Aleks Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 GTA bør ikke nevnes i samme åndedrag med Oblivion, det er en fornæmmelse mot hele serien. Oblivion er et elsk/hat spill, noen storkoste seg, noen kjede vettet av seg etter en liten time. GTA har jeg aldri hørt noen si er hverken kjedelig, lite kreativt eller generelt noe stort negativt. Hmm
Erasus Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 GTA bør ikke nevnes i samme åndedrag med Oblivion, det er en fornæmmelse mot hele serien. Oblivion er et elsk/hat spill, noen storkoste seg, noen kjede vettet av seg etter en liten time. GTA har jeg aldri hørt noen si er hverken kjedelig, lite kreativt eller generelt noe stort negativt. Hmm Haha! Men da har jeg sett ALT!
asad Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 GTA bør ikke nevnes i samme åndedrag med Oblivion, det er en fornæmmelse mot hele serien. Oblivion er et elsk/hat spill, noen storkoste seg, noen kjede vettet av seg etter en liten time. GTA har jeg aldri hørt noen si er hverken kjedelig, lite kreativt eller generelt noe stort negativt. Hmm Haha! Men da har jeg sett ALT! Jada. da gta 3 kom ut digga jeg det ikke selv , og stilte det samme spørsmålet. Nå elsker jeg serien^^
fug Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 GTA er lett det beste konsoll-spillet som er laget. Lett.
Eremal Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Er kommet en oppdatering på GTAIV nettsiden. En rekke nye klipp og videoer. Sjekk updates. Likte denne ganske godt. http://www.rockstargames.com/IV/#?page=pla...;content=video0
ghffgfe Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Er kommet en oppdatering på GTAIV nettsiden. En rekke nye klipp og videoer. Sjekk updates. Likte denne ganske godt. http://www.rockstargames.com/IV/#?page=pla...;content=video0 Tusen takk!!!
sCuper Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 GTA er lett det beste konsoll-spillet som er laget. Lett. Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt i fra, det er det beste til Playstation og Xbox spill, men hvis du regner me Nintendo spill er det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bak. Of, nå kommer mange til å klikke helt fulstendig på meg
Korka Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 GTA IV, Metal Gear Solid 4 og Battlefield Bad Company kommer nok på en delt 1. plass skal jeg si deg (IMO)
fug Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Nintendospill tilbyr pur underholdning. GTA tilbyr en fet story, grensebrytende gameplay og endeløse timer med gaming. Zelda tilbyr tegneserier.
sCuper Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Nai, GTA er den eneste serien som har fått til noe dugelig aime-ting på konsoll, resten av spillene må du spille på PC for å få enn størst mulig opplevelse
Aleks Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Nai, GTA er den eneste serien som har fått til noe dugelig aime-ting på konsoll, resten av spillene må du spille på PC for å få enn størst mulig opplevelse Uenig med deg der, men det er vel smakssak^^
sCuper Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Nintendospill tilbyr pur underholdning. GTA tilbyr en fet story, grensebrytende gameplay og endeløse timer med gaming. Zelda tilbyr tegneserier. Hm... Zelda Twilight Princess, grei grafikk, konge kontroll muligheter, mye bedre story enn noen av GTA spillene jeg har spilt, rundet GTA SA på 40 timer, Rundet Twilight Princess på 60 timer... endeløs gaming?... Nai, GTA er den eneste serien som har fått til noe dugelig aime-ting på konsoll, resten av spillene må du spille på PC for å få enn størst mulig opplevelse Uenig med deg der, men det er vel smakssak^^ Jepp, og så lenge dere ikke gjør så stort poeng av hva dere synes så går det jo greit
Vrengtpolvott Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Siden er forresten blitt oppdatert med nye videoer og bilder fra MP
tom_bjk(politistudent) Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Siden er forresten blitt oppdatert med nye videoer og bilder fra MP Er oppdateringer på masse rart på siden dems nå,dette virker som et vanvittig gjennomført spill!! 17 dager igjen!!
Armageddon Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Siden er forresten blitt oppdatert med nye videoer og bilder fra MP Likte Playboy X-videoen. Niko ser så forvirret ut. Tror det kan bli noen utrolig bra cutscenes i dette spillet.
fug Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hm... Zelda Twilight Princess, grei grafikk, konge kontroll muligheter, mye bedre story enn noen av GTA spillene jeg har spilt, rundet GTA SA på 40 timer, Rundet Twilight Princess på 60 timer... endeløs gaming?... Tja, hvis du slutter å spille GTA etter at du har runda det, er det ikke rart du ikke får så mye mer ut av det enn du får ut av Zelda. Mitt poeng er at man ikke kan sammenligne Nintendo-spill og GTA. De henvender seg jo til to vidt forskjellige målgrupper, og ikke nok med det, de tilbyr jo ikke noe i næærheten av det samme gameplayet. Super Mario Galaxy vs Gta San Andreas? Det er jo som å sammenligne heroin og en drue. Og NEI, jeg mener ikke at Gta er en drue, og at Mario er heroinist. Heller ikke at Gta er heroinist og Mario en drue. Dette blir mye.
Kennet_H Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Nå er det kommet mye info om multiplayeren å på http://www.rockstargames.com/IV/#?page=multiplayer
sCuper Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Hm... Zelda Twilight Princess, grei grafikk, konge kontroll muligheter, mye bedre story enn noen av GTA spillene jeg har spilt, rundet GTA SA på 40 timer, Rundet Twilight Princess på 60 timer... endeløs gaming?... Tja, hvis du slutter å spille GTA etter at du har runda det, er det ikke rart du ikke får så mye mer ut av det enn du får ut av Zelda. Mitt poeng er at man ikke kan sammenligne Nintendo-spill og GTA. De henvender seg jo til to vidt forskjellige målgrupper, og ikke nok med det, de tilbyr jo ikke noe i næærheten av det samme gameplayet. Super Mario Galaxy vs Gta San Andreas? Det er jo som å sammenligne heroin og en drue. Og NEI, jeg mener ikke at Gta er en drue, og at Mario er heroinist. Heller ikke at Gta er heroinist og Mario en drue. Dette blir mye. Det er blir vel som Aleksmyy sier, det blir en smakssak.
Henry9 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 (endret) Nå fikk jeg se noen kule klær hehe.. Gleder meg til å fikse opp mannnen min <3 nice! Bilene var sykt råe. Det bilde fra multiplayer race Endret 12. april 2008 av Henry9
MooseOnTheRun Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Noen som vet om man kan bestemme hvilken farge bilen blir når man kjører gjennom Pay'n Spray? savnet det i SA...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå