Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig post, Thomas_H :)

GTA 4-betatesten stod i det nye bladet ja, finner ikke artikkelen på nettsidene deres, så det er bare å slå kloa i det nye Gamereactor!

Skrevet

Det å kjøre i skogen på firhjuling og crosssykkel var en av høydepunktene i San Andreas, selv om skogen ikke så spesiellt bra ut. Tviler sterkt på at det blir særlig ødemark i GTA4, men håper de ikke har fjernet crossykkelen.

Skrevet
Det å kjøre i skogen på firhjuling og crosssykkel var en av høydepunktene i San Andreas, selv om skogen ikke så spesiellt bra ut. Tviler sterkt på at det blir særlig ødemark i GTA4, men håper de ikke har fjernet crossykkelen.

Eg håper på ein stor park i alle fall :)

Skrevet

En stor park hvor man kan gjenskape scenen fra Die Hard med gul taxi :D

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

er ikke GTA4 i NY? da er vell central park med også, den er jo relativt stor..

Skrevet

Jo, er det eg har fått inntrykk av. Men kor nøyaktig dei kopierar NY, det er det berre gudane som veit. Anyway, om dei går for ein park a là Central Park vil vi få rundt 3,4 kvadratkilometer med hage/grusvegar/dammer o.l. å boltre oss i :).

Skrevet

Bilene skal vistnok ha mer realistisk kjøring og fysikk, så det blir annerledes å kjøre, men blir sikkert mye bedre når man først har vendt seg til det. Angående controllerne står vel det litt lenger bak i tråden.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

det er en tirsdag. kommer ikke spill ut i norge på Torsdager, eller fredager?

Skrevet

Vel akkurat på hvilke dager spill kommer ut varierer jo alltid, tror ikke Norge har sine egne tilpassede datoer, men mulig jeg kan ta feil. Uansett desto fortere vi får klørne i GTA IV desto bedre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...