsstilen til en natural veldig bra i bloggen sin www.naturaltim.com. Blant annet det om å trene og ha et sunt kosthold for å føle seg bra. Den følelsen jeg har fått i det siste som jeg nevnte "king of the world" har jeg KUN fått fordi jeg har blitt bevist på det jeg spiser og har blitt nærmest avhengig av å være fokusert på å spise sunn mat og ta riktig med kosttilskudd og tran o.s.v. Anbefales på det sterkeste til de av dere som spiser litt for mye godteri og drittmat. Deilig følelse å vite at man har en sunn sjel!
El Matador Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt greia, folk er redd for å vise for mye interesse, hvorfor? Man er ikke needy, man viser bare at man tar hva man vil. Skjønner heller ikke helt dette. Vis interesse, men vis samtidig at du ikke er desperat og villig til å gå over lik for jenta. Vis at hun er din, enkelt og greit.
Cheshire Cat Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Litt vanskelig å forklare, men prøver; En veldig pen jente jeg hadde møtt ved en tidligere anledning (bare vanlig prat) var på en fest. Jeg ankommer festen litt senere med noen venner og i dét jeg går inn døren roper hun "KJEKKEN!" og går bort til meg. Tar meg i hånda og geleider meg bort til sofaen. Hun setter seg på skrevs over fanget mitt og ser på meg. Jeg var litt smått usikker hvordan jeg skulle ta det derfra, var redd for å "blew it" med å vise for mye interest (way over my league imo), og det endte bare med litt casual talk der og har siden endt opp i litt flørte-LJBF-modus når jeg møter henne nå. Hvordan skulle jeg gått fram og misset jeg en helt åpenbar mulighet? Jesus mann, så mange muligheter! Tim (for å sitere en klassiker) sier "hvordan gjør jeg dette morsomt?", og jeg har utallige cheesy kommentarer, kroppsspråk som går inn. Bare for å ta noen Morsom: "Dæven kjerring, æ ser jo rett heim her! Førr all del, nydeli utsikt/godt tilbud, men saaatan - vil jo bli kjent me dæ først! ;P" Direkte: "Endeli ei som vet korsn æ vil ha det, du må vær tankeleser." Cocky: "Gjør du sånn her med alle du vil ha?" Bastard: "Du drar vel masse nedpå kaia på denne måten?" osv. (Jeg må vel ikke nevne the basics som kino osv?) Nå skal det sies at jeg kjører ganske direkte og "politisk ukorrekt" for tiden - vil ikke anbefale deg det om du er ny og uten sosiale antenner/kalibrerings skills. Feirer 20 årsdagen til madammen på lørdag - blir bigassPARTY! ;D
fgr Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Jeg skjønner ikke helt greia, folk er redd for å vise for mye interesse, hvorfor? Man er ikke needy, man viser bare at man tar hva man vil. Skjønner heller ikke helt dette. Vis interesse, men vis samtidig at du ikke er desperat og villig til å gå over lik for jenta. Vis at hun er din, enkelt og greit. det er vel forskjellige situasjoner for alt, finnes ingen fasit. noen ganger er kanskje ignorere det eneste som funker. menneskelig psykologi, så vanskelig men samtidig så simpelt.
Chosen_One Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Da har jeg lest Vi Menn artikkelen og den ser awesome ut! GLED dere!
Raven_Heart Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Da har jeg lest Vi Menn artikkelen og den ser awesome ut! GLED dere! *glede seg* Noe peil på når den kommer ut, forresten?
Chosen_One Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Da har jeg lest Vi Menn artikkelen og den ser awesome ut! GLED dere! *glede seg* Noe peil på når den kommer ut, forresten? Tja. Tipper et par uker... Kanskje allerede neste uke? litt usikker der egentlig
Schwarzkopf Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Fett å høre, gleder meg til å lese den. Forresten, er jeg helt på jordet, eller holdte ikke du på med en film om din "PU-karriere", Chosen? Noen status på den?
Dynejonas Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Sitter å ser igjennom Blureprit de-coded, og jeg må si Tyler er -dårlig- til å få fram poeng Blir komisk for meg å sitte 5 min å vente på at han skal bli ferdig å forklare ferdig poeng. Men jeg skal se det ferdig.
Seth_pua Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Da har jeg lest Vi Menn artikkelen og den ser awesome ut! GLED dere! Sweet! Hvor lenge hang han etter deg egentlig?
Suburbian Hero Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Nice Jeg har selv hatt en smådårlig periode i det siste, skyldes lathet og diverse problemer med helse og skole. Vanligvis greier jeg å holde meg topp, hvis jeg får trent eller gått en lang tur for meg selv. Det gir et stort overskudd, og da føler jeg full kontakt med core. Det er en syk følelse, da sitter jeg og bare suger alt til meg. Det er en slags rus egentlig.... Jogging er også bra til disse formålene, i alle fall for min egen del. Da blir jeg helt klar i hodet, men det går ikke for tiden. Jeg må bare finne en tid til dette snart... Angående Tim's blogg, det siste innlegget hans er dritbra. Han tar for seg "Surviving a Break Up 101". Kommer med flere gode punkter, som jeg har oppdaget selv etter en dårlig erfaring.
Cannabiskopen Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Nice Jeg har selv hatt en smådårlig periode i det siste, skyldes lathet og diverse problemer med helse og skole. Vanligvis greier jeg å holde meg topp, hvis jeg får trent eller gått en lang tur for meg selv. Det gir et stort overskudd, og da føler jeg full kontakt med core. Det er en syk følelse, da sitter jeg og bare suger alt til meg. Det er en slags rus egentlig.... Jogging er også bra til disse formålene, i alle fall for min egen del. Da blir jeg helt klar i hodet, men det går ikke for tiden. Jeg må bare finne en tid til dette snart... Angående Tim's blogg, det siste innlegget hans er dritbra. Han tar for seg "Surviving a Break Up 101". Kommer med flere gode punkter, som jeg har oppdaget selv etter en dårlig erfaring. Nice! Ja utrolig lett å føle seg vel når man trener. Elsker Tim's blogg, alt som står der er så sykt bra sagt! Skal lese hans nyeste innlegg asap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå