Dofty Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Nå tror jeg den er nede... EDIT: Den er ikke nede, my bad.. Endret 27. april 2008 av Dofty
Stonemeister Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 http://www.justin.tv/reignofchaotic Dette er en bra livestream.
tjalla Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Uff. Måtte bare teste hos en kompis som har skaffa seg det og det er helt villt. Leika meg stort sett bare med biler, motorsykler og den generelle fysikken. Helt hysterisk morsomt. Stjal en bil og eiern prøvde å ta tilbake bilen ved å henge seg fast på lasteplanet med en hand - det virker så spontant og jeg prøvde å skape den situasjonen igjen, men få bet på. Det er så mange momenter ved spillet som får selv en erfaren gamer til å sikle og skrike av begeistring. Kan ikke komme på sist jeg hadde samme følelse. Har lenge sagt at jeg aldri kommer til å kjøpe konsoll men jeg vet sannelig ikke om jeg kan opprettholde det løftet. MÅ ha GTA4 nå!
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Fant en bra ting idag. Gikk inn på et vaskeri og da kunne jeg faktisk ta penger fra kassa. Ganske greit
vStyle Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Æsj. Her har Gametrailers reviewet fått lastet til 100%, og rett før jeg trykker play lukker Firefox seg helt plutselig.. Når jeg tar gjenoprett programøkt, starter den fra scratch igjen. Jeje, får vente 15-20 min igjen
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg skyter en mann på gata, setter meg inn i bilen og begynner å kjøre. Hva ser jeg? En politimann som stjeler en annens bil og kjører etter meg i en pickup... hahaha
Skogslik Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 hahaha! du kommer med så mange gull-korn at eg raner snart en butikk for of få spillet xD
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det noen koder som er kommet ut`? Hadde vert utrolig greit med en politikode Her har du koder for ps3, kun ps3 enda.
aspic Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg skyter en mann på gata, setter meg inn i bilen og begynner å kjøre.Hva ser jeg? En politimann som stjeler en annens bil og kjører etter meg i en pickup... hahaha AAAAAAAAAAHAHAH! FY søren eg gleder meg.
værdama Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 jason.tv\jimmy_the_bum ganske bra livestream der også, og han spørr de som ser på om hva de vil se.
jeg_lyver_mye Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det dyr i GTAIV? Som jeg kan skyte å sånn?
Selvin Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det dyr i GTAIV? Som jeg kan skyte å sånn? Nå hørtes du bare fantastisk brutal ut!
And.rs Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Er det dyr i GTAIV? Som jeg kan skyte å sånn? Haha Har sett mange bilder og noe gameplay men ikke lagt merke til noe dyr... Endret 27. april 2008 av ReSSaA
Skogslik Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 haha. er nok ikkje dyr nei. har vell aldri vert det i noen av de forgje. hadde vert fett da men
asad Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Er det dyr i GTAIV? Som jeg kan skyte å sånn? Haha Har sett mange bilder og noe gameplay men ikke lagt merke til noe dyr... Den fikk meg faktisk til å le her Hadde vært morro med dyr ja^^
Tomtruck Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg får trolig spillet i morra, men vi skal begynne å pusse opp stua på tirsdag. Så da blir det vel lite tid til spilling. *Snufs*Mulig jeg drar med meg både TV og surround opp på kontoret mitt, så jeg kan spille litt der, mens "oppusserne" jobber nede i stua Helt riktig prioritering, hadde faen meg gjort det samme
jeg_lyver_mye Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Hadde vært helt utrolig da med hunder å sånnt! Ei kjerring som går med hunden sin så plaffer du hunden ned, også bare OH MY GOD!!! Haha! ser det for meg Endret 27. april 2008 av nevoscript
Dofty Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Så en video på justin.tv at det var en som skøyt en due også så du fjæra ble spredd utover.. Skikkelig fett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå