Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 vetta søren jeg, men det var jo mye snakk om "the special one"
theoriginalAidskake Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Dægen, nå er det ikke lenge igjen. Haha, håper så innmari noe alá K-Rose er med på radioen.
The Stig Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Har dere greie på GTA IV da? Jeg fikk alle riktig^^ Haha, latterlig quiz - både var spørsmålene forferdelig formulert, og inneholdt skrivefeil som gjorde det umulig å svare riktig på enkelte spørsmål; "Hvem er kusina til Nico?".
Barkster Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 En ting jeg lurer på er om PS3 eiere og Xbox eiere kan spille online sammen?
Eremal Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Heller tvilsomt, Xbox-live servere pleier å være dedikert til xbox-live spillere. Dersom det er åpent for dedikerte servere hos begge though, så vil vel allt være mulig.
stonhans Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 En ting jeg lurer på er om PS3 eiere og Xbox eiere kan spille online sammen? Nei, det er dessverre umulig. Xbox LIVE går via Xbox serverne utenfor Seattle.. og vice versa.
Filmvenn Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Dægen, nå er det ikke lenge igjen. Haha, håper så innmari noe alá K-Rose er med på radioen. Det er dessverre ikke noe radiokanal for country på radioen i GTA IV. Derimot er det alternativ/indie, jazz, chillout, disco, electronica, hardcore, classic rock(R.E.M. f.eks), latino, telefon-snakking, diskusjon, Old-Skool Hip-Hop, Contemporary Hip-Hop, Dancehall Reggae, Reggae, Eastern European, R&B, Soul og Funk. Endret 24. april 2008 av Mahavishnu
Armageddon Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Ser at noen har fått hendene på spillet allerede. Klarer ikke å være misunnelig på de som laster ned spillet,(Eller påstår at de har kjøpt det.) Driter egentlig i det. But know this: Spoiler dere noe så blir det lynsjing!!!
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 En som jaggumed har 1000 gamerscore ja. NTSC er også ute på piratplasser, noe som heller ikke er så bra. Dessuten så er den 1gb større, noen forslag?
Eremal Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Kan være cracka da. Er lite trolig han har fått 1000 gamescore på en dag. Spess mtp at det innebærer at han skal ha spillt i minst 70 timer.
Amored Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Kan være cracka da. Er lite trolig han har fått 1000 gamescore på en dag. Spess mtp at det innebærer at han skal ha spillt i minst 70 timer. Varer storyen i 70 timer?
Amored Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) 40++ viss du ikke rusher, uten sideoppdrag. Ja, så det kan jo hende duden har rusha som bare det. Endret 24. april 2008 av Amored
vegavnil Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 40++ viss du ikke rusher, uten sideoppdrag. Ja, så det kan jo hende duden har rusha som bare det. Stor tabbe av han...!
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 40++ viss du ikke rusher, uten sideoppdrag. Er jo achievement å klare det på 30 timer, så trur ikke det er så vanskelig.
The Stig Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Uff, synd at det florer med piratkopier allerede. Selv har jeg motstått fra fristelsen, og venter heller på PS3 utgaven. Skulle gjerne kjøpt begge, men inntil videre avventer jeg med 360-utgaven til jeg ser hva DLC blir. Kjøpte forøvrig først til PS3, pga nostalgien, for meg vil GTA alltid være et PS-spill
Amored Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 40++ viss du ikke rusher, uten sideoppdrag. Ja, så det kan jo hende duden har rusha som bare det. Stor tabbe av han...! Det er sant Jeg sier bare at han kan ha gjort det.
Eremal Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 (endret) Key to the City tror jeg ganske sterkt at er 100% achievement (mtp at premien på social club for 100% heter det samme). 100% i san andreas tok raskt en uke med aktiv spilling.. Jeg ville ikke tro at GTAIV skulle være noe kortere. Men storyen varer som nevnt 40 timer uten rushing. En av dem som fikk spille spillet tidlig hos rockstar klarte visst storyen på 23 timer, når han allerede hadde spillt gjennom spillet en gang fra før. I tillegg har det vært skrevet i noen previews/impressions at sidemissions skal vare i minst 20 timer de og. Og det er ikke medregnet hidden packages Spoiler = hva "hidden packes" er. Du bør helst finne det ut selv, selv om det allerede står på nett. Endangered species = hidden packages aka. duer. De lager lyd når du kommer i nærheten, en del folk dro paraleller til crackdown sine hidden packages opplegg, men det sto i en av "impressions" artiklene til et eller anna blad at når de skøt en due kom det opp "1 of 100 flying rats killed" elns, samtidig som rockstar sa at de egentlig ikke skulle finne ut av det der. Endret 24. april 2008 av Eremal
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Du har jo skrevet det midt inni innlegget ditt hva det er ^^ Så liten vits med spoiler
Eremal Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 det ble litt rot i editingen jeg quota meg selv først :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå