Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kun helikopter.

Prøver igjen. Er det mulighet til å kjøpe leiligheter/hus?

Leste en gang at det ikke skulle være mulig å "manage property", altså å skaffe andre hus enn de du får gjennom storyen.

Skrevet

Da gjør jeg et nytt forsøk:

Inne i mappen "Saved data utility" ligger det 3 GTA IV filer selv om jeg bare har 2 savegames. 2 Stykker heter "Lure" (navnet på siste oppdraget jeg har gjort trur jeg), og 1 som heter "profile". Hva er denne? Nødvendig å sikkerhetskopiere alle tre, eller bare de 2 med navnet "Lure"?

Skrevet

Jeg har hatt samme problem SE.

jeg tok backup av savefilene (håper du har 2 save filer) så sletta jeg den som var sist lagret og presto så virket det igjen.

Skrevet
Ahh, så det er så enkelt?

Noen som vet hvorfor det er sånn?

fordi det er playstation3..?

nei usikkert...er ikkje kun gta iv med problemet, Assassins Creed var samme greia, 30 ting som måtte slåast av før ein kunne spille....latterlig..

Skrevet

hmm.. jeg hadde ikke noe problem med assassins creed da..

Trodde det var siden jeg hadde stressa litt med å skru av ps3 før jeg dro på jobb og at savefilene ble corrupted eller noe.

Skrevet

Ah digg. Da var Grand Theft Auto IV runda. Ganke fet slutt. Er det noen som vet om det er en alternativ slutt til spillet? Ettersom du får valget mellom

revenge og money

? Personlig valgte jeg

REVENGE mot den jævla rotta Dimitri

Skrevet

Gjorde nettopp oppdraget The Snow Storm for Elizabeta, og...

awww... Michelle... Synes hun var så grei. Men vet iallfall nå hvorfor alle møblene hennes var nye. :p Bra jeg holdt på med Carmen bak ryggen hennes da, heheh. Er bare det at Carmen er litt plagsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...