spruddel Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hei. Lastet ned et program som het Trend Micro PC-cillin Internet Security 2007. For det første, dataen ble helt ubrukelig mens det var i bruk, men det fikset jeg. Problemet nå er at det ligger igjen én fil, tmdshell.dll , og denne filen får jeg ikke fjernet Når jeg prøver å slette den, får jeg denne meldingen: Kan ikke slette Tmdshell.dll: ingen tilgang. Kontroller at disken ikke er full eller skrivebeskyttet, og at filen ikke er i bruk. Det som gjør at jeg vil fjerne filen er at hver gang jeg høyre-klikker på en fil/mappe, så kommer først denne meldingen opp: Forbereder installasjon... Dette går veldig fort, men så dukker det opp en ny melding: Vent mens Windows konfigurerer Trend Micro PC-cilling Internet Security 2007. Programmet ligger ikke på legg til/fjern programmer på kontrollpanelet. Det ligger en fil som heter PC-cilling Internet Security i kontrollpanel, men den kan jeg bare velge å åpne eller lage snarvei til, så jeg får ikke fjernet den Noen forslag om hvordan jeg kan fjerne tmdshell.dll ? F.eks et program som fjerner den uten problem? På forhånd takk for hjelpen
norbat Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Har du prøvd en systemgjenoppretting til før du installerte Trend Micro? (Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting.)
spruddel Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Nei, dette hadde jeg ikke prøvd. Gjorde det nå, og alt er som før TUSEN TAKK!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå