Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 Dager 3 Timer og 12 Minutter igjen

+/- noen sekunder, ikke at jeg teller tiden... :whistle:

Ikke noe å være flau over, vi gjør det alle sammen.

:p

Skrevet
Synd jeg har en stor matteprøve dagen etter release.. Den matteprøven kommer jeg nok til å drite langt oppi.. xD..

Hmm det lukter stryk lang vei ja. :!:

Skrevet

Her har dykk kvifor GTA IV vil få 10/10 over alt..

"But perhaps the coolest thing I saw while he was playing was when he stopped touching the controller. Niko stood still while Steve was occupied with something and right there, a taxi got rear-ended by another car.

What followed was pure magic.

The cabbie and the guy who hit the taxi jumped out of their cars and approached each other. Once they got in to each others' face the fists started flying. Meanwhile, cars are honking for the two vehicles to get out of the way. The two keep slugging away and a cop pulls up. He jumps out with his pistol drawn and both men throw their hands to the sky, surrendering. The cop then drags the cabbie away (he punched first), puts him in the backseat of the cop car and drives off. The other driver returns to his car, gets in and pulls away.

Holy shit."

KILDE

Skrevet
Hehe. Jeg satser jo på det. Alle butikker f.eks må jo ha spillene minst to dager før release. Men aldri i livet om vi kan selge en så stor tittel som GTA før release. Det er strengt ulovlig. :)

Btw, Erasus busta meg :( Endelig er sannheten ute i det åpne..

Det er vel strengt tatt ikke ulovlig, du bare risikerer å ikke lenger motta flere spill fra distributøren. Jeg for min del har kjøpt spill 1-2 dager før release i åresvis fra samme butikk, dog nå har den skifta ledelse, så jeg må finne en ny. Si meg fug, du jobber ikke på en butikk i bergen vel? haha.

Skrevet

Kan allerede avsløre at de yoga-bøssene der kommer til å gå på en smell når de møter meg. Uten tvil.

Skrevet
Jeg laget dette innlegget pga the Stig kom med litt feilinfo[/b]

Stemmer, bommet på PEGI/ESRB - men jeg vet om flere tilfeller hvor spill, solgt i Norge, har hatt ESRB-merking. Ellers var det ikke noe annet som var feil i innlegget mitt, såvidt jeg vet ihvertfall ..?

--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...