Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forslag til bil


Anbefalte innlegg

Tenker litt på å bytte bil og har sett en del på japanske merker og volvo. Er ute etter noe som er driftsikkert, og forholdsvis billig å reparere om noe skulle gå istykker. Kan også tenke meg litt futt i bilen (isåfall over 100hk), da jeg til nå har hatt en pendler bil som har gjort at jeg kan pendle billig, men den blir fort ganske kjedelig. Bilen bør ikke koste over 200 000 og må ha baksete.

 

I tillegg er jeg mest interessert i diesel, men går gjerne for bensin også, om bilen ikke sluker drivstoff. Har sett en del på Mazda, Toyota, Volvo og i tillegg SEAT.

Er det noen som har noen erfaringer med SEAT, eller har noen forslag til bil som kan være interessant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke en A4? En Mazda 6 er nok også et meget godt valg, og kanskje en Toyota Avensis, eller en Skoda Octavia? :)

8904587[/snapback]

 

Har en far som har en A4, og det er alltid noe problemer med den bilen. Så tror ikke det blir noen audi. Tyske biler går jo ikke for å være veldig driftsikre heller + dyre å reparere.

 

Har sett på SEAT Leon da, de er jo egentlig ganske rå og er mulig å få tak i til under 200 lapper.

Endret av stekre
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke en A4? En Mazda 6 er nok også et meget godt valg, og kanskje en Toyota Avensis, eller en Skoda Octavia? :)

8904587[/snapback]

 

Har en far som har en A4, og det er alltid noe problemer med den bilen. Så tror ikke det blir noen audi. Tyske biler går jo ikke for å være veldig driftsikre heller + dyre å reparere.

 

Har sett på SEAT Leon da, de er jo egentlig ganske rå og er mulig å få tak i til under 200 lapper.

8910377[/snapback]

 

Vel, nå er jo Audi og Seat i prinsippet samme bilen. Har selv kjøpt to stk. Seat fabrikknye, en Ibiza 1,6 Sport og en Ibiza 1,8T. 1,6'en hadde jeg bare et par måneder, så der var det lite å sette fingeren på. På 1,8Ten derimot, hadde jeg masse trøbbel. Av de 36 månedene jeg hadde den stod den minst 3 måneder sammenhengende på verkstedet. Det skal sies at bilen var sinnsykt morsom da den virket.

 

Kjører forøvrig en A4 2,6 nå, bedre bil har jeg aldri hatt.

Lenke til kommentar
En lexus is200 ligger på den prisen.Sjekk ut de.

8906680[/snapback]

 

Hvordan er driftsikkerheten på lexus?

8910387[/snapback]

 

Det sies at den er som Toyotas, hvis ikke bedre. Med andre ord: helt i toppsjiktet.

8910927[/snapback]

 

Bedre enn Toyotaja , Lexus har blitt kårtet til det merket med minst feil mange ganger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...