Gå til innhold

Hvorfor velge noe annet MMO enn Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Hei allesammen:)

 

Please.. IKKE komenter denne tråden om du IKKE har lest ALT jeg har skrevet. :)

 

MMO's er jo veldig populært om dagen og ble jo introdusert for massene takket være wow. Men for min del så blir wow meget repetivt i lengden og at skills har betydelig lite å si i forhold til utstyr og i tillegg spillet er altfor lett å mestre (bortsett fra noen end-game instancer) så derfor begynner man å sikle på andre konkurenter sine spill som er utgitt eller kommer ut i nær fremtid. Spillet JEG har fallt helt for og har STORE forventninger til er Age of Conan.

 

Men ser jo at mange andre babler om LotrO, Warhammer osv.. Men HVORFOR skal jeg spille det når Age of Conan har det jeg har tenkt å skrive nedover her nå? Andre spill MÅ ha de fleste av de viktigste elementene i AoC eller noe helt SINNSYKT bra av ting av noe annet.. Hva eventuelt. Hva vil jeg gå glipp av når jeg forsvinner inn i Conan's verden? :p

 

Tenkte jeg med denne tråden skulle dra igjennom de elementene som gjør at Age of Conan er spillet for meg. MYE av dette om ikke alle elementene er sikkert prøvd ut i diverse andre MMO's.. MEN det har egentlig NADA å si da det ikke er spill idag som har alt dette i et og SAMME spill innenfor fantasy sjangeren. Vet du om et spill som har hele pakka + litt til, så overask meg og fortell hvilket :) (Med andre ord... Ingen vits i å pese om at det og det er i det og det spillet.. who cares). So here it goes (føler dette blir en laaang post :p hehe)...

 

GUILD CITIES:

 

- Guilder bygger egne byer i både PVP (battlekeep og minikeeps) og PVE områder

- i PVP områder kan andre guilder angripe, i PVE områder må man passe på NPC'er som kan angripe osv

- Angrep i PVP skjer på avtalte tidspunkt og det kommer til å bli STORE kamper med catapulter, mounted combat etc

- Byene gir diverse fordeler til guilden avhengig av størelse og type bygninger

- Man kan lage butikker hvor man feks har NPC'er som selger ting i til feks andre Spillere

- Folk utenfor guilden kan også lage butikker om guilden tillater det

- Alle som er i byen kan hjelpe til med å beskytte den. Man kan også leie inn NPC'er også. Om man kan leie inn NPC'er til Battlekeeps (PVP) er jeg usikker på.

- Man kan bygge city walls og sperre alle ute og kun åpne porten når man selv ønsker det.

- Man kan også kjøpe/lage møbler til hus osv man lager i byen

- player house er noe som muligens blir aktuelt i senere utvidelser

 

FACTION/PVP:

 

- Det er ikke predefinert hvilke folk du PVP'er mot. Ingen horde vs Alliance etc.

- PVE servere er det egne områder for PVP og PVP servere er det enkelte/få områder hvor man er safe.

- Krigen er med andre ord mer Guild basert

- STORE siege combat hvor man bruker katapulter++

- Barslåsskamper (nøytralt i forhold til level/utstyr)- Man blir boostet med fordeler/ulemper avhengig av hva man har drukket

- PVP mini games som Arena etc

- Blood Money/PVP loot

- PVP levels (20 levler) i tillegg til vanlig level 80

- Bounty system

- PVP er like mye End game som PVE og man trenger ikke nødvendigvis delta i begge.

 

CLASSES:

 

- 4 typer prester (ingen heal bots selv om de er gode healer. De må være MYE mer aktive i kamp som DPS og andre spesial ting for å hjelpe gruppa)

- 3 typer soldater (Tanker - Men ikke som i klassisk stå alene å slå på Stortåa til et stort monster og bli spam healet. Har mye Armor og gode på AoE bla. Formasjoner (detaljer lenger ned) er viktig da de fysisk står i veien for at andre mindre påkledde ikke skal bli slått på - Helt sikkert aggro kontroll etc. en del knock-back triks osv)

- 3 typer Roguer (DPS'er - bruker poisons, flinke til å utnytte skygger for usynlighet, klatring, stjeling etc - er også her Rangere kommer inn med pil og buer)

- 4 typer Mage'r (Range DPS - Kaste diverse spells, sumone demoner osv. Sjekk mer om Spellweaving lengre ned.. Kommer til å bli helt rått)

 

 

 

REAL TIME COMBAT SYSTEM:

 

- Man targeter ingen som i diverse andre mmo's for å så bare sørge for å være i nærheten så vil autoattack eller en spell du klikker på treffe. I Conan så må man sikte selv med både range og sverd. Den stakaren som står i veien for det man gjør får skade.

 

PS: Collision detection er på i dette spillet.. så man kan ikke gå inn i eller gjennom hverandre

 

Melee:

- Du må svinge sverdet selv (kan velge mellom 5 retninger)

- Hitbokser.. Hvor du treffer på kroppen har betydning for hvor mye skade

- ALLE som blir berørt av sverdet i et sving får skade.. (ikke bare han stakkaren som er "targeted")

- Enkelte sving kombinasjoner blir "combo's" som gjør betydelig mere skade

- Man kan ha 8 forskjellige "combo's" som valg og noen av de er det Cool downs på. Man har naturligvis utrolig mange "combo's", men som sagt bare 8 tilgjengelig som man selv velger. Dette for å balansere i forhold til Cool Downs osv.

- Har motstanderen skjold på venstre side, så lønner det seg å slå på høyre side for mer skade

- Kan hoppe/rulle til side/bakover for å unvike

- Vanlig strafing fungerer også (men tror ikke det er så lurt midt i en combo)

- FATALITY, Spidding av folk, hogging av hoder, armer etc. Når dette skjer får man en bonus buff. Men om man ikke har tid til å fullføre fatalitien så kan man avbryte og slåss videre (motstanderen som får evt. hodet kappet av er død uanset, men er lagt opp slik så du skal slippe og få juling mens du driver på fatality)

- Selve blocking blir regnet ut av defence, block etc stats (umulig med dagens teknologi å få til manuel block i MMO tror jeg) Men man velger hvor på kroppen man vil beskytte mest osv.

- Dual wielding skal også være mulig.. men detaljer rundt dette har jeg ikke sett noe enda

 

Ranger:

- Du må sikte SELV som du gjør i FPS (ingen markering og sikkert treff)

- Hitboks.. Hvor du treffer på kroppen har mye å si på effekten

- Pilene kan selvfølgelig ha forskjellige effekter for feks slow down, Fire etc

- Man kan skyte flere piler samtidig, piler som går gjennom folk osv

- Er ikke kommet ut så mye info rundt denne typen klassen enda. Men spennende blir det med at du må ha litt skill for i det hele tatt treffe noe. Dette har ikke vært mulig tidligere på grunn av lagging som dere skjønner.. Men det skal Funcom har klart å gjøre noe med nå.

 

Castere:

- SPELLWEAVING

- Kan lage egne spells (opptill 20 forskjellige ingredienser i en spell - En slags super spell). Man går da inn i en transe hvor man ikke kan gjøre noe annet enn å lage/kaste en spell. Man legger så til de tingene som passer til den motstanderen man møter. Men kan bruke Damage boostere, Damage over time osvosv.

- Man har selvfølgelig vanlige/enklere spells som ikke krever spellweaving

- Man kan lage Større/kraftigere spells enn man egentlig takler.. Men da blir det en backfire og man kan skade deg selv eller du kan faktisk dø av din egen spell om man overdriver. Så å de beste castere er de som balanserer best. Btw... Dør man i AoC kommer man til Helvete ;)

- Spells må også siktes inn på motstanderen selv omtrent som ranger vil jeg tro(Tror de leker seg litt med en slags soft lock for å få dette systemet til å være brukanes).

- En del castere sumoner også diverse demoner for å hjelpe seg.

- Flere castere kan slå seg sammen og sumone enda større og kraftigere deomoner.

- PS: en eller noen mage'r er faktisk melee basert.. får enorme krefter etc tror jeg.

 

Mounted Fighting

- Slåss fra hesteryggen

- Bruke sverdet sitt, Lance etc.

- Kan ofte gjøre større skade fra mount avhengig av hvordan man treffer og hastighet på mount osv.

- Hesten har 3 forskjellige hastigheter. Gå, jogge, galopere

- Finnes andre mounts enn hest.. feks Kamel

 

 

FORMATIONS:

- Grupper/Raid går i formasjoner som gir gruppe bonus etc. Forskjellige bonus i forskjellige fomasjoner.

- Spillere vil da bli "låst" i et område i forhold til de andre om jeg har forstått det rett og så lenge de ikke "breaker" ut av den posisjonen så vil bonus'en opprettholdes. Formasjon kan endres underveis. Men det er lagt opp til at de som har mye armor står i veien og beskytter de som har vanlig klær osv. Fiender vil også bruke formasjoner i feks PVE

- Det er en leder i formasjonen som velger hvor folk skal være og de i formasjonen vil få noe begrenset bevegelses muligheter så ikke formasjonen løses opp. Man kan gå ut av formasjonen når man selv vil.

 

 

CHARACTER CREATOR:

- "alt" kan forandres i ansiktet. Alle muskler, bein etc kan bøyes, strekkes, minskes osv osv. Minst like avansert som Oblivion

- Man vil da aldri finne en karakter som er helt lik en selv

- Kroppen kan også modifiseres i størelse

 

 

PVE/QUESTS/NPC (datastyrt monster/menneske)

 

- "Need Based AI system". De trenger bla Mat, sove og overleve. De vil ha forskjellig humør, luktesans, hvor langt de kan se osv + diverse oppgaver de trenger å gjøre osv.

- De har en "hjerne" og ikke dumme statiske monstere som går frem og tilbake på samme plass hele tiden etc eller kun står stille.

- Quester blir som regel presentert i "cinematic mode" med stemmer fra skuespillere.

- I mange av questene får man valg over hva man skal svare og tror noen av valgene kan ha noe å si for questen.

- Det er en del camp'er som man kan bruke forskjellige taktikker på. feks å drepe de en og en når de andre npc'en ikke er i nærheten, forgifte vannet de drikker osv osv. Er også noe ved balansering som at jo flere folk man er i gruppe, jo fler folk roper npc'en om hjelp til. Så er man mange så får man større motstand på enkelte ting mener jeg.

- Største gruppe størelsen idag er på rundt 25 (men kan endre seg)

 

 

FEATS:

 

- "skill" systemet over hvordan man utvikler karakteren sin mens man levler er det ikke gitt så veldig mye informasjon om. Men har fått intrykk at det blir MYE muligheter og et avansert system. Stoler på at Funcom klarer dette bra med tanke på hvilken bakgrunn de har fra Anarchy Online.

 

 

GENERELT:

 

- Master/Apprentice - en low level kan bli med high levels. Man får litt boost for en periode slik at man kan bidra med ting sammen med folk på mye høyere nivå. Enkelte elementer er selvfølgelig lukket i denne modusen, men man kan i hvertfall spille med sine venner uavhengig av nivå.

- Designet for både hardcore og casual spillere

- Singel Player i starten. Da får man en fin innføring i historie og hvordan spillet fungerer. Man kan visst spille litt eller komunisere med andre på dagtid. Nattid og dagtid velger man selv når det skal være når man er singel player (KUN opp til level 20). Man kan seff ikke velge selv om det er natt eller dag etter level 20. Har man fullført singel player en gang slipper man det om man vil neste gang man lager en karakter.

- Crafting er selvfølgelig med og det vil være balansert i forhold til hvor bra utstyr/våpen man kan lage i forhold til feks hva man loot'er ved å grinde

- DYP lore... Conan Lore er vel noe av det største man får innenfor lore "størelse". Så spillet kan med andre ord ekspandere i det "uendelige"

- Den beste grafikken innenfor MMO sjangeren idag. Og alle journalister som har vært å prøvd spillet har reagert på at spillet er mye penere enn det vises i videoene.

- Også deilig å vite at Funcom har maaange års erfaring med MMO sjangeren og har derfor meget godt grunnlag for å styre unna de aller største feilene.

- Når det gjelder lagg(forsinkelse) og antall spillere på skjermen samtidig har jeg hørt/lest noen rykter om at Funcom har en meget bra nettverkskode som skal være veldig effektiv slik at real time combat faktisk vil fungere bra. Dette er jo noe de får bekreftet i Stress tester osv osv.

- 18 års grense, blod, pupper og lår.. :p Ingen kids å ta hensyn til og mulig man slipper den aller største samlingen med plagsomme barn/fjortiser som det er altfor mange av i et annet unspeakable spill :p hehe

 

 

 

Selvom grafikken ikke er helt representabel i forhold til the real thing så kan dere jo få se et par videoer her:

 

Diverse landskap + fighting på slutten:

http://stage6.divx.com/Age-of-Conan/video/...To-Age-of-Conan

(Se spes på armour detaljen fra tiden 3M19S og utover.. for å ikke glemme "spell effekten på 3m36S - PORNO :D

 

Fin film med litt Siege Combat osv:

ftp://ftp.funcom.com/media/Age_of_Conan/cesTRAILER720p.wmv

 

 

Alt dette med mer finner dere her:

www.ageofconan.com

 

 

Uff.. nå er jeg sliten og orker ikke engang å lese over.. Tenkte igrunn å skrive en del om crafting.. men orker ikke nå.. Avansert og mye muligheter blir det i hvertfall - Dont worry about that.

 

Om dere har andre MMO favoritter som dere mener er bedre så kom gjerne med en lignende oppsumering. Vil nok hjelpe, så slipper man å lese seg i hjel på

 

nettet. Lettere å lese seg i hjel på en liten post som dette :p

 

Out'a here.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden du skreiv en hel bok, lot jeg være å lese alt du hadde skrevet, og legger heller igjen denne kommentaren:

har du noensinne tenkt på at folk er forskjellige?

 

dessuten lukter jeg muffens lang vei, siden dette er din første post. *host*reklame*host*

Lenke til kommentar
siden du skreiv en hel bok, lot jeg være å lese alt du hadde skrevet, og legger heller igjen denne kommentaren:

har du noensinne tenkt på at folk er forskjellige?

 

dessuten lukter jeg muffens lang vei, siden dette er din første post. *host*reklame*host*

8914466[/snapback]

 

Virker mer som en post som beskriver hvorfor han liker Age of Conan, der han spør oss om å linke til andre MMOs som kan virke bedre.

 

Jeg må da si meg enig med OP, Age of Conan er mitt neste MMO og forhåpentlighvis ett MMO jeg kan spille i flere år fremover, og det låter da godt for det siden Funcom har rettighetene til Conan MMO i 16 år fremover.

Lenke til kommentar

Det du beskriver her er jo den "visjonen" utviklerene har om AoC.

 

Men det faktiske resultatet når spiller blir gitt ut kan bli noe HELT annet.

 

Jeg ser også frem til AoC, men synes faktisk spillet blir "for" godt til å være sant, om de får til alt det de har sagt de skal få til.

 

Se på Vanguard f.eks. de lovet gull og grønne skoger, men mislykket totalt med "visjonen" de hadde når de var i gang med å lage spillet. Alt i spillet skulle være epiq. Men de har allerede sett seg slått av spill som er eldre.

 

Håper ikke det blir det samme med AoC. Håper at de iallefall får ut 90% av alt de hadde sett for seg i starten, så kan vi heller få de 10% ut senere.

 

*krysser fingre og tær*

Lenke til kommentar
siden du skreiv en hel bok, lot jeg være å lese alt du hadde skrevet, og legger heller igjen denne kommentaren:

har du noensinne tenkt på at folk er forskjellige?

 

dessuten lukter jeg muffens lang vei, siden dette er din første post. *host*reklame*host*

8914466[/snapback]

 

hehe.. kan se at du faktisk tenkte det. Men jeg har ingenting med Funcom å gjøre. Bare UTROLIG gira på spillet og suger til meg all info jeg kan. Har lest masse innlegg her tidligere, men det gjør jeg på mange andre forum også. Men sjeldent jeg engasjerer meg til å svare osv. Men det var vel den diskusjonen om "Warhammer vs Age of Conan" som ga meg inspirasjon til å lage en bruker her.

 

Greia med den posten var at det var bare litt sånn pjatting om små detaljer her og der om hva som var best osv.. Så derfor tenkte jeg at det var bedre å brette ut fakta om slik Age of Conan blir eller er tenkt til å bli slik at eventuelle motposter argumenter for andre spill kommer på et litt mer seriøst og ordentlig/fyldig måte. Så hvis man feks mener Warhammer blir bedre.. så kom med alle grunnene til at man trigger på det og ikke andre spill slik at andre ser helheten i spillet. Bring the sh*t on here... :)

 

I posten min har jeg ramset opp det viktigste Age of Conan har å tilby. Lettere for folk å se hva de diskuterer mot da.. Selvom den ble en smuuuule lang da.. :p hehehe.. Men det er jo et stooort spill med MYE kult.. så ble litt naturlig.. ;)

 

EDIT: Ja.. klart jeg vet at folk er forskjellig. Derfor vil jeg vite hva andre MMO'er har å tilby som trigger nettopp de som er forskjellig eller like som meg :) Er open minded for alle mmo's jeg :)

Endret av Grusis
Lenke til kommentar
Det du beskriver her er jo den "visjonen" utviklerene har om AoC.

 

Men det faktiske resultatet når spiller blir gitt ut kan bli noe HELT annet.

 

Jeg ser også frem til AoC, men synes faktisk spillet blir "for" godt til å være sant, om de får til alt det de har sagt de skal få til.

 

Se på Vanguard f.eks. de lovet gull og grønne skoger, men mislykket totalt med "visjonen" de hadde når de var i gang med å lage spillet. Alt i spillet skulle være epiq. Men de har allerede sett seg slått av spill som er eldre.

 

Håper ikke det blir det samme med AoC. Håper at de iallefall får ut 90% av alt de hadde sett for seg i starten, så kan vi heller få de 10% ut senere.

 

*krysser fingre og tær*

8914905[/snapback]

 

 

Ja.. Enig at det virker for godt til å være sant. Men nå har jo teknisk beta begynt og regner med at vanlig beta kommer snart. Så får jo snart svar på om varen kan leveres som beskrevet. Mange journalister har jo også fått prøve spillet i det siste. og tilsynelatende veldig bra tilbakemeldinger fra de :)

 

*krysser fingre og tær også*

Lenke til kommentar

De har fått sett gameplay og prøvd litt melee combat.. Har jo sett filmer og klipp fra når de har testet det.

 

Rart vi ennå ikke har fått sett noe annet enn melee combat. For å si det slik så blir jeg ikke sjokket om det kommer ut Oktober 2008.

 

Kan virke som om de ikke ennå vet helt hvordan de skal få til ranged combat og spells siden de ikke har gitt ut noen filmer fra det.

 

Blir vanskelig å treffe med bue når en løper sikk sakk :ph34r:

Lenke til kommentar

Er for meg helt utrolig at man kan være så brennsikker på at et spill er så fantastisk som du beskriver i første post. :roll:

Hvordan i alle dager kan du vite at alle de elementene du nevner, og at spillet forøvrig er så sinnsykt vanvittig bra, når spillet ikke er sluppet på markede enda? Har ikke tall på hvor mange spill som er roset til himmels på forhånd, som allikavel har blitt en flopp, eller i bestefall et middels spill. Dette går faktisk begge veier. Hvem skulle trudd at World Of Worldcraft skulle bli så stort som det har blitt? Joda, spillet ble markedsført etter læreboka, og utgangspunktet var bra, men tviler på at Blizzard selv hadde regnet med suksessen spillet har fått.

 

Får å oppsummere, så er det selvfølgelig helt greit at du har store forventninger til AoC og gleder deg til det slippes (noe jeg tror veldig mange gjør), men å stemple spillet som umiddelbar suksess og det beste MMORPG EVER før du i det hele og store har spilt det, synes jeg blir for dumt.

Endret av Maverick2002
Lenke til kommentar
Ja, HVORFOR liker du LOTR universet og spillet?

Fordi jeg har likt bøkene til Tolkien siden jeg var barn, og har lest alle bøkene hans om LOTR universet hans flere ganger.

 

Sett filmene flere ganger enn jeg liker og tenke på, har de aller fleste LOTR spill.

 

Derfor er det ganske naturlig for meg og elske LOTRO..... der har du grunnen din :)

Lenke til kommentar

Personlig mener jeg denne sjangeren starter med Age of Conan. Turnbased og statestikkstyrte spill funker aldri. Man mister interessen rimelig fort og alt føles som jobb.

 

Age of Conan vil herske eller falle på combat systemet sitt, får de det til ordentlig og gir oss ren realtime kontroll vil AoC knuse World of Warcraft ned i støvlene. Fanbasen til Conan er ganske så mye større enn Warcraft noe mange ikke helt tenker på.

Lenke til kommentar
De har fått sett gameplay og prøvd litt melee combat.. Har jo sett filmer og klipp fra når de har testet det.

 

Rart vi ennå ikke har fått sett noe annet enn melee combat. For å si det slik så blir jeg ikke sjokket om det kommer ut Oktober 2008.

 

Kan virke som om de ikke ennå vet helt hvordan de skal få til ranged combat og spells siden de ikke har gitt ut noen filmer fra det.

 

Blir vanskelig å treffe med bue når en løper sikk sakk  :ph34r:

8915381[/snapback]

Det at dem ikke har vist noe av det trenger jo ikke ha noe med problemer å gjøre.

 

Det kan like så godt ha noe med oppbygging av "hype" å gjøre.

Har dem f.eks trua på at Spellviewe kan slå godt ann, så er det nok smart å lette på sløret der når tiden er inne for det. Rett før open beta f.eks.

 

Uansett, de har sakt at 30.Oktober er "finale" datoen, og at de er godt i rute til den datoen.

Lenke til kommentar
Ja, HVORFOR liker du LOTR universet og spillet?

Fordi jeg har likt bøkene til Tolkien siden jeg var barn, og har lest alle bøkene hans om LOTR universet hans flere ganger.

 

Sett filmene flere ganger enn jeg liker og tenke på, har de aller fleste LOTR spill.

 

Derfor er det ganske naturlig for meg og elske LOTRO..... der har du grunnen din :)

8915438[/snapback]

Igjen det svaret gav meg absolutt ingenting.

 

Det du skal gjøre er å beskrive hva i LOTR loren som gjør at den er best hos deg.

Hvilke aspekter i spillet gjør spillet best i dine tanker.

 

Du skal jo gi meg og andre som leser tråden her en grunn til å ha lyst til å prøve ut spillet, eller kjøpe en LOTR bok. Det at du sier at du liker det gjør desverre ikke at jeg kanskje vil det når jeg og andre kanskje vet lite om det.

Lenke til kommentar
Darkfall har vel stort sett alt på den listen, men skill based og ikke levels. Det er vel en del bedre...

8915483[/snapback]

Darkfall har faktisk "realtime" blokkings system som man ser i Oblivion, så det skal bli spennende å se om de får det til når Funcom har hevdet at det ikke er så smart eller så lett med dagens teknologi.

 

Det som for meg trekker litt ned når det er snakk om Darkfall, er at det er en side mot en annen. Jeg må altså være snill mot en jeg egentlig hater bare pga spillet er laget slik.

Dette trenger jeg ikke i Age of Conan.. Er det en jeg ikke liker *smack* og vi har en kamp. ;)

 

Det at også Darkfall har vært i utvikling i rundt 7 år samt enda ikke har hatt noen form for en "større" beta periode gjør også at jeg tviler litt på at dette spillet noengang vil treffe butikkhyllene rundt om i verden.

Lenke til kommentar
Igjen det svaret gav meg absolutt ingenting.

Det sier deg hvertfall ikke at jeg er LOTR frelst, og kommer til og spille alt som har med LOTR og gjøre uansett om det er dårlig eller ikke.

 

Det sier deg jo heller ikke at det er grunnen til at jeg velger noe annet enn Age of Conan, gjør det vel?

 

Å vent, det sier deg faktisk at det er derfor jeg velger noe annet enn Age of Conan, så hvorfor ikke se deg foornøyd med at andre har en annen smal en deg?

 

Du spurte hvorfor velge noe annet enn Age of Conan. DER har du svaret mitt, og hvis du ikke skjønte det måtte WoW forfølge deg! :ph34r:

 

Det du skal gjøre er å beskrive hva i LOTR loren som gjør at den er best hos deg.

Hvilke aspekter i spillet gjør spillet best i dine tanker.

Foreslår en ting...n emlig og lese det jeg nettop skrev om igjen, og det inkluderer det forrige innlegget mitt.

 

Du skal jo gi meg og andre som leser tråden her en grunn til å ha lyst til å prøve ut spillet, eller kjøpe en LOTR bok. Det at du sier at du liker det gjør desverre ikke at jeg kanskje vil det når jeg og andre kanskje vet lite om det.

Skal du høre slikt så burde du ha åpnet en annen type tråd eller pelle nesa di over i en tråd som handler om LOTRO.

 

or du har faktisk ikke åpnet en tråd hvor man skal diskutere hva som er bra med LOTR bøkene, du har åpnet en tråd som stiller spørsmålet: hvorfor velge noe annet enn AoE.

 

Du har fått min grunn, og om du liker LOTR eller ikke gir jeg helt ærlig blankt faen i.

Jeg liker LOTR, jeg spiller LOTRO. Done deal, ferdig med saken for min del, basta bom!

 

Beklager om jeg høres irritabel ut, men du har fått svaret ditt nå og det har vært en stressende dag!

Lenke til kommentar

@Lakus: Jøss, slapp av litt.. Hent en klut og tørk deg bak øra.

 

Jeg trur ikke du skjønte hva denne tråden handlet om.. Han ville ha grunner til at han skal prøve andre spill fremover å vente på AoC.

 

Når du da skriver: Jeg liker LOTR universet og "basta boom" så trur jeg neppe han vil sjekke ut LOTRO av den simple grunn der.

Lenke til kommentar
Darkfall har vel stort sett alt på den listen, men skill based og ikke levels. Det er vel en del bedre...

8915483[/snapback]

Darkfall har faktisk "realtime" blokkings system som man ser i Oblivion, så det skal bli spennende å se om de får det til når Funcom har hevdet at det ikke er så smart eller så lett med dagens teknologi.

 

Det som for meg trekker litt ned når det er snakk om Darkfall, er at det er en side mot en annen. Jeg må altså være snill mot en jeg egentlig hater bare pga spillet er laget slik.

Dette trenger jeg ikke i Age of Conan.. Er det en jeg ikke liker *smack* og vi har en kamp. ;)

 

Det at også Darkfall har vært i utvikling i rundt 7 år samt enda ikke har hatt noen form for en "større" beta periode gjør også at jeg tviler litt på at dette spillet noengang vil treffe butikkhyllene rundt om i verden.

8915533[/snapback]

 

Enig, annen ting er at det er Darkfall. Det er en fantasisetting og en verden INGEN kjenner til. Derfor blir det VELDIG vanskelig å selge noe sånt til ett publikum. Tviler Darkfall noensinne ser dagens lys jeg også, når alle sier at realtime forsvarer er umulig per idag tviler jeg Razorwax greier det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...