Tehjoran Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Frista å redigere litt på Logoen til Gta IV og skrive litt på den..
MooseOnTheRun Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 ingen som vet om noe sted hvor det står alt man kan unlocka av og gjøre forskjellig side missions og den type ting?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 litt tidlig, ennå for noe sånt tror jeg,ikke mange som har gjort alt ennå tror jeg
Lommiss Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Har en kompis som spiller, men han vil jo bare kødde, ikke missions. Så noen nevnte om at man kan sette mobilen på sleep mode, slik at ikke man blir ringt opp hele tiden og ender opp med bad relationship til alle!
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Ja jeg vil også finne ut av hvordan man gjør dette :/ - Forresten, noen som bruker rockstar social club? http://socialclub.rockstargames.com/ Den linker jo til gamertagen din eller PSN'en din. Så kan du se sangene du har brukt ZIT til... Men mine ZITS blir aldri registrert der. Noen som vet hva det kan være?
Erlendz Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Dere finner den instillingen inne på telefonen. Er vel under "options" eller noe sånn. Er inne i samme undermeny som der man endrer ringetone ol.
Mompen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hehe, hvis man skyter på døde folk spruter det litt blod ut av munnen dems
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Sitter og ser på de gamle ryktene til spillet. - "Fun ridiculous" weapons is said to be in the game, because R* is not going too "naturalistic." Ja, dette har jeg f.eks ikke lagt merke til :] - heldigvis !
Essem Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Noen som vet om noen butikker i Oslo jeg kan kjøpe det i morgen? Skal til Bergen også i morgen, så jeg kan jo se der også. Jeg ser at Lagunen utenfor Bergen hadde det på lager 30. april, stor sjans for at det er der ennå? Endret 1. mai 2008 av -drugiS-
Lommiss Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 jeg tipper at hele oslo er utsolgt for PS3 utgaven, er nok igjen noen til X360 tho'... tror jeg
Essem Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Glemte å si at det var 360-versjonen jeg skulle ha:) Elkjøp er utsolgt, Lefdal er utsolgt i Oslo ifølge hjemmesidene Er det noen spillbutikker som har igjen?
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Sjekk her: http://www.platekompaniet.no/gameproduct.asp?id=174797
Essem Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Litt av poenget var at jeg skulle ha det i morgen tidlig, så jeg bestiller nok ikke på Internett. Jeg kan jo ringe Platekompaniet da, og spørre om de har det.
Selvin Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Litt av poenget var at jeg skulle ha det i morgen tidlig, så jeg bestiller nok ikke på Internett. Jeg kan jo ringe Platekompaniet da, og spørre om de har det. Åja! Ring og hør da, så er det godt mulig at de har det på en av butikkene
Don_Reitan Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 De hadde en del igjen på Lefdal når jeg kjøpte det i går (ved Lagunen utenfor Bergen) Det er verdt å sjekke
Essem Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Da går jeg innom Platekompaniet i morgen på vei til toget, og hvis de ikke har det ringer jeg Lagunen Takk for hjelpen
Bytex Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Litt rart at Lefdal og Elkjøp solgte det for 379,- mens Spaceworld og EBGames og PK tok 599,90,- på samme dag.
Aborticide Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Er det bare meg eller spiller isbilen Harry Potter themen?
Janerikn Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Dere som har PS3-versjonen, kommer dere dere online? Alt funket fint i går, men ikke i dag. Akkurat slik som denne: http://www.joystiq.com/2008/04/29/ps3-gta-...ayer-goes-down/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå