Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilde_0281.jpg

Sorry for dårlig bildekvalitet...

Inni den rød sirkelen er det et oppdrag.. men ikke noe ikon for det!

Inni den blå sirkelen står jeg i safehouset... Men det er ikke noe ikon for det!! Hva er det som skjer? Ikonet til alt anna er der.. som strippe klubben og barene osv osv...

Lagde en ny save og prøvde der og der var alt som vanlig.. Men den gamle saven er ennå sånn.. jeg er 00% sikker på at jeg ikke holder på med et oppdrag for jeg kan jo ikke gjøre flere oppdrag på en gang.. kan bare ikke forstå hva som har skjedd!

Noen ider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes nå spillet er helt fantastisk herlig, det er så blankpolert i tillegg til at det alltid popper opp en eller annen detalj som får deg til å enten le deg skakk i hel, eller måpe av forbauselse. Et fantastisk spill, som jeg nå har spilt i 11 timer og har 7,5 % på :)

Sorry for dårlig bildekvalitet...

Inni den rød sirkelen er det et oppdrag.. men ikke noe ikon for det!

Inni den blå sirkelen står jeg i safehouset... Men det er ikke noe ikon for det!! Hva er det som skjer? Ikonet til alt anna er der.. som strippe klubben og barene osv osv...

Lagde en ny save og prøvde der og der var alt som vanlig.. Men den gamle saven er ennå sånn.. jeg er 00% sikker på at jeg ikke holder på med et oppdrag for jeg kan jo ikke gjøre flere oppdrag på en gang.. kan bare ikke forstå hva som har skjedd!

Noen ider?

Du har kanskje skrudd av legend?

EDIT: Nei har selvfølgelig ikke noe med det å gjøre...

Endret av Selvin
Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Har kommet på en ting jeg savner. Så vidt jeg vet er det ikke noe sted man kan "lagre ting" som i en deposit box. Dette hadde vært veldig greit for f.eks. å lagre våpen man ikke trenger

ettersom man er i fare for å miste et bra våpen hvis man blir tatt av purken.

du mister våpnene ja, så det er like greit å terge purken så de dreper deg.

så havner du på sykehus og ikke mister våpen.

blir du hivd i buret mister du våpen.

Skrevet

Noen andre som synes frameraten er litt ustabil???

Kanskje bare jeg som sliter med det... Alt ser ut til å fungere bra, prøvet med komponent og vanlig scart.

Det var likt der...

Noen?

Skrevet (endret)
Men er det som de andre spillene har man råd til å stikke til nærmeste Ammunation og kjøpe nye våpen uansett?

Det finnes ikke våpenbutikker i spillet, kun våpenforhandlere i undergrunnen (som du blir kjent med etterhvert

Noen andre som synes frameraten er litt ustabil???

Kanskje bare jeg som sliter med det... Alt ser ut til å fungere bra, prøvet med komponent og vanlig scart.

Det var likt der...

Noen?

Opplever det jeg også, men det er når det skjer uhorvelig masse på skjermen. Er ikke noe jeg generelt bryr meg om, et spill er som oftest ikke heelt perfekt :)

Endret av Selvin
Skrevet
Men er det som de andre spillene har man råd til å stikke til nærmeste Ammunation og kjøpe nye våpen uansett?

Det er MYE å sløse penger på, men tenker man seg om før man bruker penger så er det ikke noe problem å kjøpe inn nye våpen. Er for øyeblikket på 24% og har 27 000. Har mye jeg kan bruke det på av både våpen og andre ting, men prøver å spare mesteparten ettersom jeg mest sannsynlig vil ha bruk for de senere (f.eks. hvis man blir tatt av purken).

Skrevet

Virker som den lagringsparkeringen bugger av og til. Har pleid ha 2 biler parkert der, men da jeg satte 2 stk Turismo der så forsvant begge. Etter det hender det at bilen(e) der ikke lagres. Hvis ikke det skal se ut som noen har stjelt dem da. ;)

Skrevet
Har du lagret i mellomtiden? Tror også de blir borte hvis du dør. Fullt mulig at det er en bug som jeg ikke har tenkt over.

Bilene blir borte fra plassen når jeg lagrer (sover) i safehouse. Men meningen er jo at bilene skal forbli der, ellers er vel poenget med parkeringsplassen borte.

Skrevet

Har spilt til 27 prosent og det ser ut til at jeg må begynne på nytt siden jeg ikke får gjort noen oppdrag :S Er mest lyst til å bare knekke spillet nå..

Skrevet
Har spilt til 27 prosent og det ser ut til at jeg må begynne på nytt siden jeg ikke får gjort noen oppdrag :S Er mest lyst til å bare knekke spillet nå..

Sikker på at du ikke bare må bli bedre venner med noen for å kunne gjøre flere oppdrag?

Skrevet

Jeg ville sjekket andre GTA-forum på nettet. Har du sjekket det offisielle GTA- eller PS3-forumet? (antar at det finnes et slikt et). Tror det finnes andre forum på nettet hvor du finner mange flere innlegg om GTA enn her på Diskusjon.no.

Skrevet

Nei.. Jeg gjorde et oppdrag i stad hos ho Elizabeta, men det var ikke noe ikon for det.. men oppdrage var der.. kan gjøre fler der også.. men hjelper jo ikke noe så lenge det kommer nye oppdrag så kommer jeg ikke til å vite hvor de nye oppdragene ligger ...

Skrevet
kræsja 2000 ganger i vegger og trær fordi bilene er som olja isbiter

Realistiske? De satt jo som støpt på forrige spillene. Synes det bare er gøy at jeg må konse litt :) Men smaken er som baken og alt det der.

Jeg begynner å tro at dette er med vilje for å få folk til å kjøre sakte, grunnet den sporadiske frameraten. Når man kommer opp i store hastigheter i tettbygde strøk, er det tydelig at den faller under 30fps.

Skrevet
Nei.. Jeg gjorde et oppdrag i stad hos ho Elizabeta, men det var ikke noe ikon for det.. men oppdrage var der.. kan gjøre fler der også.. men hjelper jo ikke noe så lenge det kommer nye oppdrag så kommer jeg ikke til å vite hvor de nye oppdragene ligger ...

Vel, som sagt, jeg ville sjekket det offisielle GTA-forumet. Der kan du kanskje få avklart om dette er en kjent bug eller ei.

Gjest medlem-122769
Skrevet

Spilt spillet i hele dag, beste spillet jeg har spilt noensinne!

Lurer på noen ting..

1.Finnes det ikke flere våpenbutikker enn den ene som jeg har blitt introdusert til?

2.I våpenbutikken så står det "only displaymodel" på våpen som m4,ak47,hagle og desert eagle..men uzi'en og Glock'en er mulig å kjøpe. Hvorfor bare de to?

Skrevet
Jeg begynner å tro at dette er med vilje for å få folk til å kjøre sakte, grunnet den sporadiske frameraten. Når man kommer opp i store hastigheter i tettbygde strøk, er det tydelig at den faller under 30fps.

Jeg tror ikke det har så mye med framerate å gjøre, men heller mer å gjøre med et designmessig valg basert på litt mer realistisk kjøring og fysikkhåndtering.

Lage en tråd på Gamespot forumet.. får sikkert et svar der.. (håper jeg)

Bare for sikkerhets skyld: Du har altså ingen andre saves du kan falle tilbake på? Kjedelig å miste 27 timer med spilling. Hvis du kan 'backtracke' til en tidligere save som du vet fungerer så er det vel bedre enn å måtte starte helt på nytt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...