Fenixen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Advarsel: ikke Ta drosje, ha en granat i hånden og trykk L3.. enough said..
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Sleit noe jævlig igår kveld med første mission til Brucie, der man skal følge etter en fyr. Han kommer seg alltid unna fordi han kjører så forbanna fort. Hmz. En gang fikk jeg stoppet ham i et tre, og sto i bilen og pepra på bilen hans, så sto det plutselig "--- has got away!" og fail. Også er det fordømt irriterende å begynne på nytt, siden man må først finne en politibil, så sjekke politiregisteret, så kjøre til der han bor, SÅ følge etter. Etter 5 ganger er ikke det så fett lengre. Da slo jeg av og la meg. Har ikke spilt idag. Endret 2. mai 2008 av Bytex
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Fy f*** nå er jeg på ett fett, men vanskelig oppdrag! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skal rane State of Liberty Bank med Packie, helt sinnykt konge oppdrag!
Jan Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Et par timer MP i dag. Jævlig artig, men idiotisk at man ikke kan kommunisere.. Hadde vært greit å kunne sendt en melding til de man spiller med. Laptop vedsiden av evt. kjøpe mic.. ikke helt 100%
SvennAndre Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Kan man ikke prate med hverandre på noen av konsollene? Ikke 360 engang? Jævlig rart isåfall.
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke særlig fett å sitte å plukke bokstaver med analogstikka uansett. Chatting kan man gjøre på PC.
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Et par timer MP i dag. Jævlig artig, men idiotisk at man ikke kan kommunisere.. Hadde vært greit å kunne sendt en melding til de man spiller med. Laptop vedsiden av evt. kjøpe mic.. ikke helt 100% Du har jo voice-chat da, noe som krever mikrofoner riktignok... Endret 2. mai 2008 av Selvin
Carlgutt Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Har litt problemer med online funksjonen jeg vet at man finner den på mobilen, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan joine en annen match. Når jeg trykker på Team Death Match så har jeg bare mulighet til å hoste en ny gam, Hvordan joiner jeg en "game" uten å hoste en? Uhm, never mind fikk det til nå litt rotet system synes jeg, heh.. Endret 2. mai 2008 av carlgutt
Riot™ Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det som er greit med Michelle man dater i starten. Hun liker absolutt alt. Fra tung drikking til biljard eller darts, hu er imponert uansett. Det er vel en grunn til det... For de som har spilt videre i spillet... kjerring.
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Det som er greit med Michelle man dater i starten. Hun liker absolutt alt. Fra tung drikking til biljard eller darts, hu er imponert uansett. Det er vel en grunn til det... For de som har spilt videre i spillet... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor kjerring. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja fysj, forbanna hore! Håper jeg får anledning til å skyte henne senere! Endret 2. mai 2008 av Selvin
Fenixen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Også er det fordømt irriterende å begynne på nytt, siden man må først finne en politibil, så sjekke politiregisteret, så kjøre til der han bor, SÅ følge etter. Etter 5 ganger er ikke det så fett lengre. 1. Ring 911 og gi dem noen hagleskudd 2. Kjør rett opp på politistasjonen som er 1minutt kjøring fra brucie cirka (litt nordøst), der får du dem "gratis"... Husker kjøringa var rimelig kvikk, men ingenting i forhold til det du må kjøre for brucie etterhvert smallt vel i bilen så den snurra eller noe tror jeg.. Endret 2. mai 2008 av Fenixen
asad Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Herregud for et spill. Jeg kom meg til den andre øya og utforska, og mens jeg for første gang var ved times square begynnte "gta musikken" å spille på radioen, den fra første traileren der de viser byen. Ganske episk det der.
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jaja, sitter egentlig bare og venter på en grunn til å bli kvitt henne så jeg kan date noen andre..så samma hva hun gjør etterhvert.
Jan Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke særlig fett å sitte å plukke bokstaver med analogstikka uansett. Chatting kan man gjøre på PC. Nei nei.. men kan jo skrive "team deathmatch" f.eks.
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jaja, sitter egentlig bare og venter på en grunn til å bli kvitt henne så jeg kan date noen andre..så samma hva hun gjør etterhvert. Michelle er bare teit! Jeg holder på med ei nå, ho er en del "dyrere" kan du si, men ho er irsk da. Vi var på bar istad og ho drakk seg drita full! Endret 2. mai 2008 av Selvin
Bytex Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Lurte på en ting, når man går på dating-sida på internett-kafeene, kan man faktisk date damene i annonsene? Trykte DATE men det skjedde ikkeno mere.
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Lurte på en ting, når man går på dating-sida på internett-kafeene, kan man faktisk date damene i annonsene? Trykte DATE men det skjedde ikkeno mere. Du må isåfall vente på svar på E-post
invalid_user Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Lurte på en ting, når man går på dating-sida på internett-kafeene, kan man faktisk date damene i annonsene? Trykte DATE men det skjedde ikkeno mere. Ja, man kan date dem, du må bare vente litt på svar. Kom tilbake etter et par missions så skal du ha fått svar. Datet SoboHo en stund, men likte henne aldri. Så etter å ha blitt laid, tok jeg henne med til en back alley og fyrte av en kule midt i panna. Hun kom seg opp og ble "skremt vekk", selv om jeg fortsatte å skyte henne. Et par timer senere ringte hun meg og slo opp. Skuffende at man ikke kan wacke dem.
Selvin Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Lurte på en ting, når man går på dating-sida på internett-kafeene, kan man faktisk date damene i annonsene? Trykte DATE men det skjedde ikkeno mere. Ja, man kan date dem, du må bare vente litt på svar. Kom tilbake etter et par missions så skal du ha fått svar. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Datet SoboHo en stund, men likte henne aldri. Så etter å ha blitt laid, tok jeg henne med til en back alley og fyrte av en kule midt i panna. Hun kom seg opp og ble "skremt vekk", selv om jeg fortsatte å skyte henne. Et par timer senere ringte hun meg og slo opp. Skuffende at man ikke kan wacke dem. Helt enig med deg iRoman... Endret 2. mai 2008 av Selvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå