vStyle Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Hvis jeg skal få meg deltidsjobb ved siden av studier må det bli på Space, EB eller en annen spillbutikk, nettopp pga disse frynsegodene
vegavnil Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 6 dager.. Men da er jo signaturen din litt "off"?
orginal Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Slippes spillet samme dato verden over, eller er det noen dager tidligere i USA? Sånn at man kan forvente å finne GTAIV på nettet noen dager før det er i butikkene her til lands....
henry14 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 fant ett nice gameplay bilde nå nettopp....sikkert noen som har sett det før men det hadde ikke jeg ihvertfall
mamama Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Slippes spillet samme dato verden over, eller er det noen dager tidligere i USA? Sånn at man kan forvente å finne GTAIV på nettet noen dager før det er i butikkene her til lands.... Samme dato verden over.
aspic Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Sjå på bilete ovanfor. Er det berre eg som føler bilete er litt "kornete"? Eg har sett liknande på fleire av filmane også.
Lakus Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Synes det ser litt ut som det ikke er mye AntiAlisaing på gang. Men satset på at det ser kornete ut i filmene pga komprimeringen. Man skulle jo tro at anmeldelsene ville tatt tak i dette hvis det var et merkbart problem, spesielt med tanke på at flere andre spill denne generasjonen har fått refs pga manglende AntiAliasing. Tror derfor ikke at det er merkbart i spillet.
Eremal Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 De har tatt tak i det. Hakke du lest dette med "artistic filter"? Det er det der. Ting ser litt uklart ut, og mer og mer på avstand, men det er en slags "perle-blur" istedenfor vanlig blur.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) Om det bildet ovenfor er ekte, så har jeg sett en film av gta iv beta med samme hud'n. Så videoen engang til, er nok fake. gta iv 'beta' Det er ikke TDU da? Endret 19. april 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Vrengtpolvott Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Om det bildet ovenfor er ekte, så har jeg sett en film av gta iv beta med samme hud'n. Tviler jeg på at du har, for hvis en video av GTA4 hadde blitt leaked hadde den blitt spredd utover nettet som ild i tørt gress
PetePistola Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) For Fug er det 6 dager.. han får spillet tidligere. BASTARD!!! Er det sikkert at det kommer inn på fredag? Isåfall får jeg det også da Satset egentlig på mandag, men blir ikke lei meg om jeg får det fredag. Endret 19. april 2008 av DaDon
Armageddon Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Bildet over er et screenshot som er lagt på HUD. Videoen er så fake som det går an. Ser ut som et hakkete NFS spill med ny HUD. Om man skal legge ut beta-video av GTA, må man jo kjøre i byen!
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Bildet over er et screenshot som er lagt på HUD. Videoen er så fake som det går an. Ser ut som et hakkete NFS spill med ny HUD. Om man skal legge ut beta-video av GTA, må man jo kjøre i byen! Og ikke minst gå ut av bilen, hehe.
_KroSjefen_ Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 ny review frå Games Aktuell... Best action game ever created! som forventa: 10/10
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Dette kan ikke bli annet enn bra
mamama Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Dette kan ikke bli annet enn bra Dette kan ikke bli annet enn fantastisk bra
Henry9 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg kommer ikke til å få det før 2 uker etter det har kommet ut. Jeg har ikke noe hast verk med å få tak i spill. Jeg skal ned i butikken å se før trening kl 3, men alle er vel vekk da.
vegavnil Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Om det bildet ovenfor er ekte, så har jeg sett en film av gta iv beta med samme hud'n. Så videoen engang til, er nok fake. gta iv 'beta' Det er ikke TDU da? Det der er faktisk need for speed hot pursuit tror jeg, husker den banen der, hehe.
eXtreme-501 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Om det bildet ovenfor er ekte, så har jeg sett en film av gta iv beta med samme hud'n. Så videoen engang til, er nok fake. gta iv 'beta' Det er ikke TDU da? Det der er faktisk need for speed hot pursuit tror jeg, husker den banen der, hehe. Se på tiden også.. Står på 00:00 gjennom hele videoen.. xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå