Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
GTA bør ikke nevnes i samme åndedrag med Oblivion, det er en fornæmmelse mot hele serien. Oblivion er et elsk/hat spill, noen storkoste seg, noen kjede vettet av seg etter en liten time. GTA har jeg aldri hørt noen si er hverken kjedelig, lite kreativt eller generelt noe stort negativt.

Hmm :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
GTA bør ikke nevnes i samme åndedrag med Oblivion, det er en fornæmmelse mot hele serien. Oblivion er et elsk/hat spill, noen storkoste seg, noen kjede vettet av seg etter en liten time. GTA har jeg aldri hørt noen si er hverken kjedelig, lite kreativt eller generelt noe stort negativt.

Haha! Men da har jeg sett ALT! :scared:

Skrevet

Haha! Men da har jeg sett ALT! :scared:

Jada. da gta 3 kom ut digga jeg det ikke selv , og stilte det samme spørsmålet. Nå elsker jeg serien^^

Skrevet
GTA er lett det beste konsoll-spillet som er laget. Lett.

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt i fra, det er det beste til Playstation og Xbox spill, men hvis du regner me Nintendo spill er det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bak.

Of, nå kommer mange til å klikke helt fulstendig på meg :p

Skrevet

Nintendospill tilbyr pur underholdning. GTA tilbyr en fet story, grensebrytende gameplay og endeløse timer med gaming. Zelda tilbyr tegneserier.

Skrevet

Nai, GTA er den eneste serien som har fått til noe dugelig aime-ting på konsoll, resten av spillene må du spille på PC for å få enn størst mulig opplevelse

Skrevet
Nai, GTA er den eneste serien som har fått til noe dugelig aime-ting på konsoll, resten av spillene må du spille på PC for å få enn størst mulig opplevelse

Uenig med deg der, men det er vel smakssak^^

Skrevet
Nintendospill tilbyr pur underholdning. GTA tilbyr en fet story, grensebrytende gameplay og endeløse timer med gaming. Zelda tilbyr tegneserier.

Hm... Zelda Twilight Princess, grei grafikk, konge kontroll muligheter, mye bedre story enn noen av GTA spillene jeg har spilt, rundet GTA SA på 40 timer, Rundet Twilight Princess på 60 timer... endeløs gaming?... :p

Uenig med deg der, men det er vel smakssak^^

Jepp, og så lenge dere ikke gjør så stort poeng av hva dere synes så går det jo greit :p

Skrevet
Siden er forresten blitt oppdatert med nye videoer og bilder fra MP ;)

Likte Playboy X-videoen. Niko ser så forvirret ut. Tror det kan bli noen utrolig bra cutscenes i dette spillet.

Skrevet
Hm... Zelda Twilight Princess, grei grafikk, konge kontroll muligheter, mye bedre story enn noen av GTA spillene jeg har spilt, rundet GTA SA på 40 timer, Rundet Twilight Princess på 60 timer... endeløs gaming?...

Tja, hvis du slutter å spille GTA etter at du har runda det, er det ikke rart du ikke får så mye mer ut av det enn du får ut av Zelda. Mitt poeng er at man ikke kan sammenligne Nintendo-spill og GTA. De henvender seg jo til to vidt forskjellige målgrupper, og ikke nok med det, de tilbyr jo ikke noe i næærheten av det samme gameplayet. Super Mario Galaxy vs Gta San Andreas? Det er jo som å sammenligne heroin og en drue.

Og NEI, jeg mener ikke at Gta er en drue, og at Mario er heroinist.

Heller ikke at Gta er heroinist og Mario en drue.

Dette blir mye.

Skrevet
Hm... Zelda Twilight Princess, grei grafikk, konge kontroll muligheter, mye bedre story enn noen av GTA spillene jeg har spilt, rundet GTA SA på 40 timer, Rundet Twilight Princess på 60 timer... endeløs gaming?...

Tja, hvis du slutter å spille GTA etter at du har runda det, er det ikke rart du ikke får så mye mer ut av det enn du får ut av Zelda. Mitt poeng er at man ikke kan sammenligne Nintendo-spill og GTA. De henvender seg jo til to vidt forskjellige målgrupper, og ikke nok med det, de tilbyr jo ikke noe i næærheten av det samme gameplayet. Super Mario Galaxy vs Gta San Andreas? Det er jo som å sammenligne heroin og en drue.

Og NEI, jeg mener ikke at Gta er en drue, og at Mario er heroinist.

Heller ikke at Gta er heroinist og Mario en drue.

Dette blir mye.

Det er blir vel som Aleksmyy sier, det blir en smakssak.

Skrevet (endret)

Nå fikk jeg se noen kule klær :p hehe..

Gleder meg til å fikse opp mannnen min <3

nice! Bilene var sykt råe. Det bilde fra multiplayer race :p

Endret av Henry9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...