Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg skal få meg deltidsjobb ved siden av studier må det bli på Space, EB eller en annen spillbutikk, nettopp pga disse frynsegodene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slippes spillet samme dato verden over, eller er det noen dager tidligere i USA? Sånn at man kan forvente å finne GTAIV på nettet noen dager før det er i butikkene her til lands....

Skrevet
Slippes spillet samme dato verden over, eller er det noen dager tidligere i USA? Sånn at man kan forvente å finne GTAIV på nettet noen dager før det er i butikkene her til lands....

Samme dato verden over.

Skrevet

Synes det ser litt ut som det ikke er mye AntiAlisaing på gang.

Men satset på at det ser kornete ut i filmene pga komprimeringen.

Man skulle jo tro at anmeldelsene ville tatt tak i dette hvis det var et merkbart problem, spesielt med tanke på at flere andre spill denne generasjonen har fått refs pga manglende AntiAliasing. Tror derfor ikke at det er merkbart i spillet.

Skrevet

De har tatt tak i det. Hakke du lest dette med "artistic filter"?

Det er det der. Ting ser litt uklart ut, og mer og mer på avstand, men det er en slags "perle-blur" istedenfor vanlig blur.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet (endret)

Om det bildet ovenfor er ekte, så har jeg sett en film av gta iv beta med samme hud'n.

Så videoen engang til, er nok fake.

gta iv 'beta'

Det er ikke TDU da? :wow:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Om det bildet ovenfor er ekte, så har jeg sett en film av gta iv beta med samme hud'n.

Tviler jeg på at du har, for hvis en video av GTA4 hadde blitt leaked hadde den blitt spredd utover nettet som ild i tørt gress ;)

Skrevet (endret)
For Fug er det 6 dager.. han får spillet tidligere. BASTARD!!!

Er det sikkert at det kommer inn på fredag? Isåfall får jeg det også da :)

Satset egentlig på mandag, men blir ikke lei meg om jeg får det fredag.

Endret av DaDon
Skrevet

Bildet over er et screenshot som er lagt på HUD. Videoen er så fake som det går an. Ser ut som et hakkete NFS spill med ny HUD. Om man skal legge ut beta-video av GTA, må man jo kjøre i byen!

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Bildet over er et screenshot som er lagt på HUD. Videoen er så fake som det går an. Ser ut som et hakkete NFS spill med ny HUD. Om man skal legge ut beta-video av GTA, må man jo kjøre i byen!

Og ikke minst gå ut av bilen, hehe.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Dette kan ikke bli annet enn bra :D

Skrevet

Jeg kommer ikke til å få det før 2 uker etter det har kommet ut.

Jeg har ikke noe hast verk med å få tak i spill. Jeg skal ned i butikken å se før trening kl 3, men alle er vel vekk da.

Skrevet

gta iv 'beta'

Det der er faktisk need for speed hot pursuit tror jeg, husker den banen der, hehe.

Skrevet

gta iv 'beta'

Det der er faktisk need for speed hot pursuit tror jeg, husker den banen der, hehe.

Se på tiden også.. Står på 00:00 gjennom hele videoen.. xD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...